Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
6 hours ago, Dragonlove said:

Venter fortsatt på EVGA GeForce RTX 3080 FTW3 ULTRA fra Elkjøp, siste status var jo at den skulle bli sendt den 08.03 og den var jo også trukket beløpet for den på konto, snakket senest med Elkjøp i dag(går) og de sa at de skulle se på saken da og komme tilbake til meg (Jeg har fått opprettet sak pga trukket beløp og ikke reservert) men neida, ikke hørt en dritt i dag heller, når kundesupport sier de skal se på det, er det vel bare det de gjør, ser for meg en gjeng med kontorister som har skrevet ut saksnummeret og sitter å ser på det mens de drikker kaffe og koser seg :green: Nei, skal man få gjort noe er man nødt til å være i ett praktisk yrke, ikke drive med papirskyffling å sitte i telefon hele dagen 😛 

Har en sak om det kortet der jeg ikke hört noe på 2 uker nå. 

Lenke til kommentar
9 minutes ago, Jdyver said:

Fra komplett. 

 

Kunne du vært så snill å dele ordrenummer? Min var bestilt 1509 og komplett lovet for noen uker siden å sjekke hvorfor de ikke hadde sendt hvis jeg kunne kommet opp med et eksempel på en ordre som er effektuert og bestilt etter.

Lenke til kommentar
ps5 skrev (Akkurat nå):

Kunne du vært så snill å dele ordrenummer? Min var bestilt 1509 og komplett lovet for noen uker siden å sjekke hvorfor de ikke hadde sendt hvis jeg kunne kommet opp med et eksempel på en ordre som er effektuert og bestilt etter.

Wtf, dette må de da ha oversikt over selv og ikke dytte ansvaret over på kunde.

Lenke til kommentar
ps5 skrev (4 minutter siden):

Kunne du vært så snill å dele ordrenummer? Min var bestilt 1509 og komplett lovet for noen uker siden å sjekke hvorfor de ikke hadde sendt hvis jeg kunne kommet opp med et eksempel på en ordre som er effektuert og bestilt etter.

Ordre 378980XX

Nwader skrev (2 minutter siden):

Wtf, dette må de da ha oversikt over selv og ikke dytte ansvaret over på kunde.

Enig

  • Liker 1
Lenke til kommentar
5 minutes ago, Jdyver said:

Ordre 378980XX

Enig

Ser ut til at man bare kan se helt bort ifra regisrert bestillingstidspunkt da min er 5 minutt før og over 1000 ordrenummer bak. Tyder på at dette kan trekke litt ut om man antar de aller fleste bestilte 3080 TUF som nok dessverre er tilfelle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...