Gå til innhold

SIAN-leder Lars Thorsen slått ned av voldelige motdemonstranter i Bergen.


Gjest

Innlegg som fokuserer på person blir fjernet, det samme med alt annet som er OT.

Anbefalte innlegg

debattklovn skrev (2 minutter siden):

Erna Solbergs håndtering og uttalelser har vært vært mangelfulle i forbindelse med drapsforsøket på Thorsen. 
Hun nektet blant annet å fordømme volden mot de fredelige SIAN-demonstrantene. 

Er synd. Dette hadde vært en fin anledning til å stå opp for ytringsfriheten til borgerne og imot islam-motivert vold. 

Solberg er nok forsiktig når det gjelder personer som ønsker å deportere og internere norske muslimer. 

Det blir litt som å støtte en nazist. 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
RaptorStrike skrev (5 minutter siden):

Det er de så absolutt. Hvorfor skulle de ellers ønske en kvart million mennesker deportert fra Norge?

Har de sagt at de vil deportere alle muslimer? Jeg bare minns å huske fra debatten at han måtte nevne noen eksempler, kan ikke huske at han sa at alle skulle ut

Endret av Baranladion
Lenke til kommentar
Baranladion skrev (6 minutter siden):

Har de sagt at de vil deportere alle muslimer? Jeg bare minns å huske fra debatten at han måtte nevne noen eksempler, kan ikke huske at han sa at alle skulle ut

«Et hvert menneske som bekjenner seg Muhammeds ideologi og som arbeider for å innføre islams ondskap her – uansett om det gjøres med vold eller politiske midler – er en trussel mot rikets sikkerhet og må deporteres eller interneres på livstid», heter det på en av løpesedlene som påtalemyndigheten mener er straffbare.

Kilde. Kilde.

Merkelig at rasister ikke bare kan stå for synet sitt, i stedet for å være så feige at de til enhver tid må bortforklare det og gjemme seg bak ytringsfriheten.

Endret av RaptorStrike
  • Liker 7
Lenke til kommentar
RaptorStrike skrev (6 minutter siden):

«Et hvert menneske som bekjenner seg Muhammeds ideologi og som arbeider for å innføre islams ondskap her – uansett om det gjøres med vold eller politiske midler – er en trussel mot rikets sikkerhet og må deporteres eller interneres på livstid», heter det på en av løpesedlene som påtalemyndigheten mener er straffbare.

Kilde. Kilde.

Merkelig at rasister ikke bare kan stå for synet sitt, i stedet for å være så feige at de til enhver tid må bortforklare det og gjemme seg bak ytringsfriheten.

Var vel meninga bak det utsagnet han prøvde å forklare, men ble avbrutt, og måtte nevne eksempler på. rart han da ikke bare svarte alle muslimer, dersom de mener det? 

 

Endret av Baranladion
Lenke til kommentar
Baranladion skrev (8 minutter siden):

Var vel meninga bak det utsagnet han prøvde å forklare, men ble avbrutt, og måtte nevne eksempler på. rart han da ikke bare svarte alle muslimer, dersom de mener det? 

Avbrutt? Dette stod i løpeseddelen. Om han mente noe annet, så burde han skrevet noe annet.

Her står det svart på hvitt at alle som tror på islam må deporteres.

Hvorfor er rasister så redd for å stå for det de har sagt og skrevet? Mener dere det ikke sånn egentlig? Eller er det bare kjipt å få konsekvenser for å være kjip?

Endret av RaptorStrike
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Psykake skrev (6 minutter siden):

Så det er bedre hvis han bare mener "noen" muslimer? 

Nei, eller det kommer an på hva de egentlig mener, jeg vet ikke hva de mener. 

Hvis de mener muslimer som driver med barnebruder, halshogging og steining, så ja... men da er det jo ingen som blir deportert herfra uansett, siden det ikke forekommer. 

Hvis de mener alle som åpenlyst viser at de er muslimer, så skal de selvfølgelig ikke deporteres, 

Lenke til kommentar
RaptorStrike skrev (5 minutter siden):

Avbrutt? Dette stod i løpeseddelen. Om han mente noe annet, så burde han skrevet noe annet.

Her står det svart på hvitt at alle som tror på islam må deporteres.

Hvorfor er rasister så redd for å stå for det de har sagt og skrevet? Mener dere det ikke sånn egentlig? Eller er det bare kjipt å få konsekvenser for å være kjip?

Jeg legger merke til at du skriver "dere". Anser de meg for å være rasist? Jeg prøver bare å objektivt se på saken, der de fleste i denne tråden ser veldig subjektivt på saken, enten de er for eller imot sian. 

Han skriver heller ikke i løpeseddelen svart på hvitt: Alle muslimer skal deporteres, da hadde det vel nettopp stått det, svart på hvitt...... 

Det han skriver er at "Et hvert menneske som bekjenner seg Muhammeds ideologi og som arbeider for å innføre islams ondskap her" og i debatten så prøver han å forklare, blir avbrutt og kommer med eksempler på noen navngitte personer, ikke alle muslimer. 

 

Lenke til kommentar
debattklovn skrev (7 minutter siden):

Fake news. Dette er ikke hva SIAN ønsker.
Han henviste til de som forsøker å innføre muslimske lover, på voldelig eller ikke-voldelig vis. 
Som er en liten minoritet av norske muslimer. 

Fake news? Haha.

Om lederen for SIAN henviste til en liten minoritet da han skrev den løpeseddel, så må han lære seg norsk. Ironisk nok. For "ethvert menneske" betyr ikke "noen få" på norsk.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Baranladion skrev (3 minutter siden):

Jeg legger merke til at du skriver "dere". Anser de meg for å være rasist? Jeg prøver bare å objektivt se på saken, der de fleste i denne tråden ser veldig subjektivt på saken, enten de er for eller imot sian. 

Han skriver heller ikke i løpeseddelen svart på hvitt: Alle muslimer skal deporteres, da hadde det vel nettopp stått det, svart på hvitt...... 

Det han skriver er at "Et hvert menneske som bekjenner seg Muhammeds ideologi og som arbeider for å innføre islams ondskap her" og i debatten så prøver han å forklare, blir avbrutt og kommer med eksempler på noen navngitte personer, ikke alle muslimer. 

Når du forsvarer SIANs ønske om deportasjon er du ikke objektiv i denne saken. Da er du langt inne på den brune siden av den politiske skalaen.

Nei, han blir ikke avbrutt. Det står på en løpeseddel. Man blir ikke avbrutt på løpesedler. Så jo, det stod svart på hvitt på løpeseddelen han ble dømt for. "Ethvert menneske" betyr alle. "Muhammeds ideologi" betyr islam. Ergo skriver han at alle muslimer skal deporteres.

Endret av RaptorStrike
  • Liker 3
Lenke til kommentar
5 minutes ago, RaptorStrike said:

Fake news? Haha.

Om lederen for SIAN henviste til en liten minoritet da han skrev den løpeseddel, så må han lære seg norsk. Ironisk nok. For "ethvert menneske" betyr ikke "noen få" på norsk.

Det er helt enkelt å forstå for oss som kjenner til det norske språket.
Men kanskje har det noe med at du har en sterk vilje til å misforstå hans ytringer. 
Det står jo faktisk i ditt eget innlegg, til og med. 

Quote

«Et hvert menneske som bekjenner seg Muhammeds ideologi og som arbeider for å innføre islams ondskap her – uansett om det gjøres med vold eller politiske midler – er en trussel mot rikets sikkerhet og må deporteres eller interneres på livstid», heter det på en av løpesedlene som påtalemyndigheten mener er straffbare.

og som arbeider for å innføre islams ondskap her – uansett om det gjøres med vold eller politiske midler

og som arbeider for å innføre islams ondskap her – uansett om det gjøres med vold eller politiske midler
og som arbeider for å innføre islams ondskap her – uansett om det gjøres med vold eller politiske midler

Jeg har uthevet det relevante så forhåpentligvis klarer du også å se det, denne gangen. 
Han sikter her til religiøse lover - Sharia-lover. Det burde være åpenbart for enhver. 
For å si det krystallklart - Thorsen mener altså at de få muslimene/islamistene som kjemper for innføring av Sharia-lover i Norge bør deporteres/interneres. 

Endret av debattklovn
Lenke til kommentar
RaptorStrike skrev (5 minutter siden):

Fake news? Haha.

Om lederen for SIAN henviste til en liten minoritet da han skrev den løpeseddel, så må han lære seg norsk. Ironisk nok. For "ethvert menneske" betyr ikke "noen få" på norsk.

Kødder du? Ethvert menneske SOM.... Det kan altså være fryktelig få, siden alle ikke oppfyller betingelsen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bare la SIAN`s nyttige tjenere fortsette med sine krampeaktige forsvar. 

Det er uvesentlige detaljer og forandrer ikke det faktum  at de ønsker å deportere eller internere norske statsborgere. 

debattklovn skrev (7 minutter siden):

Det er helt enkelt å forstå for oss som kjenner til det norske språket.
Men kanskje har det noe med at du har en sterk vilje til å misforstå hans ytringer. 
Det står jo faktisk i ditt eget innlegg, til og med. 

Jeg har uthevet det relevante så forhåpentligvis klarer du også å se det, denne gangen. 
Han sikter her til religiøse lover - Sharia-lover. Det burde være åpenbart for enhver. 
For å si det krystallklart - Thorsen mener altså at de få muslimene/islamistene som kjemper for innføring av Sharia-lover i Norge bør deporteres/interneres. 

Hvordan kan du da forsvare deres "saklige" demonstrasjoner hvor de håner alle muslimer og kalle det for bruk av ytringsfrihet....

Hvis du virkelig mener at SIAN har problemer med noen få muslimer. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
RaptorStrike skrev (8 minutter siden):

Når du forsvarer SIANs ønske om deportasjon er du ikke objektiv i denne saken. Da er du langt inne på den brune siden av den politiske skalaen.

Nei, han blir ikke avbrutt. Det står på en løpeseddel. Man blir ikke avbrutt på løpesedler. Så jo, det stod svart på hvitt på løpeseddelen han ble dømt for. "Ethvert menneske" betyr alle. "Muhammeds ideologi" betyr islam. Ergo skriver han at alle muslimer skal deporteres.

Unnskyld meg, men hvor har jeg forsvart sians ønske om deportasjon? Hvorfor skriver de ikke bare alle muslimer?  

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...