Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Theo343 skrev (5 timer siden):

Da er 3080 TUF OC overlevert til fornøyd eier. Helt uåpna "virginbox" fra Asus til og med. Kan si såpass at det siste budet jeg fikk var 18K før jeg rakk å merke annonsen som solgt og i følge noen jeg snakket med kunne jeg fått ennå mer enn 18K om jeg ville da folk kjøper som gale pga. Elon Musk sitt Bitcoin stunt nå.

Men jeg overholdt det jeg skrev og solgte til første som  sendte melding om "jeg tar det til kjøp nå pris".

Så jepp,  man kan få mer enn 16K for et 3080 i dag om man ikke selger på 4 minutter. Jeg ville bare ha en god og real handel. Noe jeg alltid verdsetter.

EDIT: 
Og siden Elon Musk tente fyr på cryptorcommunitiet tror jeg ikke man skal håpe på lavere priser fra Nvidia på en god stund fremover. Heldigvis har jeg mitt 3090 Aorus Xtreme som lunker litt rundt på unvervolt.

Det lureste man gjør fremover er nok å kjøpe ferdigbygg fra komplett og andre og helger selge det man har med kanskje et 3060Ti eller lignende i.

Men nå er jeg også litt lettet over at jeg endelig er ferdig med backlog og hvilket kort jeg skal ha og alt det der.

 

 

EDIT2:
Har også en uåpna PS5 og XSX men der lovte jeg selger av PS5 å ikke videreselge og det overholdes.

grattis, når bestilte du og fra hvilke butikk?

Lenke til kommentar
Maniox skrev (10 minutter siden):

Der røk vifte nr 2 på mitt trofaste r290 TRI-X 😢, ser mørkt ut for min dataspilling i nær framtid når 3080 er umulig å oppdrive. 6800 XT kan være redningen, men er virkelig lite gira på å gamble om at AMD kommer ut med noe som faktisk er tilsvarende til DLSS.

https://www.netonnet.no/art/datakomponenter/skjermkort/nvidia/asus-geforce-rtx-3070-tuf-gaming-oc-8gb/1015672.11111/

15.03 kun 8000kr 3070

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...