Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
-Mr.Mullet- skrev (4 minutter siden):

Blir spennende å se om prisene kommer til å gå nedover eller om det bare er en midlertidig fase med en del tilgjengelige kort (3090 spesielt) for øyeblikket.

Zotac 3090 har vel ligget ett døgn til salgs på komplett og fortsatt er det i underkant av 20 kort igjen.

Er nok tungsolgt det Zotac kortet ja, tenker markedet blir flooded med TI kort jeg, ingen minere som gidder å kjøpe de og Gamere klarer seg vel med sine 3080 og 3090 kort.

Lenke til kommentar

Hvordan er reglene for angrett egentlig? Ser det er mange kort på Finn nå samtidig som det faktisk er mulig oftere og oftere å få kjøpt fra nettbutikk. De risikerer jo å bli sittende med kortene... Regner med de har noen dager på å få hevet kjøpet?

Lenke til kommentar
Fade1 skrev (6 minutter siden):

Hvordan er reglene for angrett egentlig? Ser det er mange kort på Finn nå samtidig som det faktisk er mulig oftere og oftere å få kjøpt fra nettbutikk. De risikerer jo å bli sittende med kortene... Regner med de har noen dager på å få hevet kjøpet?

De fleste har 14 dagers returrett, Non Club 90 dager. 

Og det er fra du har hentet kortet på Posten.

Endret av Dragonlove
Lenke til kommentar
MariusJS skrev (3 minutter siden):

De ville ikke svare på hvorfor de ikke har informert om kanselleringer og hvorfor jeg ikke har fått igjen pengene mine

Du er overrasket over at de har kansellert dine ordrer når du selv veit ar du ikke kan bestille mer enn 1 produkt? 🤔

Lenke til kommentar
2 minutes ago, MariusJS said:

image.png.75e909ec8fc012ebecf98ff7b227f1b7.png

 

De ville ikke svare på hvorfor de ikke har informert om kanselleringer og hvorfor jeg ikke har fått igjen pengene mine

Den der er jo hakket verre enn slik Proshop har holdt på. Sure, noen har fått gammel ordre kansellert ifbm. at man har lagt ny ordre, men at de i retrospekt innfører «maks 1 GPU per person» etter at alle ordrebekreftelsene er sendt ut, og deretter kansellerer samtlige, er ganske absurd. En ordrebekreftelse er vel en juridisk bindende avtale, uten at jeg kjenner til om det foreligger noe juridisk presedens som støtter opp under en slik case som dette. 

Lenke til kommentar
8 minutes ago, jocke said:

Den der er jo hakket verre enn slik Proshop har holdt på. Sure, noen har fått gammel ordre kansellert ifbm. at man har lagt ny ordre, men at de i retrospekt innfører «maks 1 GPU per person» etter at alle ordrebekreftelsene er sendt ut, og deretter kansellerer samtlige, er ganske absurd. En ordrebekreftelse er vel en juridisk bindende avtale, uten at jeg kjenner til om det foreligger noe juridisk presedens som støtter opp under en slik case som dette. 

Proshop sendte iaf ut en mail om at de kansellerte, og de refunderte pengene, her sitter Netonnet på GPUen min og pengene mine, uten å ha informert meg om at de har kansellert ordren

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...