Gå til innhold

Derfor er PlayStation 5 så stor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Ghost pirate LeChuck skrev (3 timer siden):

Det er ikke du som styrer skuta i heimen ser jeg ???

Konsollen har ikke akkurat høy WAF-faktor så jeg må nok også hjemme den inni et møbel.. 

Skrevet
1 hour ago, Randeboy said:

Konsollen har ikke akkurat høy WAF-faktor så jeg må nok også hjemme den inni et møbel.. 

Så lenge det ikke går utover kjølingen av konsollen. PS5 produserer enorme mengder varme visstnok...

Skrevet
Allostasis skrev (1 minutt siden):

Så lenge det ikke går utover kjølingen av konsollen. PS5 produserer enorme mengder varme visstnok...

Verre enn PS4? Da må jeg endre oppsettet mitt slik det er nå ?

Skrevet
Allostasis skrev (1 time siden):

Ja ellers må jeg finne på noe lurt. ?

Skrevet
X19x11 skrev (19 timer siden):

Absolutt interessant konsoll men blir nok Xbox på meg til denne kommer i svart farge :p

Usikker på om du kødder, men du velger konsoll etter fysisk utseende?

Discord skrev (17 timer siden):

Gjor beng i fasingen, men fargevalget er en skuffelse, håper det kommer en svart utgave. Kvitt falmer å blir stygt etter en del bruk.

Hvitt falmer strengt tatt bare om plasten er billig og/eller den er utsatt for sterk sol. Kan ikke huske å ha sett mange falmede X360er akkurat. Ei heller min 5 år gamle Bosch støvsuger. Plasten der ser fortsatt flunkende ny ut.

Randeboy skrev (15 timer siden):

Wife Acceptance Factor Faktor?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...