Gå til innhold

PL | United v West Ham

Jakobk

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Noen av dere som veit om De Gea noensinne har reddet en straffe for oss, i vanlig spill? Jeg kan ikke huske en eneste en i farta ?

EDIT: fant ut av det, ikke siden 15/16 sesongen. Han virker jo sjanseløs på straffer, er aldri i nærheten en gang, går nesten alltid feil vei

Straffa var soleklar også, jeg har greit tatt opp armene på det skuddet selv ?

Endret av bshagen
Skrevet
bshagen skrev (1 minutt siden):

Noen av dere som veit om De Gea noensinne har reddet en straffe for oss, i vanlig spill? Jeg kan ikke huske en eneste en i farta ? Straffa var soleklar også, jeg har greit tatt opp armene på det skuddet selv ?

8-2 Arsenal 2011

Skrevet
banansplitt™ skrev (Akkurat nå):

8-2 Arsenal 2011

bshagen skrev (2 minutter siden):

Noen av dere som veit om De Gea noensinne har reddet en straffe for oss, i vanlig spill? Jeg kan ikke huske en eneste en i farta ? Straffa var soleklar også, jeg har greit tatt opp armene på det skuddet selv ?

og fra Baines rundt samme tid, usikker på om det er flere.

Skrevet
bshagen skrev (2 minutter siden):

Mot Arsenal og Everton er de to jeg kommer på i farta

Skrevet

Oser ikke akkurat selvtillit av kroppsspråket til DDG heller når straffen skal tas. Man ser jo allerede at han har gitt opp lenge før. Tidenes mest giddalause kroppsholdning der

Skrevet
Snikpellik skrev (3 minutter siden):

Så det ikke under kampen, men det var jo ikke i nærheten av frispark og en klar dive. Irriterende 

Det var ingen kontakt, nei. Men han blir jo uansett hindret?

Skrevet
bshagen skrev (Akkurat nå):

Det var ingen kontakt, nei. Men han blir jo uansett hindret?

Synes ikke det, Fosu-Mensah drar til seg beina i god nok tid. Må si meg enig med Hangeland i at det ikke er et frispark. Og i allefall ikke et gult kort.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...