Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
17 minutes ago, idleman_2 said:

Tenkte i utgangspunktet å ha farger i  kjølevannet...  men ser at folk skriver at disse kan skape problemer etc...

Hva gjør du   kun destillert eller tilsetter du noe i tillegg ?   kanskje en sølvbit i vannet ?

Destillert vann sammen med noe anti alge greier fra en dyrebutikk. Funker knall 

Farge gjør jeg ikke mer, men det har sikkert blitt bedre siden jeg testet det. Fikk potte tette microkanaler 😆

Lenke til kommentar
1 hour ago, Mumriken said:

Destillert vann sammen med noe anti alge greier fra en dyrebutikk. Funker knall 

Farge gjør jeg ikke mer, men det har sikkert blitt bedre siden jeg testet det. Fikk potte tette microkanaler 😆

True story!

Vann med antialge er veien å gå. Har man farge i vannet, så har det en stor tendens til å tette vannblokker. Fargen setter seg også fast inni slanger og radiatorer. Til slutt er det nesten slutt på farge. Skjedde iallefall slik med EK blood red 😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Kryptodebunker skrev (53 minutter siden):

Gratulerer 😄👍 kan jo spille litt også 

Veldig lite spilling her, det siste spillet jeg spillte var Snowrunner som fungerte helt greitt med ett Radeon HD4870x2 fra 2008 😂

Er ikke så ofte jeg oppgraderer Hw men skal bli flinkere på det, holder på å bygge en gaming rigg utenom og har kjøpt ett B550 Hk samt en AMD Rysen 5600X (mulig jeg oppgraderer til 5900X) 

Crypto valuta er egentlig ett sånn side prosjekt som dukket opp etter at jeg begynte å lete etter HW, også angret jeg noe voldsomt på at det bare ble med tanken på å kjøpe bitcoin da de kom.

Endret av Dragonlove
Lenke til kommentar
Nizzen skrev (35 minutter siden):

True story!

Vann med antialge er veien å gå. Har man farge i vannet, så har det en stor tendens til å tette vannblokker. Fargen setter seg også fast inni slanger og radiatorer. Til slutt er det nesten slutt på farge. Skjedde iallefall slik med EK blood red 😂

Har nå brukt EK blood red "premix" i snart uhh (måtte sjekke dato bestilling), siden 2017 og fortsatt bruker det pr. idag.
Tror jeg faktisk tok alt fra verandre pga. noe oppgradering i sommer 2019, gjenbrukte samme væske og fortsatt samme pr. idag. Mulig jeg har vært heldig.

Endret av koford
Lenke til kommentar
3 minutes ago, koford said:

Har nå brukt EK blood red "premix" i snart uhh (måtte sjekke dato bestilling), siden 2017 og fortsatt bruker det pr. idag.
Tror jeg faktisk tok alt fra verandre pga. noe oppgradering i sommer 2019, gjenbrukte samme væske og fortsatt samme pr. idag. Mulig jeg har vært heldig.

Er vannet rødt enda? :p

Lenke til kommentar
54 minutes ago, Nizzen said:

True story!

Vann med antialge er veien å gå. Har man farge i vannet, så har det en stor tendens til å tette vannblokker. Fargen setter seg også fast inni slanger og radiatorer. Til slutt er det nesten slutt på farge. Skjedde iallefall slik med EK blood red 😂

Been there, done that her også 😛

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...