AfterGlow Skrevet 10. april 2020 Skrevet 10. april 2020 Men det er en hake. Cyberpunk 2077 kommer i en egen versjon til neste generasjon konsoller
Rogshit Skrevet 10. april 2020 Skrevet 10. april 2020 har trua på CD Projekt REDs moral, så kjøper at dette ikke er melking lurer på om jeg i det minste venter på anmeldelser før jeg bestemmer meg om jeg skal vente til nextgen-versjonen
Boss-Znakemaster Skrevet 10. april 2020 Skrevet 10. april 2020 Satser på at dette blir en gratis oppdatering down the line.
Zitrus Skrevet 10. april 2020 Skrevet 10. april 2020 (endret) De har allerede sagt det skal være gratis, dersom du har kjøpt spillet til gammel konsoll. Endret 10. april 2020 av Zitrus 1
Theo343 Skrevet 10. april 2020 Skrevet 10. april 2020 Quote Men når det gjelder den ordentlige, fullverdige nestegenerasjon-versjonen, vil denne komme senere, sa Nowakowski Men PC versjonen vil jo være tilsvarende og lanseres vel samtidig som den første. Eller vil de også spare forbedret grafikk til neste generasjon? Litt type "Enhanced Edition".
Gjest Slettet+981234 Skrevet 10. april 2020 Skrevet 10. april 2020 altså de får PC lignende utgave x)
CommanderKeen Skrevet 10. april 2020 Skrevet 10. april 2020 Da tror jeg jaggu jeg venter. CD Projekt Red er som alle andre utviklere og utgivere, og jeg ser ikke noen grunn til at jeg skal betale dobbelt så mye som jeg gjør for andre spill. 1
CommanderKeen Skrevet 10. april 2020 Skrevet 10. april 2020 Dette tror jeg ikke stemmer. Tror det du sikter til her er at du kan spille Xbox One-utgaven på Xbox Series X. Dersom de lanserer utgave skreddersydd for PS5 og Series X tør jeg vedde på at du må ut med lommeboka. 1
Grimbeorn Skrevet 10. april 2020 Skrevet 10. april 2020 2 hours ago, CommanderKeen said: Dette tror jeg ikke stemmer. Tror det du sikter til her er at du kan spille Xbox One-utgaven på Xbox Series X. Dersom de lanserer utgave skreddersydd for PS5 og Series X tør jeg vedde på at du må ut med lommeboka. Det veddemålet taper du. Til Xbox Series X får du garantert oppgradert versjon for samme pris, via Smart Delivery opplegget deres. Hvordan det blir på Playstation er usikkert. https://www.google.com/amp/s/www.polygon.com/platform/amp/2020/2/24/21150722/cyberpunk-2077-xbox-series-x-free-upgrade 1
Iki Skrevet 10. april 2020 Skrevet 10. april 2020 Grimbeorn skrev (2 timer siden): Det veddemålet taper du. Til Xbox Series X får du garantert oppgradert versjon for samme pris, via Smart Delivery opplegget deres. Hvordan det blir på Playstation er usikkert. https://www.google.com/amp/s/www.polygon.com/platform/amp/2020/2/24/21150722/cyberpunk-2077-xbox-series-x-free-upgrade Det er opp til utviklerne å gjøre dette på Xbox, så om de ikke gjør det på Playstation så er det altså deres eget valg, noe som er enda dårligere gjort enn om de tok betalt på begge plattformene. 2
magne.moe Skrevet 10. april 2020 Skrevet 10. april 2020 PC vill ofte dra bedre grafikk, den store fordelen for neste generasjon er garanti for en rask M2 SSD som gir store fordeler i lastetid. Er mulig å bruke dette på pc også. samt utnytte mer minne.
Grimbeorn Skrevet 10. april 2020 Skrevet 10. april 2020 2 hours ago, Iki said: Det er opp til utviklerne å gjøre dette på Xbox, så om de ikke gjør det på Playstation så er det altså deres eget valg, noe som er enda dårligere gjort enn om de tok betalt på begge plattformene. Enig. Men det er så langt bare på Xbox det er bekreftet at det er slik det fungerer.
newman221 Skrevet 16. april 2020 Skrevet 16. april 2020 Open-world-spill har da stort sett lite problemer med lastetider... Ja, det tar litt tid å fyre opp f.eks RDR2, men hvor ofte gjør man egentlig det?
MistaPi Skrevet 16. april 2020 Skrevet 16. april 2020 (endret) newman221 skrev (2 timer siden): Open-world-spill har da stort sett lite problemer med lastetider... Ja, det tar litt tid å fyre opp f.eks RDR2, men hvor ofte gjør man egentlig det? Nå vil nok ikke SSD'en i XBSX og PS5 gi annet enn kortere lastetider og kanskje mindre pop-in i Cyberpunk 2077, men generelt kan open-world spill ha en del skjulte lastetider/lasteskjermer som med sjakter man må krype igjennom, lange heisturer, lange trapper etc. Level design, gameplay elementer, tildels grafikk og hvor raskt man kan bevege seg kan bli ganske begrenset til overføringshastigheten til lagringen i open-world spill som konstant streamer data fra lagringsmedie. Selv om det tas høyde for HDD er det ofte at teksturer kan laste tregt inn og ellers pop-in av f.eks vegetasjon (ikke at dette går kun på lagringsmedie). Endret 16. april 2020 av MistaPi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå