Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger

OddZen

Anbefalte innlegg

Skrevet
2 minutes ago, BadCat said:

Bruk text to speak.

Han er sikkert døv også. Folk pleier å feile mye rart når de innser at de tar feil av noe. Typisk forsvarsmekanisme ;)

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Nizzen skrev (Akkurat nå):

Han er sikkert døv også. Folk pleier å feile mye rart når de innser at de tar feil av noe. Typisk forsvarsmekanisme ;)

og stum

• Liker 2
Skrevet
16 minutes ago, mitres said:

Er jo ikke rart det er tomt for kort til oss andre slik som enkelte får herje vilt. 

Vi får bare kjøpt ett kort om gangen, så ingen herjer vilt. Da hadde folk kjøpt 10 og 10 kort.

• Liker 1
Skrevet
BadCat skrev (1 minutt siden):

Vi får bare kjøpt ett kort om gangen, så ingen herjer vilt. Da hadde folk kjøpt 10 og 10 kort.

Av den enkelte typen ja, men ingen grenser for antall forskjellige kort per gang om jeg har forstått rett?

• Liker 1
Skrevet (endret)
2 minutes ago, mitres said:

22000, for noe som koster  12000-13 i USA 😂  Skjermkort er så sinnsykt overprisa.

Hvor?

https://www.newegg.com/msi-geforce-rtx-3090-rtx-3090-gaming-x-trio-24g/p/N82E16814137595?Description=MSI gaming X trio RTX 3090&cm_re=MSI_gaming X trio RTX 3090-_-14-137-595-_-Product&quicklink=true

$2169 som er 18436 pluss mva er 23045....

Endret av Cardinal
  • Liker 1
Skrevet
BadCat skrev (1 minutt siden):

Det er vanskeligere å få kjøpt kort i USA.

Tror det er lettere å få kjøpt kort i USA, der har de hvertfall ikke den ego mentalitetet vi har her i Norge...

Skrevet
9 minutes ago, RTXpensive said:

Av den enkelte typen ja, men ingen grenser for antall forskjellige kort per gang om jeg har forstått rett?

Nei, jeg bestilte to forskjellige 3070 før helgen. Gigabyte blir levert i dag, men zotac kommer ikke 🙄

Skrevet
Mumriken skrev (Akkurat nå):

Nei, jeg bestilte to forskjellige 3070 før helgen. Gigabyte blir levert i dag, men zotac kommer ikke 🙄

Fikk Zotac i går kveld. Bort på halvtime. 

Skrevet
Just now, mitres said:

Tror det er lettere å få kjøpt kort i USA, der har de hvertfall ikke den ego mentalitetet vi har her i Norge...

Det er enda værre der, men det vet jo ikkje du som ikkje kan lese eller høre nyheter...

• Liker 1
Skrevet
1 minute ago, MrMarbles said:

Fikk Zotac i går kveld. Bort på halvtime. 

Jepp, de har bare ikke oppdatert status på det. Jeg vet det var tilgjengelig når jeg kjøpte siden en jeg kjenner kjøpte samme kort etter meg. Så maks 1pr kunde mao

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...