Gå til innhold

Kan vi få Dark Mode på diskusjon.no?


Gå til løsning Løst av TSP,

Dark Mode  

71 stemmer

  1. 1. Skulle du ønske at Diskusjon.no hadde Dark Mode som valg?

    • Ja!
      69
    • Nei, ikke viktig
      2


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg bare lurte på hvorfor Dark Mode ikke er mulig på diskusjon.no? Jeg ser andre forum som bruker samme template, har Dark Mode. Eksempel er battlefield.no.
Jeg tok dette opp i den samletråden som ble opprettet i overgangen fra gamleforumet til dette, men kan ikke huske om jeg fikk noe svar. Diskusjon.no trenger sårt Dark Mode imo, håper dette er mulig

Takker så mye for oppmerksomheten :)

EDIT: Legger til en poll også, så kan jo folk få stemme, i tilfelle det er god data å ha :)

Endret av bshagen
  • Liker 3
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gavekort skrev (12 minutter siden):

Hei,

Jeg kan ikke gi noen lovnader på vegne av våre utviklere, men vi kan si det slik at det har blitt utpekt internt som en sterkt ettertraktet funksjon. :)

Flott - krysser fingrene! Det er spesielt i mobilmodus jeg syns dette kan være bra, slik at det er enklere å lese mens man ligger på senga om kvelden :) 

Endret av bshagen
Lenke til kommentar
  • bshagen endret tittelen til Kan vi få Dark Mode på diskusjon.no?
  • 4 måneder senere...
Gjest Slettet-404071
bshagen skrev (48 minutter siden):

Kan jeg spørre om dette igjen? Kanskje @Øystein kan komme med en kommentar? Fordi - please? Dark mode må vi ha i 2020 :D

Vi vet det er et stort ønske om det. Vi har en plan på det, men trenger litt tid på å få det til. 🙂

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...
  • 3 måneder senere...
:utakt skrev (16 timer siden):

Telefonen min har allerede "mørk modus" som ordner saken på alle nettsider, også denne. :fun:

Det var jeg også fått meg, men det er en smule buggy og man kan se at det ikke er native. F.eks på den smileyen du skriver her så har jeg noen pixler hvit i omrisset. Sånne ting får man gjerne på tvers av sider som gjør om sider til «dark»

Så diskusjon.no, ikke slutt jobben med å fikse dark mode, selv om det finnes workarounds, de er ikke «like bra» som ekte vare :) 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...