Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mimrer tilbake når 980 kostet under 5000kr. Nvidia ser vel nå hva folk er villig til å gi for skjermkort, så prisene blir vel deretter. fremover

Det er helt latterlig når 60 serien koster mere en high end gjorde for bare noen år siden. Hadde jeg hatt dype lommer så hadde det ikke spilt noen rolle, men som uføre så er budsjettet litt begrenset. 

Visst det skal fortsette oppover så må jeg nesten revurdere om dette er en hobby jeg har råd til.

Lenke til kommentar
TheKims skrev (36 minutter siden):

Mimrer tilbake når 980 kostet under 5000kr. Nvidia ser vel nå hva folk er villig til å gi for skjermkort, så prisene blir vel deretter. fremover

Det er helt latterlig når 60 serien koster mere en high end gjorde for bare noen år siden. Hadde jeg hatt dype lommer så hadde det ikke spilt noen rolle, men som uføre så er budsjettet litt begrenset. 

Visst det skal fortsette oppover så må jeg nesten revurdere om dette er en hobby jeg har råd til.

Gtx 1080 = 4699kr i 2017...

Lenke til kommentar
Fade1 skrev (2 minutter siden):

😛 71 treff på finn på "3080TI" nå. Med så mange kort på Finn så blir det vel litt priskrig som presser ned prisene litt...

71 treff er ikke det samme som 71 kort, det kan jo være folk som vil bytte til seg osv...

Edit, får det bare til å bli 15 jeg

 

https://www.finn.no/bap/forsale/search.html?computeracc_type=5&q=3080ti&search_type=SEARCH_ID_BAP_ALL&sort=RELEVANCE&sub_category=1.93.3215

Endret av Dragonlove
Lenke til kommentar
1 minute ago, TheKims said:

Omtrent samme pris som jeg ga for 980. TI kostet noen kr mere og lå vel rundt 7-8000kr. Skal du ha high end nå så koster det over 25K.

PC gaming har blitt en rikmanns hobby

Hobby har aldri vært billig, bortsett fra PC. Nå begynner det også å bli dyrt :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...