Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

52 minutes ago, Pc Lynet said:

De gjorde det, men sikkert noen ordre som glapp slik som din. Det var en her inne som bestilte ett par dager etter lansering og fikk sendt samme dag.

Kunne du skaffet ordre nr til kompisen din som fikk strix 3080? Og skjermbilde av ordren?😇 Vil gjerne ta dette lenger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1 hour ago, idleman_2 said:

Kan være lurt å få bilde av kvittering på kjøp og...

Jeg ble lurt av en kar, han sendte bilder av skjermkort, lapp oppå skjermkortet 
og kvittering fra elkjøp 
jeg betalte for det og tenkte ikke noe mer om det 
så når jeg kom hjem, så var det noe inni meg som sa at det var noe galt her 
jeg begynte å zoome innpå skjermkortet, fant at bakgrunnen var photoshoppet, selve kvitteringen virket legit , med navn, ordrenr osv osv selv navn av selger 
jeg sjekket opp navnet på selgeren og det viste seg at han hadde jobbet hos elkjøp, sendte han en melding og han sa at han hadde jobbet som selger, men at han for 1 år siden flyttet til oslo, så det kan umulig ha vært han som solgte varen
han fikk se kvitteringen og fortalte meg at det var en utrolig godt laget kvittering, men at den dessverre ikke var ekte

tapte de pengene så klart, selger svarte aldri 
jeg anmeldte han, men fikk beskjed av politiet om at saken var henlagt 

så, ikke stol blindt på kvittering var egentlig det jeg ville frem til
jeg kan poste kvitteringen om folk ønsker slik at dere kan se selv 

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
8 minutes ago, Regx said:

Kunne du skaffet ordre nr til kompisen din som fikk strix 3080? Og skjermbilde av ordren?😇 Vil gjerne ta dette lenger.

er det 3080 strix du sikter til? 
Hvis ja, hva skrev du til komplett 
hva vil du evt skrive videre, for jeg kunne selv tenkt meg si noe til dem, men vet ikke helt hva jeg skal si eller om jeg har en "sak" jeg kan gå frem med 

Lenke til kommentar
1 minute ago, ilalo said:

er det 3080 strix du sikter til? 
Hvis ja, hva skrev du til komplett 
hva vil du evt skrive videre, for jeg kunne selv tenkt meg si noe til dem, men vet ikke helt hva jeg skal si eller om jeg har en "sak" jeg kan gå frem med 

Jeg sikter til 3080 strix NON-OC. Folk mener her at di bestilte dager etter launch og har alt fått kortene sine. Jeg som bestilte så fort som mulig og har ikke hørt noe ang. Min ordre. Jeg kontaktet komplett om dette og di mente dette ikke var mulig.

Lenke til kommentar
2 minutes ago, Regx said:

Jeg sikter til 3080 strix NON-OC. Folk mener her at di bestilte dager etter launch og har alt fått kortene sine. Jeg som bestilte så fort som mulig og har ikke hørt noe ang. Min ordre. Jeg kontaktet komplett om dette og di mente dette ikke var mulig.

Ah ok, jeg vet om noen som har fått Non OC 3080 strix for flere mnd siden, de bestilte samme dag som meg, etter meg faktisk 
jeg venter enda 
det var en kar inne på komplett sin instagram side som skrev til meg om at han hadde fått sin, ønsket meg masse lykke til med min og håpte på at jeg ikke måtte vente lenge 
venter enda... bestilte 17/09/2020 15:18

  • Liker 1
Lenke til kommentar
7 minutes ago, ilalo said:

Ah ok, jeg vet om noen som har fått Non OC 3080 strix for flere mnd siden, de bestilte samme dag som meg, etter meg faktisk 
jeg venter enda 
det var en kar inne på komplett sin instagram side som skrev til meg om at han hadde fått sin, ønsket meg masse lykke til med min og håpte på at jeg ikke måtte vente lenge 
venter enda... bestilte 17/09/2020 15:18

15:18 er når ordren gikk gjennom? Jest bestilte 15:10~ men min ordre ble ikke registrert før 15:42... Min ordre står med sist oppdatert 02/02/2021 22:49

Lenke til kommentar
1 minute ago, Regx said:

15:18 er når ordren gikk gjennom? Jest bestilte 15:10~ men min ordre ble ikke registrert før 15:42... Min ordre står med sist oppdatert 02/02/2021 22:49

jepp, 15:18 gikk den gjennom
samme her, sist oppdatering er samme dato og tid som hos deg 
forventet levering 3 mars 

Lenke til kommentar
1 minute ago, idleman_2 said:

En ting jeg lurer på er jo hvordan i all verden har folk fått tak i lenke til dette kortet på netonnet   finner ikke på søk på netonnet siden   om 3060 12GB modellen...  skulle vel ikke være mulig å kjøpe/bestille før 25 feb ?

Datakomponenter > Skjermkort > Nvidia > RTX 3060. Kommer opp da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
idleman_2 skrev (4 minutter siden):

En ting jeg lurer på er jo hvordan i all verden har folk fått tak i lenke til dette kortet på netonnet   finner ikke på søk på netonnet siden   om 3060 12GB modellen...  skulle vel ikke være mulig å kjøpe/bestille før 25 feb ?

Jeg får en kilen følelse i ryggen hver gang Netonnet legger ut skjermkort. Fungerer dessverre ikke på Komplett 😜

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...