Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS

SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Skrevet
Mr Fawk skrev (Akkurat nå):

Syns ikke dette er riktig i februar måned.

Dette blir nok aldri riktig, Mr Monk. Synd du skal ha det sånn. Er egentlig ikke redd for noe, bortsett fra å havne på ei øde øy med bonden og/eller basse.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minute ago, Granca said:

Dette blir nok aldri riktig, Mr Monk. Synd du skal ha det sånn. Er egentlig ikke redd for noe, bortsett fra å havne på ei øde øy med bonden og/eller basse.

Var El Aura fra 1993 eller 2005?

Skrevet (endret)
Granca skrev (4 minutter siden):

Er egentlig ikke redd for noe, bortsett fra å havne på ei øde øy med bonden og/eller basse.

Nei, det ble feil. 

Endret av Stormoen33
feil feil feil
Skrevet
Granca skrev (3 minutter siden):

March madness i februar.

Jeg har ikke eksamen akkurat nå. To uker til neste fag begynner. Det kan bli jobb i dag, men akkurat nå føltes det utrolig deilig å kunne slappe av uten noen bekymringer.

• Liker 1
Skrevet (endret)
dengelgen skrev (1 time siden):

Behøver ikke være fenalår, er vanlig i Hardanger (der jeg er oppvokst, og NEI jeg kjenner ikke Bonden)

Men bonden kjenner gjerne på deg !

Endret av Fjøs tran sen
Skrevet
Mr Fawk skrev (Akkurat nå):

Veldig dumt

Skulle du ikke flytte for deg selv i år? Må ha lyskastere og sopelime da. Og hammer og spray og gud vet hva. Blir tøft og dyrt å kutte navlestrengen... Og da MÅ du lære å lage mat.

Skrevet
Granca skrev (8 minutter siden):

Hvem er Basse ?

Skrevet
1 minute ago, Granca said:

Skulle du ikke flytte for deg selv i år? Må ha lyskastere og sopelime da. Og hammer og spray og gud vet hva. Blir tøft og dyrt å kutte navlestrengen... Og da MÅ du lære å lage mat.

Jo.. ja.. men episoder som det her får meg til å gruble litt. Ofte takler jeg slike situasjoner/motgang dårlig, og da er det lett å enten lene seg tilbake på en kjærlig mor eller en far med tykk lommebok.

Skrevet
Stormoen33 skrev (Akkurat nå):

Beste supper:

1. Pochero. Filippinsk kjøttsuppe med storfekjøtt, margbein, potet, løk, hvitløk, bok-choi, butig, sayute, maiskolber i biter, tomat og kraft. Namitetscore 9/10.

2. Sodd med ekstra kjøttboller og purreløk.

3. Minestronesuppe. Vanlige grønnsaker og bønner og tomat. Kan varieres på utallige måter.

Dette vet du bedre enn meg. Men jeg foretrekker da heller durabelig med gulrøtter i sodden. Null potet.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...