Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger


OddZen

Anbefalte innlegg

7 hours ago, Paccoo said:

Ser å komplett.no har flere "på lager" av 3080ti. Ikke alle som kjøpte selv om di hadde mulighet kansje?

Ny konkurranse med 3070ti til uka sikkert👍🏻

Har sjekket det flere ganger. Komplett har generelt god kundeservice etter min erfaring, men selv BS-er av og til. Står de har ganske mye på lager, men kun "motta varsel" som alternativ. Hvis du sjekker deres prebuilt med 3089 kort ser du også at det står ikke på lager på produktets side selv om den er oppført som på lager på søk siden. Dette er en vits XD

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Prøvde en måned etter lansering å fa fatt i 3080, så fort hvor det bar. Snappet opp et 3090 strix oc fra komplett da de fikk inn et stort lass på rundt 40 var det vel. Ikke sett meg tilbake, helt utrolig at jeg kunne solgt kortet nå idag med ca 10k fortjeneste.

Lenke til kommentar

Ser at elkjøp har lagt ut en hel haug evga 3060 xc bundles i dag, noen av de sto som 25+ på nettlager, dette har de gjort flere ganger siden jeg bestilte et kort. Kortet er fortsatt ikke levert til meg og de har ikke tatt kontakt etter å ha sagt at de skal kontakte meg tre ganger. Jeg antar at alle kortene de får inn er øremerket til å selges med billig PSU.

Sikkert ikke noe de kan noe for, men oppleves som litt kjip praksis likevel. 🤷 Jeg styrer langt unna elkjøp fremover.

Lenke til kommentar
-Mr.Mullet- skrev (1 time siden):

Har alltid opplevd å få mye bedre svar når en ringer inn, men husk alltid å opptre profesjonelt. De er bare mennesker i andre enden som ikke har kontroll over situasjonen.

Dette er et protip. Kundesupport er ikke bedriften og man kommer sjelden noen vei med surmuling. Høflighet kan derimot ofte åpne dører.

Lenke til kommentar
BaltySalls skrev (4 minutter siden):

Ser at elkjøp har lagt ut en hel haug evga 3060 xc bundles i dag, noen av de sto som 25+ på nettlager, dette har de gjort flere ganger siden jeg bestilte et kort. Kortet er fortsatt ikke levert til meg og de har ikke tatt kontakt etter å ha sagt at de skal kontakte meg tre ganger. Jeg antar at alle kortene de får inn er øremerket til å selges med billig PSU.

Sikkert ikke noe de kan noe for, men oppleves som litt kjip praksis likevel. 🤷 Jeg styrer langt unna elkjøp fremover.

Det er nok EVGA som forlanger at Elkjøp må ta de inn og selges som bundle. Skjønner at det er kjipt, men er nok fint lite Elkjøp får gjort med det.

Lenke til kommentar
TheKims skrev (6 minutter siden):

Det er nok EVGA som forlanger at Elkjøp må ta de inn og selges som bundle. Skjønner at det er kjipt, men er nok fint lite Elkjøp får gjort med det.

Jepp, sånn er markedet om dagen 😊 de kunne likevel vært mer på banen med informasjon til kundene sine.

Lenke til kommentar
50 minutes ago, TheKims said:

Det er nok EVGA som forlanger at Elkjøp må ta de inn og selges som bundle. Skjønner at det er kjipt, men er nok fint lite Elkjøp får gjort med det.

Det de dog kunne ha gjort, var å tilby bundle til de som fortsatt venter på samme kortet, uten mellomlegg i pris som et plaster på såret. Også kjent som kundeservice.

edit: (fwiw, de kunne også tilbudt bundle mot at man betalte mellomlegg i pris, dersom "de skal ikke tape penger"-argumentasjon brukes).

Endret av jocke
Lenke til kommentar

NoN la akkurat ut KFA2 GeForce RTX 3080 Ti EXG 1-click OC der var det grønt og at den lå på nettlager. Når jeg spurte kundeservice etter bestilling stod det at det var lagt inn forhåndsbestilling, og at de ikke hadde noen på lager. Noen som vet noe mer rundt dette kortet på NoN?

Lenke til kommentar
1 minute ago, Firex said:

NoN la akkurat ut KFA2 GeForce RTX 3080 Ti EXG 1-click OC der var det grønt og at den lå på nettlager. Når jeg spurte kundeservice etter bestilling stod det at det var lagt inn forhåndsbestilling, og at de ikke hadde noen på lager. Noen som vet noe mer rundt dette kortet på NoN?

Dette er en klassiker hos NoN. Du må nok vente til neste gang de får inn kortet og krysse fingrene for at de ikke hopper over din bestilling

Lenke til kommentar
ManglerGPU skrev (1 minutt siden):

Dette er en klassiker hos NoN. Du må nok vente til neste gang de får inn kortet og krysse fingrene for at de ikke hopper over din bestilling

Morro, vet ikke hvorfor jeg gidder å bestille derfra..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...