Gå til innhold
Spørsmål om koronaviruset? Still spørsmål her ×

Dere som tror på covid-konspirasjoner


Morromann

Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?  

722 stemmer

  1. 1. Tror dere coronapandemien er en iscenesatt bløff?

    • Ja
      55
    • Nei
      585
    • Nei, men myndigheter verden over har en hemmelig agenda
      56
    • Vet ikke
      25


Anbefalte innlegg

knipsolini skrev (14 timer siden):

Man går ikke direkte til vaksinering, det kommer etter en utbredt testing av effekt og bivirkninger ved vaksinene. Og stemmer det at mRNA-vaksinene endrer kroppens celler? Du referte til en samtale med Dr. Rasmussen, men jeg klarte ikke å se at det stå noe om det der? 

Var kanskje ikke den beste linken jeg kunne funnet men det der er faktisk ikke kontroversielt: det er en form for genetisk modifisering. F.eks den russiske vaksinen er en konvensjonell deaktivert vaksine basert på menneskelig adenovirus. Dette reduserer de ukjente faktorene dramatisk og må jeg ta en vaksine ville jeg langt foretrekke en slik.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

@amber@amber jeg ser du skriver igjen at det er en genetisk modifisering. Vi har bedt om kilde, da hjelper det ikke at finner en kilde som ikke sier det du påstår, for så å skrive på nytt igjen at det er genetisk modifisering. Så må du også forklare hvordan det ikke har blitt jobbet med å finne medisiner, eller hvordan det har blitt jobbet mot alternative medisiner som du skriver. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

https://www.reuters.com/article/us-health-coronavirus-india-pfizer-exclu-idUSKBN2A50GI

Pfizer får ikke autorisasjon i India - og tydeligvis dermed ikke i Kina, sier Reuters her.

NEW DELHI (Reuters) - Pfizer Inc said on Friday it had withdrawn an application for emergency-use authorisation of its COVID-19 vaccine in India, after failing to meet the drug regulator’s demand for a local safety and immunogenicity study.
The decision means the vaccine will not be available for sale in the world’s two most populous countries, India and China, in the near future. Both countries are running their immunisation campaigns using other products.

Unlike other companies conducting small studies in India for foreign-developed vaccines, Pfizer had sought an exception citing approvals it had received elsewhere based on trials done in countries such as the United States and Germany.

Indian health officials say they generally ask for so-called bridging trials to determine if a vaccine is safe and generates an immune response in its citizens. There are, however, provisions under India’s rules to waive such trials in certain conditions.

Lenke til kommentar
amber skrev (2 minutter siden):

https://www.reuters.com/article/us-health-coronavirus-india-pfizer-exclu-idUSKBN2A50GI

Pfizer får ikke autorisasjon i India - og tydeligvis dermed ikke i Kina, sier Reuters her.

NEW DELHI (Reuters) - Pfizer Inc said on Friday it had withdrawn an application for emergency-use authorisation of its COVID-19 vaccine in India, after failing to meet the drug regulator’s demand for a local safety and immunogenicity study.
The decision means the vaccine will not be available for sale in the world’s two most populous countries, India and China, in the near future. Both countries are running their immunisation campaigns using other products.

Unlike other companies conducting small studies in India for foreign-developed vaccines, Pfizer had sought an exception citing approvals it had received elsewhere based on trials done in countries such as the United States and Germany.

Indian health officials say they generally ask for so-called bridging trials to determine if a vaccine is safe and generates an immune response in its citizens. There are, however, provisions under India’s rules to waive such trials in certain conditions.

Det var gode nyheter, da blir det mer til EU og Usa

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
amber skrev (11 minutter siden):

Var kanskje ikke den beste linken jeg kunne funnet men det der er faktisk ikke kontroversielt: det er en form for genetisk modifisering. F.eks den russiske vaksinen er en konvensjonell deaktivert vaksine basert på menneskelig adenovirus. Dette reduserer de ukjente faktorene dramatisk og må jeg ta en vaksine ville jeg langt foretrekke en slik.

Ja du vil vell heller ta en Sputnik uten vanlige testkriterier som vitenskaplig vestlig standard?

Lenke til kommentar
amber skrev (18 minutter siden):

https://www.reuters.com/article/us-health-coronavirus-india-pfizer-exclu-idUSKBN2A50GI

Pfizer får ikke autorisasjon i India - og tydeligvis dermed ikke i Kina, sier Reuters her.

NEW DELHI (Reuters) - Pfizer Inc said on Friday it had withdrawn an application for emergency-use authorisation of its COVID-19 vaccine in India, after failing to meet the drug regulator’s demand for a local safety and immunogenicity study.
The decision means the vaccine will not be available for sale in the world’s two most populous countries, India and China, in the near future. Both countries are running their immunisation campaigns using other products.

Unlike other companies conducting small studies in India for foreign-developed vaccines, Pfizer had sought an exception citing approvals it had received elsewhere based on trials done in countries such as the United States and Germany.

Indian health officials say they generally ask for so-called bridging trials to determine if a vaccine is safe and generates an immune response in its citizens. There are, however, provisions under India’s rules to waive such trials in certain conditions.

Skulle dette være en kilde på hva vaksinen gjør med cellene våres?

Lenke til kommentar
amber skrev (5 minutter siden):

Testkriterier? Hvis du ser på Reuters over så har Pfizer en 'emergency authorization' - der er man ihvertfall en prøvekanin. Ingen av vaksinene har vært gjennom en normal testperiode, det har det ikke vært tid til.

Det var i USA og Uk de hadde krisegodkjennelse. Pre vaksinering er disse de best ut testede vaksinene noensinne. Testgruppe er enorm, også fordi pandemien er global.

årsaken til at det gikk så fort er sinnsyke mengden penger Norge og verden har kastet inn i potten, samt massevis av bemanning.

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
9 hours ago, Capitan Fracassa said:

Jeg sliter med å se hva som er poenget ditt her. Ja, når folk ikke dør av en smittsom sykdom som er utryddet av vaksine, så er sjansen stor for at de ikke lever evig, men dør av noe annet noen titalls år senere. Synes du det er rart?

Poenget mitt er at vi får andre tilstander istedenfor de de vaksinerer mot. Fordi vaksiner sprer patogener som skaper disse, samt forgifter oss med diverse andre ingredienser, som kvikksølv og aluminium. Vaksiner er til for å gjøre oss syke, ikke friske.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513
On 2/5/2021 at 9:27 AM, Betroz said:

Nei, jeg vil heller si at de har latt seg lure. Flat-jord virker for meg som en psy-op laget for å distrahere og villede folk.

Det er det, og for å diskreditere annerledestenkende dessverre. Dette blir spredd av troll på alternative forum og i diverse kommentarfelt. På det store forumet Project Avalon er det ikke lov å diskutere flat jord på grunn av dette. 

Lenke til kommentar
5 minutes ago, Hapi70 said:

Poenget mitt er at vi får andre tilstander istedenfor de de vaksinerer mot. Fordi vaksiner sprer patogener som skaper disse, samt forgifter oss med diverse andre ingredienser, som kvikksølv og aluminium. Vaksiner er til for å gjøre oss syke, ikke friske.

Og denne påstanden har du selvsagt god dokumentasjon på? 

Vaksiner sprer patogener som skaper f.eks kreft 50-60 år senere? Hvordan skal det gå til - rent teknisk? 

Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (17 minutter siden):

Poenget mitt er at vi får andre tilstander istedenfor de de vaksinerer mot. Fordi vaksiner sprer patogener som skaper disse, samt forgifter oss med diverse andre ingredienser, som kvikksølv og aluminium. Vaksiner er til for å gjøre oss syke, ikke friske.

Jøss.. gratulerer. Er dette første gangen du oppdaget dette? Dette er noe endel har vist om lenge. Polio, hepatitt, bcg-vaksiner f.eks gir bivirkninger. 

Lenke til kommentar
7 minutes ago, Hapi70 said:

Sykdom og død etter vaksine er normalt og bra!

 "Many people are concerned with growing reports of people falling ill and even death after a vaccine. Experts claim this is a predictable outcome and can actually be a good thing."   https://www.express.co.uk/life-style/health/1391837/vaccine-side-effects-fever-chills-headaches-pfizer-biontech-moderna-coronavirus/amp

Snakk om å missrepresentere det som står i artikkelen. 

Lenke til kommentar
Hapi70 skrev (43 minutter siden):

Poenget mitt er at vi får andre tilstander istedenfor de de vaksinerer mot. Fordi vaksiner sprer patogener som skaper disse, samt forgifter oss med diverse andre ingredienser, som kvikksølv og aluminium. Vaksiner er til for å gjøre oss syke, ikke friske.

Sukk ... jeg har lyst til å diskutere med deg, men erfaringsmessig så er løpet kjørt når man begynner å lire av seg sånt pisspreik som det her. Du har lest for mye surr og sett for mange ræva videoer, du kommer aldri aldri aldri til å skifte mening.

Så, jeg skal nøye med meg å si at alt du "vet" er feil. Spør legen din. 

Endret av :utakt
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Grandonkel sitter i rullestol...

Polio.

Se hva Vaksine gjør, er det mye Tuberkulose kikhoste og handikappede poliobarn???

De ble vel tryllet bort av 4g signalene, ellers er de kidnappet av Stoltenberg og Clinton som sannsynligvis er øgler???

Den som ikke ser ironien tar vel av seg t-skjorte maler fjeset og stormer Stortinget med maling i fjeset midt i Corona tid.

Verden vil bedras...

Hvor feil lærerne mine hadde, som trodde dette nymotens med Iiiinternet og "gratis" leksikon på data aka Wikipedia ville lære dumme folk kunnskap og visdom....

Nå skulle de dumme bli utdannet.. det er helt tragisk, og siden det står på internett på verdensspeilet eller Vigrid så må det jo være sant.....

Endret av Gouldfan
Lenke til kommentar
amber skrev (7 timer siden):

Pfizer får ikke autorisasjon i India - og tydeligvis dermed ikke i Kina, sier Reuters her.


Dette er egentlig mest politikk, ingenting annet.

India har et problem, de må kjøpe og betale for vaksine til 1.3 milliarder mennesker, med penger de egentlig ikke har.
India har også en veldig annerledes godkjenningsprosess, de krever at kliniske studier er utført i India.

Pfizer søkte på grunnlag av studier utført i andre land, noe som er mulig, men etter mye om og men i flere måneder, valgte de å trekke søknaden i går.

India har derimot valgt å godkjenne andre vaksiner, blant annet AstraZeneca sin.

Denne er testet i en liten studie i India, hvor det også var tvilsomme tall, men studiene og selve produksjonen av vaksinen skal gjøres av det indiske seruminstituttet, slik at vaksinen vil koste så å si ingenting, mens Pfizer som kjent tar en stiv pris for sin vaksine.

AstraZeneca-vaksinen ble tidlig godkjent av indiske myndigheter, lenge for EU og WHO hadde tatt sine avgjørelser, noe som altså skyldes at India har en egen produksjonsavtale for denne vaksinen, ikke at den er noe bedre.

Den andre vaksinen India har godkjent, er lokalprodusert av Bharat Biotec i samarbeid med indiske myndigheter.
Dette er en tradisjonell vaksine som benytter inaktivert virus, og den vil også være mye billigere og enklere å distribuere enn mRNA-vaksiner.

Denne ble pussig nok godkjent for allmenn bruk før studiene var ferdig. India har fått en hel del kritikk for å godkjenne vaksiner basert på tallmateriale de fleste andre anser som heller dårlig, men når det kommer til utenlandske vaksiner som ikke produseres i India, så er det plutselig nesten umulig å få de godkjent.

Fun fact: Indiske myndigheter har lagt $270 mill. samt at de har fått $300 mill. av Bill Gates, inn i produksjon av disse vaksinene innad i eget land. Skulle de kjøpt vaksine av Pfizer til hele landet, ville det kostet rundt $40 mrd.

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...