Jump to content
OddZen

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger

Øystein

Spørreundersøkelse:

Message added by Øystein

Recommended Posts

Mange svette nerder går en lys tide i møte, de hadde jo mange hundre kort :) fikk meg et Palit kort. 

Palit 3070 for 7k eller EVGA 3080 for 11k, hva syntes dere?

Proshop TUF OC til 8250 kommer vel til sommeren.

• Like 1

Siden mitt TUF (non-OC) ble utsatt til 2 Desember så ble det med et 3070 ventekort, men betale 6500,- for det billigste 3070 kortet når jeg fikk 3080 for 7200,- (hadde 10% rabattkode) er litt tungt å svelge. 

Fremdeles 13 stk på lager av denne:

https://www.komplett.no/product/1170422/datautstyr/pc-komponenter/skjermkort/zotac-geforce-rtx-3070-twin-edge-oc

Har bestilt og reservert på lager selv, men usikker, vurderer å kansellere.. Fikk jo 3080 TUF for bare 1200,- mer så denne frister litt lite egentlig - men kanskje like greit om TUFen skulle bli liggende til mars 2021.. 

Okdokk skrev (3 minutter siden):

Så har vi disse hyggelige personene.

Selvfølgelig selges den til "Høystbydende"

bilde.png.6febe29f608473ac6eadd177f11d1c70.png

Lurer på hva de eventuelt vil gå for, 8-9k?

Asus altså, alt fra non-oc, dual, triple

Edited by Pepperspraylaugh

1 minute ago, Okdokk said:

Så har vi disse hyggelige personene.

Selvfølgelig selges den til "Høystbydende"

Straks jeg får mitt 3080 TUF OC (Gud vet når) selger jeg RTX 3070 DUAL OC til kost til de som kan hente i Trondheim, evt. 7000,- inkl. frakt for bryderiet med posten til de som ønsker det sendt. Med mindre lagerstatus er forbedret selvfølgelig.

• Like 2

Nå sitter jeg bare å venter på at PostNord skal få kjørt ut et Strix 3090 OC til leveringsstedet mitt. En time igjen kanskje.

• Like 3

Tommy Mathisen skrev (2 minutter siden):

Straks jeg får mitt 3080 TUF OC (Gud vet når) selger jeg RTX 3070 DUAL OC til kost til de som kan hente i Trondheim, evt. 7000,- inkl. frakt for bryderiet med posten til de som ønsker det sendt. Med mindre lagerstatus er forbedret selvfølgelig.

Disse kommer vel på løpende bånd fremover, verre for oss NON-OC folk, selv bestilte jeg 3070 kort og har fått det reservert, håper da at jeg kanskje kan få hentet det de nærmeste dagene. Og vil da beholde kortet frem til mitt 3080 Non OC TUF kort kommer. Spent på om jeg får igjen pengene jeg la inn i 3070 innen den tid.

• Like 1

Crawler123 skrev (Akkurat nå):

Demohylla til komplett blir full over nyttår. 

Da er det vel bedre å selge det rett til en annen på finn.

Hadde håpet å sikre meg et RTX 3070 FE fra Nvidia, men den gang ei. Kan ikke se at et eneste et ble distribuert fra dem. Mitt TUF non OC ble også flyttet til januar. Note to myself, bestill OC neste gang. Dette var trist.

• Like 3

Fortsetter å spamme F5 for å se om jeg muligens klarer å skaffe meg et Palit GeForce RTX 3080 GamingPro fra Komplett i dag... Er det noen indikasjon om når disse kortene blir lagt ut?

1 minute ago, MrFranzen said:

Disse kommer vel på løpende bånd fremover, verre for oss NON-OC folk, selv bestilte jeg 3070 kort og har fått det reservert, håper da at jeg kanskje kan få hentet det de nærmeste dagene. Og vil da beholde kortet frem til mitt 3080 Non OC TUF kort kommer. Spent på om jeg får igjen pengene jeg la inn i 3070 innen den tid.

For Komplett-folka kanskje, stoler ikke på Elkjøp i det hele tatt når det angår 3080. Det kunne ta opptil to mnd, dvs. før 17. nov. Yeah, right. Men jeg bevises gjerne feil. 😀

Kos dere med 3070 før helga søringer. Jeg oppe i nord må nok vente til over helga. Får trøste meg med at det er bedre enn å vente til Januar.

• Like 4