Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger

OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk bekreftelse fra Komplett på et Gainward GeForce RTX 3080 Phantom. Det var fortsatt 6 stk. igjen da jeg var ferdig med ordren, så lov å håpe at det ikke ble dobbeltbooking..

Skrevet (endret)
22 minutes ago, Garvis said:

De har noen få 3090 demo kort ute, jeg bomma på 3080 og 3080 demo runden som var nå siden jeg lufta bikkja 😪

Takker for tips. Med 10% har jeg skaffet meg en 3090 til under 16k. :lol:

Men er ikke dette litt merkelig?

1624480255_Screenshotfrom2021-01-1109-59-46.png.de3d9b3ef2bd7147b5004beebc115e10.png

Endret av TemporalFracture
  • Liker 1
Skrevet (endret)

@Garvis Sitter og tenker på muligheten for at jeg er blitt skikkelig gullgutt og attpåtil får et splitter nytt kort... Men kanskje det er et demokort fra et lager i Sverige eller noe som kommer istedet? Eller kanskje jeg rakk det, men at den egentlig var forventet inn på lager 20. januar?

:hmm:

Blir nok nødt til å starte en chat. :roll:

Nei, det var noen som bestilte samtidig, så jeg må vente til det eventuelt kommer enda et demokort av den typen... Hadde vært fint om jeg fikk helt nytt kort i stedet. :p Håper datoen stemmer slik at jeg ikke venter lenge.

Endret av TemporalFracture
Skrevet
TemporalFracture skrev (17 minutter siden):

@Garvis Sitter og tenker på muligheten for at jeg er blitt skikkelig gullgutt og attpåtil får et splitter nytt kort... Men kanskje det er et demokort fra et lager i Sverige eller noe som kommer istedet? Eller kanskje jeg rakk det, men at den egentlig var forventet inn på lager 20. januar?

:hmm:

Blir nok nødt til å starte en chat. :roll:

Enten ble demokortet solgt til en annen. Eller så forventer de flere demokort klare 20.01 Du får ikke ett nytt kort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...