Gå til innhold

Forbruker vant over Volkswagen etter dieseljuksskandalen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan bli dyrt for VW dette..

Talet på nye patentsøknadar relatert til forbrenningsmotorteknologi har forresten stupt i Tyskland sidan ein topp i 2016, medan patentsøknadar knytt til elbilteknologi har skote i taket. Eit klårt teikn på at tysk bilindustri har skifta retning. Kriminalitet løner seg ikkje i lengda.

  • Liker 4
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
3 hours ago, JØI said:

Klarer ikke å se hvilken skade forbrukerenhar blitt dirkete påført her og hva en skulle kunne få erstatning for?

Forbrukarane hadde neppe ynskje om å drepe fleire enn naudsynt med bilen sin og skade si eiga helse, verte stempla som miljøsvin av naboar og vener, betale høgare bompengar pga forureiningsproblemet eller få køyreforbod i delar av bysentra i det VW påstod var ein "rein" dieselbil.  Når bilane vert korrigert til å ikkje forureine meir enn dei har lov til, yter dei dårlegare og brukar meir AdBlue.  Før svindelen til VW vart kjend sette mange land ned avgiftene på diesel for å gjere dieselbilar meir attraktive, sidan dei var påstått veldig reine.  No går avgiftene opp att, for å gjere dieselbilar mindre attraktive.  Det betaler òg eigarane av desse bilane for, ikkje minst i form av redusert bruktverdi.  I det store og heile har svindelen til VW påført både sine eigne kundar og alle med dieselbil store ulemper, som dei sjølvsagt skal betale for.  Eller meiner du at selskap ikkje skal vere erstatningspliktig for svindel av forbrukarar?

 

Eg tykkjer det er bra at kjeltringar må betale erstatning til offera sine.  Dei burde betale erstatning til alle som må puste inn eksosen òg, so staten burde komme på bana her og krevje sitt på vegner av helsevesenet.

  • Liker 5
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

De ble hardt straffet av at noen mellomledere nedover i VAG-systemet tok seg friheter i utslippsmålingene, spesielt av et EPA som begjærlig benyttet anledningen til å drive litt klassisk amerikansk proteksjonisme.

Men heldigvis har forbukernes tillit bestått med rekordmange biler solgt i 2019, rekordomsetning og rekordhøy profitt på 185 milliarder kroner. Tall som stort sett ethvert børsnotert selskap kan drømme om. Bilprodusenter som konstant driver på konkursens rand.bør ta et kurs hos VAG-gruppen på hvordan man effektivt utvikler og produserer attraktive og lønnsomme biler.

Endret av uname -l
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234
Sturle S skrev (48 minutter siden):

Forbrukarane hadde neppe ynskje om å drepe fleire enn naudsynt med bilen sin og skade si eiga helse, verte stempla som miljøsvin av naboar og vener, betale høgare bompengar pga forureiningsproblemet eller få køyreforbod i delar av bysentra i det VW påstod var ein "rein" dieselbil.  Når bilane vert korrigert til å ikkje forureine meir enn dei har lov til, yter dei dårlegare og brukar meir AdBlue.  Før svindelen til VW vart kjend sette mange land ned avgiftene på diesel for å gjere dieselbilar meir attraktive, sidan dei var påstått veldig reine.  No går avgiftene opp att, for å gjere dieselbilar mindre attraktive.  Det betaler òg eigarane av desse bilane for, ikkje minst i form av redusert bruktverdi.  I det store og heile har svindelen til VW påført både sine eigne kundar og alle med dieselbil store ulemper, som dei sjølvsagt skal betale for.  Eller meiner du at selskap ikkje skal vere erstatningspliktig for svindel av forbrukarar?

 

Eg tykkjer det er bra at kjeltringar må betale erstatning til offera sine.  Dei burde betale erstatning til alle som må puste inn eksosen òg, so staten burde komme på bana her og krevje sitt på vegner av helsevesenet.

At svindlere skal tas er vi enige i! En million robotaxies i 2020? Kyst til syt uten inngripen av fører i 2017? FSD og AP er jo svindler det r utrolig at en slipper unna med. 

 

Ut bor det så tror jeg ikke utslippsjukset til VW har drept noen flere enn om verdiene hadde vist s å holde vann. Det er litt overdramatisk å påstå. Men at de som bløffer og lyver skal stilles til ansvar, det er vi helt enige om. 

Lenke til kommentar
uname -l skrev (12 minutter siden):

De ble hardt straffet av at noen mellomledere nedover i VAG-systemet tok seg friheter i utslippsmålingene, spesielt av et EPA som begjærlig benyttet anledningen til å drive litt klassisk amerikansk proteksjonisme.

Men heldigvis har forbukernes tillit bestått med rekordmange biler solgt i 2019, rekordomsetning og rekordhøy profitt på 185 milliarder kroner. Tall som stort sett ethvert børsnotert selskap kan drømme om. Bilprodusenter som konstant driver på konkursens rand.bør ta et kurs hos VAG-gruppen på hvordan man effektivt utvikler og produserer attraktive og lønnsomme biler.

Ja, VW er som kjent perfekt og kan ikke gjøre noe galt. At de jukser og gasser folk og dyr og slikt er bare en bagatell. Nei, det er faktisk bra. Alt VW gjør er bra. De er perfekte. De kan ikke gjøre noe galt.

  • Liker 6
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
48 minutes ago, uname -l said:

Bilprodusenter som konstant driver på konkursens rand.bør ta et kurs hos VAG-gruppen på hvordan man effektivt utvikler og produserer attraktive og lønnsomme biler.

So kunne VW ta seg eit grunnkurs i EDB hjå ein meir verdifull bilprodusent, som har hatt enorm salsvekst dei siste åra, og som VW ikkje ein gong har ambisjonar om å slå:

https://www.tu.no/artikler/sliter-med-server-kontakten-vw-id-3-kan-komme-med-redusert-programvare/492765

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
43 minutes ago, JØI said:

At svindlere skal tas er vi enige i! En million robotaxies i 2020? Kyst til syt uten inngripen av fører i 2017? FSD og AP er jo svindler det r utrolig at en slipper unna med. 

VW sin autopilot er dårlegare enn dei fleste konkurrentane, ja.

43 minutes ago, JØI said:

Ut bor det så tror jeg ikke utslippsjukset til VW har drept noen flere enn om verdiene hadde vist s å holde vann. Det er litt overdramatisk å påstå. Men at de som bløffer og lyver skal stilles til ansvar, det er vi helt enige om. 

https://www.euractiv.com/section/transport/news/scientists-link-dieselgate-to-5000-premature-deaths-per-year-in-europe/

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Sturle S skrev (8 minutter siden):

So kunne VW ta seg eit grunnkurs i EDB hjå ein meir verdifull bilprodusent, som har hatt enorm salsvekst dei siste åra, og som VW ikkje ein gong har ambisjonar om å slå:

https://www.tu.no/artikler/sliter-med-server-kontakten-vw-id-3-kan-komme-med-redusert-programvare/492765

Ja, i denne saken kunne VW helt klart lært noe. I stedet for å være ansvarlige og holde tilbake uferdig funksjonalitet så kunne VW bare gjort som Tesla og sluppet alt samma uansett. Ingen ting er bedre enn å sitte på motorveien i en rullende datamaskin styrt av buggy betakode.

Endret av uname -l
Lenke til kommentar
hekomo skrev (50 minutter siden):

Ja, VW er som kjent perfekt og kan ikke gjøre noe galt. At de jukser og gasser folk og dyr og slikt er bare en bagatell. Nei, det er faktisk bra. Alt VW gjør er bra. De er perfekte. De kan ikke gjøre noe galt.

Nei, det synes jeg er å overdrive. Man skal være ganske dypt inn i hjernevasken om man har så høye tanker om en bilprodusent.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234
hekomo skrev (1 time siden):

Ja, VW er som kjent perfekt og kan ikke gjøre noe galt. At de jukser og gasser folk og dyr og slikt er bare en bagatell. Nei, det er faktisk bra. Alt VW gjør er bra. De er perfekte. De kan ikke gjøre noe galt.

Det høres ut som om du beskriver en kult. Jeg tror ikke VW ønsker seg en slik kundegruppe. Ei heller en slik ledelse og ansatte. Nei, VW virker som et selskap som ønsker å lære av egne feil, unngå å gjenta feil og å levere gode biler til sine kunder. 

Lenke til kommentar
6 minutes ago, uname -l said:

Ja, i denne saken kunne VW helt klart lært noe. I stedet for å være ansvarlige og holde tilbake uferdig funksjonalitet så kunne VW bare gjort som Tesla og sluppet alt samma uansett. Ingen ting er bedre enn å sitte på motorveien i en rullende datamaskin styrt av buggy betakode.

Kan ikkje du komme attende ein dag du faktisk har prøvd ein Tesla.  I det minste sett ein Tesla?   Du klarer ikkje å skilje mellom bilen Tesla og det fantasimonsteret under senga di som du kallar Tesla.

 

Eg har køyrt meir enn 170.000 km i min Tesla, mykje av det på motorvegar i Europa, og eg trur denne lista over bugs eg har opplevd sidan 2014 er ganske komplett:

  • Ei oppdatering i 2016 eller deromkring gjorde at navigasjonen av og til ville ha meg til å snu for å lade meir når eg hadde lada nok.  Ganske irriterande.
  • For nokre år sidan hendte det at speedometer-oppdateringa var hakkete eller hang.  Kunne fikast med ein kjapp reboot.  Har ikkje sett det problemet på nokre år.
  • Eg mistar nettet nokre minutt etter passering av landegrenser.  Det problemet har aldri vorte fiksa, so det kan vere eit problem med sjølve 3G-modulen.  Reboot av maskina fiksar problemet.  (Bilen køyrer fint under reboot.)
  • Eit par tilfelle av trøbbel med tilkopling mellom ein telefon og bilen via blåtann i sommar.  Eg veit ikkje om det kom av telefonen eller bilen.
  • Ein periode nyleg var det font-trøbbel slik at Spotify vart til Spötify og eit par andre merkelege skrivemåtar.  Ein reint kosmetisk feil.

 

Alvorlege feil, som at bilen ikkje får til å oppdatere seg, har eg ikkje opplevd.  Eg har konfigurert bilen min til å berre installere standard-release av programvaren, ikkje betatest.

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
14 minutes ago, Complexity said:

Det med Spötify ryktes vel å være litt humor bare siden selskapet er svensk. Kom jo på alle modellene og var der veldig lenge.

Mistenkte det same. Kan elles leggje til at Spotify ikkje var i bilen då han var ny, men kom med ei oppdatering for mange år sidan.  Planlegging av lading i navigasjonen i bilen var heller ikkje der då bilen var ny, eller ein del av mobil-funksjonaliteten som opplesing og diktering av tekstmeldingar.  Eg  vil heller ha denne nye funksjonaliteten med nokre småfeil i starten, enn å ikkje få han fordi han ikkje er perfekt.  Ingen programvare er perfekt.  Dette er bagatellar samanlikna med VW sin mangeårige praksis med å sende ut bilar som med vilje er programmert til å drepe folk.

  • Liker 2
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Morsomt at du kaller det "å lære av sine feil" når det er ren og bevisst svindel vi snakker om. Har du samme holdning til Lance Armstrong f.eks. Hvis han har lært av sine feil er det ok at han får komme tilbake til sykkelsporten? Personlig synes jeg det er underlig at så mange velger å kjøpe biler fra VW-konsernet etter det som har skjedd, men mange er vel rett og slett ikke så veldig moralske av seg.

  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
99N2JE2U skrev (1 minutt siden):

 Personlig synes jeg det er underlig at så mange velger å kjøpe biler fra VW-konsernet etter det som har skjedd, men mange er vel rett og slett ikke så veldig moralske av seg.

Så nå er man en umoralsk person om man kjøper en e-UP eller en e-golf? Må si Tesla-fansens overdrivelser bare blir villere og villere nå som de ordentlige bilprodusentene konkurrerer dem ut.

Lenke til kommentar
99N2JE2U skrev (17 minutter siden):

Morsomt at du kaller det "å lære av sine feil" når det er ren og bevisst svindel vi snakker om. Har du samme holdning til Lance Armstrong f.eks. Hvis han har lært av sine feil er det ok at han får komme tilbake til sykkelsporten? Personlig synes jeg det er underlig at så mange velger å kjøpe biler fra VW-konsernet etter det som har skjedd, men mange er vel rett og slett ikke så veldig moralske av seg.

De som tok gale umoralske valg får forhåpentligvis så hatten passer. Resten av konsernet som tross alt har noen titalt tusen ansatte har hatt nada med det å gjøre, og de har beholdt jobben. 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...