Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
On 2/11/2021 at 3:57 PM, Pc Lynet said:

Hva står det på ordren din? Når er den sist oppdatert?

Sendte mail til komplett angående det at du sa din kompis hadde bestilt dager etter release og ennå fått. Dette svarte komplett.

 

Hei,


Beklager på det sterkeste lange ventetid ved deres ordre.


Kø-systemet for alle varer skal være sikkert og det skal fysisk ikke være mulig at kunder som bestilt samme skjermkort
etter deg skal ha fått det levert før deg. 


Om slik situasjon har derimot oppstått vil vi selvsagt se innpå det og finne til en mulig løsning men trenger dermed mere
informasjon om hvilke ordre dette skulle gjelde. 


Ha en fin dag videre!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Sitat

Nytt, ubrukt og uåpnet. Kvittering kan medfølge. Muligens ett av de beste rtx 3080 luftkjølte kortene. Evt bud er bindende og må stå i minst 24t. Budet må gies med fullt navn tlfnr og adresse for å rette evt krav. Dette da det er mange useriøse bud. Kan sendes mot 97kr frakt. Til info så er forsikring på forsendelse dekket opp til 10.000, kjøper er ansvarlig for overskytende beløp.

Når man selger ett 3080 til 17000kr og ikke vil spandere frakt eller tilby frakt med forsikring som kjøper betaler.

Sitat

!!PASS DEG FOR SVINDELERE!! NVIDIA RTX 3070 3080 3090 RX 6800 6900 ETC

Bare en vennlig heads-up til alle dere som leter etter skjermkort! Jeg har selv avdekket minst 2 forsøk på svindel bare på 1 dag. HUSK Å BE OM BILDE AV ESKE / KORT MED F.EKS LAPP MED DITT NAVN FORAN OM DU ER MISTENKELIG. HUSK Å SJEKKE TELEFONNUMMER, BE OM ADRESSE ETC. ER SELGER SERIØS ER DET INGEN PROBLEM OG GI DEG DEN INFOEN DU TRENGER FOR Å VÆRE TRYGG NÅR DU VIPSER / OVERFØRER. !!!Det aller "farligste" er disse som responderer på deres "ønskes kjøpt" annonser. her må du definitivt be om bilder av eske og kort med f.eks tommel opp foran kortet slik at du ser at bildet er tatt nå / idag!!! Nye finn profiler, masse kort tilsalgs etc er varselsignal på mulig svindelforsøk. Husk å sjekke om selger har vært lenge på finn og om han har gode omtaler som selger / kjøper av andre ting. Dette var kun ett vennlig råd.

Dagens god gutt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Regx skrev (1 minutt siden):

Sendte mail til komplett angående det at du sa din kompis hadde bestilt dager etter release og ennå fått. Dette svarte komplett.

Hei,

Beklager på det sterkeste lange ventetid ved deres ordre.

Kø-systemet for alle varer skal være sikkert og det skal fysisk ikke være mulig at kunder som bestilt samme skjermkort
etter deg skal ha fått det levert før deg. 

Om slik situasjon har derimot oppstått vil vi selvsagt se innpå det og finne til en mulig løsning men trenger dermed mere
informasjon om hvilke ordre dette skulle gjelde. 

Ha en fin dag videre!

Det er ett kjent problem. Alle vi som bestilte i tidsrommet ca 14:50-15:10 fikk våre ordre behandlet og kjørt gjennom manuelt fordi systemert til Komplett sviktet. Vi havnet alle bak de som bestilte fra ca 15:10-15:30.

Lenke til kommentar
4 minutes ago, Pc Lynet said:

Det er ett kjent problem. Alle vi som bestilte i tidsrommet ca 14:50-15:10 fikk våre ordre behandlet og kjørt gjennom manuelt fordi systemert til Komplett sviktet. Vi havnet alle bak de som bestilte fra ca 15:10-15:30.

burde vært teknisk mulig å rette opp til riktig kø ordning ?  gitt at det står dato/tid på de som bestilte 14.50-15.10 

Hvis ikke burde kanskje komplett sjekket dette opp mot når betalingene ble registrert  med bankforbindelse...

 

Det går vel kanskje ikke om beløpene 'bare' ble reservert og derfor er borte fra systemet .. ?

Endret av idleman_2
Lenke til kommentar
idleman_2 skrev (Akkurat nå):

burde vært teknisk mulig å rette opp til riktig kø ordning ?  gitt at det står dato/tid på de som bestilte 14.50-15.10 

Hvis ikke burde kanskje komplett sjekket dette opp mot når betalingene ble registrert  med bankforbindelse...

De gjorde det, men sikkert noen ordre som glapp slik som din. Det var en her inne som bestilte ett par dager etter lansering og fikk sendt samme dag.

Lenke til kommentar
30 minutes ago, Pc Lynet said:

De gjorde det, men sikkert noen ordre som glapp slik som din. Det var en her inne som bestilte ett par dager etter lansering og fikk sendt samme dag.

Skjønner det, jeg bestilte 15:10 ish pga nettsidene crashet 15:00 så jeg var stuck med å bare f5 spamme til sidene var oppe igjen. Ordren min gikk ikke gjennom før 15:40 - 15:50 ish.

Endret av Regx
Lenke til kommentar
Pc Lynet skrev (20 minutter siden):

Kjipt jeg fikk også en defekt 3090 strix white vifte på 100% hele tiden umulig å styre. Brukte angrerett fordi jeg regnet med at det tar lang tid med reparasjon. Men enda er den ikke behandlet.

Jeg sendte det inn som reklamasjon. Håpet er en reparasjon.. Ny er vel 2-3 mnd å vente.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Regx skrev (44 minutter siden):

Sendte mail til komplett angående det at du sa din kompis hadde bestilt dager etter release og ennå fått. Dette svarte komplett.

 

Hei,


Beklager på det sterkeste lange ventetid ved deres ordre.


Kø-systemet for alle varer skal være sikkert og det skal fysisk ikke være mulig at kunder som bestilt samme skjermkort
etter deg skal ha fått det levert før deg. 


Om slik situasjon har derimot oppstått vil vi selvsagt se innpå det og finne til en mulig løsning men trenger dermed mere
informasjon om hvilke ordre dette skulle gjelde. 


Ha en fin dag videre!

Jeg klagde på dette selv tilbake i september/oktober. Tok skjermdumper fra andre sine ordre her inne, som hadde bestilt etter meg og fått kort (akkurat samme kort vel og merke). For å si det sånn, jeg fikk kort :)

Lenke til kommentar
7 minutes ago, MrMarbles said:

Jeg klagde på dette selv tilbake i september/oktober. Tok skjermdumper fra andre sine ordre her inne, som hadde bestilt etter meg og fått kort (akkurat samme kort vel og merke). For å si det sånn, jeg fikk kort :)

Du har ikke tilfeldigvis disse skjermdumpene ennå? Kunne du kontaktet meg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...