Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
5 minutes ago, Dubious said:

Trodde ikke det ville være så stor etterspørsel etter 3090, men det viser jo bare at det er mange med romslig økonomi og/eller desperate folk som egentlig skulle hatt 3080.

Når ett 3090 med 10% kupong nærmer seg ett 3080 på finn så er det vel egentlig ikke overraskende :P

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Blir oppgradering til 3090 i dag selv. Med GameRock Demo (som jeg også kjøpte før jul-men returnerte på angrefrist). Nå ble det til 16900 (rundt 1000kr rimeligere enn før jul). Har allerede en kar som vil kjøpe Aorusen til 15k (kunne sikkert fått mer). Ble rimelig 3090 kan man si :D Får bare tåle at det er stygt som juling!

Lenke til kommentar
3 minutes ago, Dubious said:

Trodde ikke det ville være så stor etterspørsel etter 3090, men det viser jo bare at det er mange med romslig økonomi og/eller desperate folk som egentlig skulle hatt 3080.

Kan jeg foreslå et tredje alternativ? Jeg kjøpte RTX 3090 for å få bedre flyt i spill på høy oppløsning med alle instillinger på max. Har allerede et RTX 3080 TUF OC som er helt topp, men så er det den tingen at man vet man kan få mer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
MrMarbles skrev (7 minutter siden):

Blir oppgradering til 3090 i dag selv. Med GameRock Demo (som jeg også kjøpte før jul-men returnerte på angrefrist). Nå ble det til 16900 (rundt 1000kr rimeligere enn før jul). Har allerede en kar som vil kjøpe Aorusen til 15k (kunne sikkert fått mer). Ble rimelig 3090 kan man si :D Får bare tåle at det er stygt som juling!

Husk, det er det indre som teller! Trodde ikke man fikk lov til å kjøpe sitt eget demokort. Det er på grensen til svindel.

Lenke til kommentar
4 minutes ago, Pc Lynet said:

Husk, det er det indre som teller! Trodde ikke man fikk lov til å kjøpe sitt eget demokort. Det er på grensen til svindel.

Ikke sikkert det var hans eget, var vel 3-4 gamerock demo kort

Forøvrig ikke så rart, mtp hvor stygge de kortene er

Endret av MariusJS
  • Liker 1
Lenke til kommentar
MrMarbles skrev (6 minutter siden):

Haha. Det er ikke nødvendigvis mitt demokort. Det ble lagt ut flere :D

Hehe jeg er takknemlig fikk ett til 17k. Kanskje ditt?

MariusJS skrev (6 minutter siden):

Ikke sikkert det var hans eget, var vel 3-4 gamerock demo kort

Forøvrig ikke så rart, mtp hvor stygge de kortene er

Smaken er som baken, jeg synes det er så stygt at der kult 😜

  • Liker 2
Lenke til kommentar
enemigo skrev (15 timer siden):

Bestilte den i går. Fikk ingen bekreftelse på epost. Ikke før i dag tidlig, da kom en epost hvor det sto at levering var utsatt til 02.03. Men det står fortsatt 08.02 på nettsiden ser jeg.

image.png.d55279e05ed1d4f4e31ba4efbc36a168.png

Endra til slutten av mars, da er det vel bare å gi opp dette kortet.

Spennende å se om denne dukker opp da, sto forventet 10.02.2021
https://www.multicom.no/pny-xlr8-geforce-rtx-3070/cat-p/c/p1001506149

Lenke til kommentar
enemigo skrev (41 minutter siden):

Spennende å se om denne dukker opp da, sto forventet 10.02.2021

https://www.multicom.no/pny-xlr8-geforce-rtx-3070/cat-p/c/p1001506149

Sitat

Klikk på motta varsel, så sender vi en epost når vi får inn skjermkortet på lager. Det vil da være førstemann til mølla.

Kundeservice kan dessverre ikke gi svar på når vi får leveranser, det ventes dårlig tilgang lang tid fremover.

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...