Gå til innhold

ANMELDELSE: The Last of Us Part II


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror jeg blandet scoren til ign og forbes. Det var uansett to shill media som gav spillet dårlige score som var overraskende. Noe med review copy har jeg hørt men who knows. Anyway jeg les nettopp spoileren for hele spillet, og det må være noe av det rareste jeg har sett basert på det første spillet. Det henger overhode ikke på greip og spillene har knapt noe med hverandre å gjøre. Hvem orker vel noe så deprimerende når verden i tillegg har blitt steingal?

 

Og i tillegg forsetter de å gå etter twitter og youtube brukere, for å sensurere å ta vekk deres levebrød. Stå på naughty dog, sensurer folk og deres meninger og støtt brenning av bøker og filmer(digitale) slik en hau av våre nye bortskjemte generasjons voksne gjør.

 

Endret av Everket
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Stresset_Faen skrev (15 timer siden):

The woke of us 2 blir rett og slett for politisk. 

Det er nok bare du som gjør det for politisk, uten å ha prøvd det...

Det er synd at folk skal bestemme seg for noe basert på noe en høylytt minoritet har bestemt seg for før spillet kommer ut...

  • Liker 5
Lenke til kommentar
38 minutes ago, barezell said:

649.- digitalt. De vet å ta seg betalt ?

Prisen på spill har vokst ekstremt lite de siste årene. Sammenlignet med annen underholdning synes jeg 650,-  er en helt rimelig pris. Prisene synker jo også ganske fort på spill så om et halvt års tid får du sikkert tak i det til halve prisen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
2 hours ago, barezell said:

Sier vel mest om hvor kjipt spillår det har vært til nå ?

Ontopic så må jeg huske kjøpe og preloade i dag. Har ikke kjempe høye forventninger men tipper jeg kommer til å kose meg glugg. 

Nja veit ikkje helt eg. Hadde Doom Eternal komt ifjor, hadde det blitt ein tett kamp mellom Eternal og Sekiro for GOTY. 2019 var da mye sløvere.

Lenke til kommentar
X_Prez_Nixon skrev (På 12.6.2020 den 9.20):

Har allerede pre-ordered dette. Har til nå klart å unngå spoilers. Håper ikke spillet er for woke.. Tipper det blir bra.

Hvorfor i all verden forhåndskjøper du spill?  Hva tjener du egentlig på det? Du tar jo bare mer risiko på egen kappe ved at spillselskapet dytter et potensielt økonomisk tap over på deg ved at du allerede har kjøpt noe som strengt tatt kan være et makkverk.
Dette gjelder alle spill så klart, ikke bare TLOU

  • Liker 1
Lenke til kommentar
15 minutes ago, Dudeliduu said:

Hvorfor i all verden forhåndskjøper du spill?  Hva tjener du egentlig på det? Du tar jo bare mer risiko på egen kappe ved at spillselskapet dytter et potensielt økonomisk tap over på deg ved at du allerede har kjøpt noe som strengt tatt kan være et makkverk.
Dette gjelder alle spill så klart, ikke bare TLOU

Er det noe problem? Han har bestemt seg for spillet, han har sett testene, funnet ut han vil ha det og nå har han forhåndsbestilt for å få lastet det ned og ha det klart på dagen. Selv forholdbestiller eg ofte når eg har bestemt meg.

Det går ofte liker dårligt når eg ikkje forhondbestiller. RDR2 knall bra tester, venner sier det er topp, nette sier det var bra men visst søren var det dårlige greier. 

Se gameplay, les tester, kom til ein konklusjon om du synes det ser bra ut eller ikkje og forhåndsbestille spillet. Uansett kor lenge du venter blir ikkje spillet bedre eller værre og eneste måten og vite om du liker det er å spille det.

Endret av Noiz
Lenke til kommentar
3 minutes ago, Dudeliduu said:

At han alene gjør det er ikke noe problem. At mange gjør det er et problem.
Det beste for alle forbrukere er om ingen kjøper på forhånd.

Ser ikkje heilt kossen det skal hjelpe meg. Så du meiner det optimale for meg eller alle generelt er å vente til spille kommer ut, for så å kjøpe det og se i veggen mens det laster ner?

Endret av Noiz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...