Gå til innhold

Presidentdebatt 1 - Donald Trump vs. Joe Biden


Gjest Slettet-404071

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
keizersoze skrev (1 minutt siden):

Alle de der sier bare det at han ler av Trump, som forsøkte det samme mot Hillary for 4 år siden.
De der fant jeg før de postet de.

Du er nesten mer patetisk enn hva idolet ditt, Sleepy Joe, er i kveld.

Trump gikk ut og sa at både han og Biden skal ta blodprøver foran hver debatt, ettersom at det ville avsløre om hvorvidt Biden går på medisiner mot aldersykdomer. Samme dag som Trump sa dette så gikk Pelosi ut og sa at det ikke burde være noen debatter mellom Trump og Biden.

Alle kan se at Biden lider av en eller flere aldersykdomer.

Lenke til kommentar
Joeal88 skrev (Akkurat nå):

Du er nesten mer patetisk enn hva idolet ditt, Sleepy Joe, er i kveld.

Trump gikk ut og sa at både han og Biden skal ta blodprøver foran hver debatt, ettersom at det ville avsløre om hvorvidt Biden går på medisiner mot aldersykdomer. Samme dag som Trump sa dette så gikk Pelosi ut og sa at det ikke burde være noen debatter mellom Trump og Biden.

Alle kan se at Biden lider av en eller flere aldersykdomer.

Du mener det er greit å kreve at motdebattanter skal stikkes nåler i før en debatt? Har du hørt om sprøyteskrekk? Personvern? Taushetsplikt? 

Lenke til kommentar
Allostasis skrev (1 minutt siden):

Har du vanskelig for å oppfatte det du leser? Om en camp ber om doptest før eller etter debatten og den andre ler og nekter, da er det nøyaktig hva som har blitt sagt i tråden her. Hva er det som er uklart for deg?

Neida. Bare det at det virker for Bidenkampanjen vanskelig å ta Trump sine utspill seriøst.
Faan er jo Trump som burde testes for amfetamin eller noe.. Han greier jo ikke å holde kjeft.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Memento scientiam skrev (Akkurat nå):

Du mener det er greit å kreve at motdebattanter skal stikkes nåler i før en debatt? Har du hørt om sprøyteskrekk? Personvern? Taushetsplikt? 

Tja, hvis jeg var i Biden`s situasjon så hadde ikke jeg hatt noe i mot og avgi blodprøve - med mindre jeg fryktet noe.

Enhver oppegående presidentkandidat hadde ledd av forslaget til Trump, og med glede avgitt blodprøver.

Lenke til kommentar
Joeal88 skrev (2 minutter siden):

Tja, hvis jeg var i Biden`s situasjon så hadde ikke jeg hatt noe i mot og avgi blodprøve - med mindre jeg fryktet noe.

Enhver oppegående presidentkandidat hadde ledd av forslaget til Trump, og med glede avgitt blodprøver.

Nei, enhver oppegående presidentkandidat avfeier dustete krav som dette. Først blodprøve; hva er det neste? Du bør også forstå at også presidenter har rett til personvern. 

Endret av Memento scientiam
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Memento scientiam skrev (Akkurat nå):

Nei, enhver oppegående presidentkandidat avfeier dustete krav som dette. Først blodprøve; hva er det neste? 

Slettest ikke. Obama eller Kerry hadde med glede avgitt blodprøver, men ingen av de var i nærheten av og ha aldersykdommer. Tror selv Bernie hadde gått med på og ta blodprøver.

Lenke til kommentar
Joeal88 skrev (1 minutt siden):

Slettest ikke. Obama eller Kerry hadde med glede avgitt blodprøver, men ingen av de var i nærheten av og ha aldersykdommer. Tror selv Bernie hadde gått med på og ta blodprøver.

Sikker på at om Trump hadde lagt frem skattepapirene sine, så hadde Biden giddet å tatt en blodprøve. Det er på det nivået Trump operer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...