Gå til innhold

NVIDIA RTX 30XX - Levering, forsinkelse, fortvilelse og forhåpninger

OddZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
ManglerGPU skrev (Akkurat nå):

Høyst usannsynlig for et så populært produkt?

Ikke usannsynlig mtp. prisøkninger fra produsent. 

Skrevet
4 minutes ago, ManglerGPU said:

Høyst usannsynlig for et så populært produkt?

Kan være så enkelt som at når de la det ut for salg så la de bare ut siden fra forrige gang de hadde det inne men glemte å oppdatere prisen.

• Liker 2
Skrevet

3070 gaming trio x sendt fra Netonnet i dag. Bestillt 8 mars.  7990kr. Syntes det var dyrt den gang, men nå er jo prisen helt latterlig :p

• Liker 7
Skrevet
Nizzen skrev (10 minutter siden):

3070 gaming trio x sendt fra Netonnet i dag. Bestillt 8 mars.  7990kr. Syntes det var dyrt den gang, men nå er jo prisen helt latterlig :p

Må da si det var treigt. Fikk mitt for 2 uker siden.

Skrevet
MikeDaUnicorn skrev (1 time siden):

Lagde en video som oppsummerer følelsene mine.. ikkje ta den for seriøs, det er tross alt "first world problems" på høyt nivå.

03.09 er en placeholder dato. Det bør du vite nå.

Skrevet
Andraas skrev (1 minutt siden):

Legger komplett ut 3080er aktivt, eller har det blitt bomstopp?

Har vært lite de siste ukene, det er generell veldig korttørke i hele verden for øyeblikket.

Skrevet
MikeDaUnicorn skrev (4 timer siden):

Lagde en video som oppsummerer følelsene mine.. ikkje ta den for seriøs, det er tross alt "first world problems" på høyt nivå.

Du har kanskje ikke fått med deg at asus tuf gaming har gått ut av produksjon, og flere i tråden her har fått OC i stedet fra komplett, til samme pris?

Ellers meget leit å høre at du bare har fått kjøpt to stykk 3080 men videreformidlet de til kompiser fordi det var feil AIB partner. Håper det ordner seg, og at du slipper å lide mer enn nødvendig.

• Liker 3
Skrevet
BaltySalls skrev (14 timer siden):

Du har kanskje ikke fått med deg at asus tuf gaming har gått ut av produksjon, og flere i tråden her har fått OC i stedet fra komplett, til samme pris?

Ellers meget leit å høre at du bare har fått kjøpt to stykk 3080 men videreformidlet de til kompiser fordi det var feil AIB partner. Håper det ordner seg, og at du slipper å lide mer enn nødvendig.

Er vel folk som også fikk vanlig TUF nylig i denne tråden?

Skrevet

Noen som har fått RTX 3080 ROG Strix fra NoN bestilt 25.04 med forventet levering 28.05? Fikk nettopp mail om at produktet som jeg har bestilt finnes ikke på lageret deres etc. 

Skrevet
Sintox skrev (5 minutter siden):

Noen som har fått RTX 3080 ROG Strix fra NoN bestilt 25.04 med forventet levering 28.05? Fikk nettopp mail om at produktet som jeg har bestilt finnes ikke på lageret deres etc. 

Fikk samme mail.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...