Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gjorde en liten uheldig tabbe;

Bestilte først rog strix hos komplett (intended).

Trodde så jeg hadde åpnet incognito tab og logget inn på min søster og kjøpe msi 3070. Var visst ikke logget inn på henne men autologin på meg, derfor 2 ordre (2 separate, men på samme konto).

Er jeg fucked og får kansellert begge, eller bare den siste evt? Går begge gjennom? Brukte rabattkode på rog strix. Får jeg denne tilbake hvis begge blir kansellert?

Lenke til kommentar
Neonex skrev (1 minutt siden):

Gjorde en liten uheldig tabbe;

Bestilte først rog strix hos komplett (intended).

Trodde så jeg hadde åpnet incognito tab og logget inn på min søster og kjøpe msi 3070. Var visst ikke logget inn på henne men autologin på meg, derfor 2 ordre (2 separate, men på samme konto).

Er jeg fucked og får kansellert begge, eller bare den siste evt? Går begge gjennom? Brukte rabattkode på rog strix. Får jeg denne tilbake hvis begge blir kansellert?

Det går greit så lenge det ikke er mer enn ett kort av hvert slag.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Neonex skrev (7 minutter siden):

Gjorde en liten uheldig tabbe;

Bestilte først rog strix hos komplett (intended).

Trodde så jeg hadde åpnet incognito tab og logget inn på min søster og kjøpe msi 3070. Var visst ikke logget inn på henne men autologin på meg, derfor 2 ordre (2 separate, men på samme konto).

Er jeg fucked og får kansellert begge, eller bare den siste evt? Går begge gjennom? Brukte rabattkode på rog strix. Får jeg denne tilbake hvis begge blir kansellert?

Tror det går fint siden det er to forskjellige skjermkort. I tilfeller jeg vet om der de har slettet ordrer er det den eldste som blir stående igjen.

 

Dragonlove skrev (4 minutter siden):

Hehe, nei nå må systemet ha hengt seg opp hos Komplett.

Ja, kan ikke skjønne noe annet. Tror de prøver å lure meg til å bestille flere kort 🤣

 

muuha skrev (1 minutt siden):

3070 til 10k er ikke så attraktivt akkurat..

Samme ble sagt da de hadde steget til 8500,-

Endret av KjellV
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Power skrev dette til meg

Quote

Hei *******.

ordreren er kansellert da vi ikke får varen på lager, eller tilsvarende. utifra kjøpsloven så har en lov til å kansellere dersom det viser seg at varen ikke er å oppdrive og vi heller ikke får inn tilsvarende fra AMD. Om du ser på nettsiden, så står det også oppført slik med "ikke på lager"

Når det gjelder prisingen på produktet, så er det kun styrt på automatikk av vår prisrobot.

Jeg kan tilby deg et gavekort på 400,- for det inntrufne.

Er du uenig i dette, så må en nesten ta det videre med forbrukerrådet.

Ønsker deg allikevel en fin dag videre.

Betyr det at dem ikke skal selge lenger 6800xt på Power? 🤔

Endret av Biffmannen
Lenke til kommentar

Sikkert noen som sitter i samme situasjon som her: har et 2080Ti og kan teknisk sett "svelge noen kameler" for et svindyrt 3090, ved å selge 2080Ti-kortet til en fin pris. Fortsatt himla dyrt, og med 3080Ti rett rundt hjørnet (teknisk sett), samt at 2080Ti fortsatt er god råtass... tja :) Men hadde trengt HDMI 2.1, og der kommer 30-serien inn...

Endret av Boye
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...