Gå til innhold

Nintendo slipper samlepakken Super Mario 3D All-Stars om få uker


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
1 minute ago, LarZen said:

Nintendo altså.....huff. Skal bli veldig interessant å se om dem har en forklaring på hvorfor dem begrenser tilgang til deres egne spill.

Tror det blir som forrige gang de solgte en anniversary edition: Spillene blir fortsatt tilgjengelige etter annonsert dato, men da enten som standalone spill eller uten litt ekstra stash.

Lenke til kommentar
PingEnt skrev (28 minutter siden):

Tror det blir som forrige gang de solgte en anniversary edition: Spillene blir fortsatt tilgjengelige etter annonsert dato, men da enten som standalone spill eller uten litt ekstra stash.

Godt mulig det ja. For slik som dem har ordlagt seg nå så fremkommer det som totalt galskap.

Lenke til kommentar
18 hours ago, Craxmerax said:

Ikke alle samlepakker som er like slappe som denne heller da. 

Nei, men de aller fleste er. "Remastered"-pakker med spill med helt minimale oppgraderinger har vært en greie siden midtveis i forrige generasjon. Ofte har de vært rimelig halvhjertede. Husker du forrrige gang Nintendo prøvde seg med All-Stars, for ti år siden? En Wii-utgivelse av en da 17 år gammel pakke med SNES-remakes av NES-titler. ? 

Det hender jo vi enten får en forseggjort remaster (The Last of Us) eller en fullstendig remake (Shadow of the Colossus, og første generasjon All-Stars), men det er ikke normen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Okapi skrev (4 timer siden):

Nei, men de aller fleste er. "Remastered"-pakker med spill med helt minimale oppgraderinger har vært en greie siden midtveis i forrige generasjon. Ofte har de vært rimelig halvhjertede. Husker du forrrige gang Nintendo prøvde seg med All-Stars, for ti år siden? En Wii-utgivelse av en da 17 år gammel pakke med SNES-remakes av NES-titler. ? 

Det hender jo vi enten får en forseggjort remaster (The Last of Us) eller en fullstendig remake (Shadow of the Colossus, og første generasjon All-Stars), men det er ikke normen.

Må ikke glemme de gangene det går andre veien også som med Silent Hill HD collection der de klarte å få spillene til å se dårligere ut enn de gjorde i utgangspunktet.

Jeg kan forstå at noen synes at det blir litt vel slapt og bare porte spillene, men personlig er jeg bare glad for å få muligheten til å spille Super Mario Sunshine igjen. Det er lenge siden sist.

Lenke til kommentar

Bestilte fra Komplett i dag. :) Mario 64 og Galaxy 1 er jo noen av de beste spillene laget, men jeg undrer meg over at Galaxy 2, som mange mener er det beste 3D Mario-spillet, ikke er med. Hva for noen planer kan Nintendo ha for det, mon tro? Sunshine fikk jeg aldri spilt, er eneste Mario-spillet jeg ikke har spilt faktisk. Så det gleder jeg meg til!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...