Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
snp skrev (7 minutter siden):

Finn fjerner slike annonser hvis de rapporteres, for de som bryr seg om sånt.

2. Varer vi ikke tillater på Torget:

Annonser for varer man ennå ikke har i sitt fysiske eie, feks ting som er på vei til selger i posten

Lenke til kommentar

Sikker pittelitt off topic og jeg beklager det mektig. Men dere ser veldig ut til at dere vet nøyaktig hva dere snakker om.
Hadde originalt planer om å oppgradere pcene til meg og kona og bestemte oss for at 3060 kortene var godt nok oppgradering. Men etter en samtale med en kundechat på komplett overbeviste de meg at 3070 kortene var uhyre mye bedre for bare en liten prisforskjell og det var mye bedre til det vi skulle bruke det til enn 3060 kortene (spill og streaming)
Så lurer på om det stemmer, burde jeg sitte med forhåpninger om å få tak i 3070 kort til oss begge eller vil 3060 kortene holde?
Har allerede brukt 12k på oppgradering av kona sin pc siden den ikke har blitt endret på siden jeg kjøpte den til henne som innflytningsgave i 2016 😛
Beklager hvis det ikke passer her men dere virker både hyggelige og kunnskapsrike..

Lenke til kommentar
Blurrp skrev (2 minutter siden):

Sikker pittelitt off topic og jeg beklager det mektig. Men dere ser veldig ut til at dere vet nøyaktig hva dere snakker om.
Hadde originalt planer om å oppgradere pcene til meg og kona og bestemte oss for at 3060 kortene var godt nok oppgradering. Men etter en samtale med en kundechat på komplett overbeviste de meg at 3070 kortene var uhyre mye bedre for bare en liten prisforskjell og det var mye bedre til det vi skulle bruke det til enn 3060 kortene (spill og streaming)
Så lurer på om det stemmer, burde jeg sitte med forhåpninger om å få tak i 3070 kort til oss begge eller vil 3060 kortene holde?
Har allerede brukt 12k på oppgradering av kona sin pc siden den ikke har blitt endret på siden jeg kjøpte den til henne som innflytningsgave i 2016 😛
Beklager hvis det ikke passer her men dere virker både hyggelige og kunnskapsrike..

Høyst subjektiv mening: Jeg ville aldri kjøpt 3060. Mye heller 3060 Ti eller 3070. Meld deg inn i Komplett Club og fiks deg en 10 % rabattkupong og følg med i tråden her for slipp.

Men igjen, helt subjektivt.

Endret av snp
Lenke til kommentar
Blurrp skrev (4 minutter siden):

Sikker pittelitt off topic og jeg beklager det mektig. Men dere ser veldig ut til at dere vet nøyaktig hva dere snakker om.
Hadde originalt planer om å oppgradere pcene til meg og kona og bestemte oss for at 3060 kortene var godt nok oppgradering. Men etter en samtale med en kundechat på komplett overbeviste de meg at 3070 kortene var uhyre mye bedre for bare en liten prisforskjell og det var mye bedre til det vi skulle bruke det til enn 3060 kortene (spill og streaming)
Så lurer på om det stemmer, burde jeg sitte med forhåpninger om å få tak i 3070 kort til oss begge eller vil 3060 kortene holde?
Har allerede brukt 12k på oppgradering av kona sin pc siden den ikke har blitt endret på siden jeg kjøpte den til henne som innflytningsgave i 2016 😛
Beklager hvis det ikke passer her men dere virker både hyggelige og kunnskapsrike..

Det blir vanskelig å svare på spørsmålet ditt når vi ikke vet noe som helst om øvrig hardware eller hvilken oppløsning dere spiller i 🤔

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...