Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger

OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Kjetil Lura skrev (2 minutter siden):

Jeg kjøpte 6 kort, men fikk aldri rabatt på dem. Så jeg er ikke klubbmedlem lenger.

Du er nok Klubbmedlem, men rabatten får du bare en gang.

Skrevet
2 minutes ago, Kjetil Lura said:

Jeg kjøpte 6 kort, men fikk aldri rabatt på dem. Så jeg er ikke klubbmedlem lenger.

Du skulle brukt "10% på hele kurven".

Skrevet (endret)
justus skrev (43 minutter siden):

Det har jo kommet en hel del allerede siden badcat sa det der.. Spørsmålet er heller; på hvilket punkt slutter folk og være villig til å lage nye miningrigs med 3060Ti/3070. Jeg personlig kjører nå en rig med seks av disse kortene som jeg kjøpte for 7000-8500 per stykk.. men nå er jo prisene i nettbutikkene pasert 10K på 3070.. og 3060 Ti er vel rundt 9K.. syns det begynner å bli litt i drøyeste laget da inntjeningen ikke akkurat har tatt seg opp men holdt seg rundt 5$ dagen per kort +-

Hmm, miner du $?

De som startet å mine Bitcoin fikk ikke så voldsomt mye i begynnelsen heller, men dette er noe å tenke på.

In 2009 the first bitcoin miners used standard multi-core CPUs to produce BTC at a rate of 50 per block. If you had a couple computers lying around with decent specs you could have earned about five dollars a day. The difficulty of mining (amount of computing power necessary) was so low then it was worth it for hobbyists and crypto nerds to participate.

Kilde...

https://thenextweb.com/hardfork/2018/02/02/a-brief-history-of-bitcoin-mining-hardware/

Endret av Dragonlove
  • Liker 1
Skrevet (endret)
9 minutes ago, Dragonlove said:

Du er nok Klubbmedlem, men rabatten får du bare en gang.

Nei, sakt det opp. Bruker jo porterbuddy og det koster jo 29kr

Ja nå i år, men i fjor var det 20000p om jeg husker rett.

Endret av Kjetil Lura
Skrevet

Du har "sagt opp" et gratis medlemskap som gir flere kundefordeler det stedet du handler de fleste komponentene dine? 

• Liker 1
Skrevet
snp skrev (1 time siden):

Du har "sagt opp" et gratis medlemskap som gir flere kundefordeler det stedet du handler de fleste komponentene dine? 

dos equis facepalm GIF by Dos Equis Gifs to the World

• Hjerte 1
Skrevet
rfm skrev (20 minutter siden):

Lurer på om det blir noen release idag av fels NoN eller Dustin

Tviler på det. Både Komplett og Netonnet slapp mange skjermkort i går. 

Skrevet
Nizzen skrev (1 minutt siden):

50+ 3080 strix oc White på lager 😱

Reservert til egne pc bygg. Tror ikke det kommer noen 3080 hos Komplett for salg med det første. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...