Gå til innhold

Presidentdebatt 1 - Donald Trump vs. Joe Biden


Gjest Slettet-404071

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-404071

USA skal velge om Trump eller Biden skal bli president. I natt møter de hverandre til den første presidentdebatten. Årets debatt blir annerledes enn det vi er vant til fra før av, med ingen håndhilsing og færre publikummere.

Debatten blir ledet av Chris Wallace, som er Fox News-programleder. Gjennom kvelden skal de gjennom 6 ulike tema:

  • Kandidatenes politiske rulleblad
  • Coronapandemien
  • Valg av høyesterettsdommer
  • Rasespørsmål
  • Voldelige demonstrasjoner
  • Integriteten til selve valget

Du kan følge debatten på blant annet VGTV.

I forkant av debatten ligger Biden foran på meningsmålene, men det er også et legitimt spørsmål å stille seg i hvilken grad TV-debattene faktisk har en virkning. Hvordan kommer Joe Biden til å prestere? Hvordan kommer Trump til å forsvare sin måte å håndtere pandemien på? 

image.png

Vi diskuterer og følger debatten gjennom natten! 

Endret av Slettet-404071
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Sitat

BIDEN OFFENTLIGGJØR SKATTETALL

Demokratenes presidentkandidat Joe Biden offentliggjorde tirsdag sine skattetall for 2019. Ifølge Reuters betalte han og konen i overkant av 346.000 dollar i skatt og søkte om å få igjen nærmere 47.000 dollar på skatten.

 

Her kan du lese skattemeldingen til Biden.

 

Det vil si at han betalte over 3,2 millioner norske kroner etter dagens kurs, og ba om litt over 445.000 kroner tilbake.

 

Bidens kampanje har også bedt den sittende presidenten Donald Trump om å offentliggjøre sine skattetall for 2019.

Blir spennende hva Trump sier. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Deja vu til presidentdebattene i 2016 da Trump gang på gang lovet at han skulle slippe skattemeldingene sine så fort han ble valgt.

Siden har han gått til søksmål på søksmål og anke på anke for å unngå at dette blir offentlig informasjon, og nektet å utlevere skattemeldingene.

Nå som mye av denne informasjonen er blitt avslørt i New York Times, og mildt sagt er tall som ikke er pene for Trump, samtidig som han er under etterforskning for skattefusk i New York kan det vise seg å være et genialt grep av Biden å slippe dette nå i dag, rett før den første debatten.

Hours before debate, Biden releases tax returns and urges Trump to do so, too
Hours before his first debate with President Donald Trump, Democratic presidential nominee Joe Biden on Tuesday released his 2019 tax returns and his campaign called on Trump, who has come under fire for not releasing his returns, to do the same. (...) The 2019 tax returns for Biden’s running mate, Senator Kamala Harris, also were released.
https://www.reuters.com/article/us-usa-election-debate/hours-before-debate-biden-releases-tax-returns-and-urges-trump-to-do-so-too-idUSKBN26K1O8

Endret av Snikpellik
  • Liker 4
Lenke til kommentar
ism_InnleggNO skrev (37 minutter siden):

Da har han jo en stor fordel over Trump som fremstår som en bølle og en klovn.

Korleis Trump er veit dei fleste. Men dei fleste veit ikkje om Biden er senil/dement. Om det viser seg at han er det, så er det sjølvsagt ingen fordel, då er han ferdig.

 

Blåbanan skrev (12 minutter siden):

Jeg håper at Trump gjør noe skikkelig dumt nå. Det er han jo ellers ganske god til...

Ja, kvar gong han gjorde/sa noko dumt, eller «dumt» i 2015-16, så var han ferdig. Eller «ferdig», skulle det visa seg.

 

Kryptodebunker skrev (2 timer siden):

Trump feiger ut. 

 

Genial plan. Biden kan sjølvsagt seia kva han vil om dette, same kva Wallace seier eller ikkje. Kjem Biden til å seia 200 millionar dødsfall denne gongen?

Endret av Knut Lavngard
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Knut Lavngard skrev (1 minutt siden):

Veit ikkje om det stemmer, men Biden skal ha ynskt ein halvtimes pause etter kvar halvtime. Altså slik at det heile ville tatt ein time ekstra, totalt, inkludert pausar. Noko han sjølvsagt ikkje fekk. Ikkje noko lovande teikn, om han faktisk prøvde å få til dette.

Joseph kjem nok uansett til kort mot Donald, the Trumpinator.

Det var da veldig til grafsing etter strå man skulle drive med.

Knut Lavngard brukte 3 timer før han kommenterte i tråden. Hva betyr det? Er han syk?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gavekort skrev (8 minutter siden):

Det var da veldig til grafsing etter strå man skulle drive med.

Knut Lavngard brukte 3 timer før han kommenterte i tråden. Hva betyr det? Er han syk?

?

Ingen av dei to avsnitta her gjev noko som helst meining.

Eg veit ikkje om det fyrste stemmer. Som skrive las eg det ein stad. Dersom det stemmer, så er det ikkje noko godt teikn, det er då opplagt.

Eg brukte ikkje 3 timar før eg kommenterte i tråden. Under 1 time, var det vel. Kven som er sjuke av oss, vel, truleg ingen, men du står i alle fall for det mest meiningslause innlegget.

Elles er det god debattskikk å diskutera sak og ikkje person, det burde du veta.

Endret av Knut Lavngard
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Knut Lavngard skrev (11 minutter siden):

Eg brukte ikkje 3 timar før eg kommenterte i tråden. Under 1 time, var det vel. Kven som er sjuke av oss, vel, truleg ingen, men du står i alle fall for det raraste innlegget.

Det er selvsagt bare dine argumenter satt på spissen, og er ment som en spøkefull parodi på det du driver med. Det er ikke vanskelig å drive på med slik hakking om man virkelig er satt på å gjøre det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
FrihetensRegn skrev (6 minutter siden):

Det er femten minutter ganger seks som format i første debatt. Med andre ord, mer enn nok pauser for Biden å ta seg en Red Bull.

Har du noko meir konkret om pausane? Forstod som at det ikkje skal vera reklamepausar mellom temaene, og at det heile varer 90 minutt, dvs. «pauser» vert meir overgang/introduksjon til neste tema. Men hev ikkje sett meg inn i dette.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gavekort skrev (18 minutter siden):

"Knut Lavngard er ikke i stand til å se når førstepost er postet. Lider han av demens?"

Dette er selvsagt bare dine argumenter satt på spissen, og er ment som en spøkefull parodi på det du driver med. Det er ikke vanskelig å drive på med slik hakking om man virkelig er satt på å gjøre det.

Det du skriv gjev mindre og mindre meining.

Som nemnd: eg veit ikkje om Biden lid av demens. Men dersom han meir eller mindre gjer det, så vil det vera øydeleggjande for kampanjen hans om det kjem fram. Det er ein selvfølge.

Kva du elles skriv om meg gjev som sagt inga meining. Men du kan sikkert prøva å forklara. Kva klokkeslett fyrste post i denne tråden vart posta veit eg ikkje, men det står «Skrevet 3 timer siden» øvst, altså på Øystein sitt åpningsinnlegg. Det same står det over mitt fyrste innlegg i denne tråden, altså «Skrevet 3 timer siden». No var det sikkert i realiteten ein dryg halvtime etter Øystein sin post, veit ikkje heilt då klokkeslett ikkje står men kvifor du skreiv dette meningslause eg siterer under her forstår eg ikkje:

«Knut Lavngard brukte 3 timer før han kommenterte i tråden. Hva betyr det? Er han syk?»

Eg skal ikkje utelukka at det finst ei fornuftig forklaring på dette innlegget ditt, som verken inkluderer demens eller sjukdom, men ja, eg er nysgjerrig på kva forklaringa er. Og ja, det kan sjølvsagt også vera ei ikkje-fornuftig forklaring, som ikkje hev noko med demens eller sjukdom å gjera. Det er jo langt meir sannsynleg.

Å driva meiningslaus hakking på andre debattantar, når det ein sjølv skriv ikkje gjev noko mening, er sikkert ikkje vanskeleg, nei. Men meningslaust, det er det.

Endret av Knut Lavngard
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...