Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
8 hours ago, Ale-Fawk said:

Hvis jeg begynner å bable om FFK og seriegull etter klokken 02:00, så vet dere hvorfor.

Blir du skremt av at Jocke mener spillet minner om fjoråret?

For etter 1-0-seieren hjemme mot Hødd, mener FBs fotballekspert, Joacim Jonsson, at FFK har fremstått som svakere etter at sesongen kom i gang.

– Jeg er selvsagt strålende fornøyd med poengene, men prestasjonen er det 2019-standard over. Jeg mener at dette ikke holder til opprykk, sier han.

Lenke til kommentar
TitanSable skrev (1 time siden):

Blir du skremt av at Jocke mener spillet minner om fjoråret?

For etter 1-0-seieren hjemme mot Hødd, mener FBs fotballekspert, Joacim Jonsson, at FFK har fremstått som svakere etter at sesongen kom i gang.

– Jeg er selvsagt strålende fornøyd med poengene, men prestasjonen er det 2019-standard over. Jeg mener at dette ikke holder til opprykk, sier han.

Da kan vi allerede konkludere med at det blir opprykk på FFK. 

Lenke til kommentar
4 hours ago, TitanSable said:

Blir du skremt av at Jocke mener spillet minner om fjoråret?

For etter 1-0-seieren hjemme mot Hødd, mener FBs fotballekspert, Joacim Jonsson, at FFK har fremstått som svakere etter at sesongen kom i gang.

– Jeg er selvsagt strålende fornøyd med poengene, men prestasjonen er det 2019-standard over. Jeg mener at dette ikke holder til opprykk, sier han.

Det kommer an på hvor gode de andre lagene er. Skeid for eksempel, Kvik.. FFK kommer til å slippe inn færre mål i år totalt tror jeg, hentet lillebror Aleesami nå som er en meget god midtstopper. Hjelper han å tette igjen bak og Kjelsrud begynner å putte på topp så vil det se lovende ut. Men vi kan ikke gardere oss mot at Skeid brått får en «Stjørdals/Blink-sesong» og slår alle. Ballen er rund.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...