Gå til innhold

VGD Off-topic VÅKS


SirJames™
Melding lagt til av Diskusjon.no

Tråden stenges for gjentatte brudd på bruk av tjenesten.

Anbefalte innlegg

Granca skrev (1 minutt siden):

Jeg har aldri smakt øl, og kommer heller aldri til å gjøre det. Drikker bare søte eller sursøte drinker, så det blir nok det. Eventuelt rusbrus. Det går fint. Liker ikke smaken av alkohol.

Ok. Det får bli straffen da om du skulle tape, at du må drikke øl.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Granca skrev (Akkurat nå):

Jeg gjør det ikke for 50.000 heller, så ingen sjanse for det.

Ok.. så for hva sum da? Ikke at jeg kommer til å betale noe selvsagt. Jeg er så naturlig god til alt at jeg kunne vært Donald Trump, så det hadde blitt feil å ta penger fra deg når du taper, eller få deg til å drikke øl.

Lenke til kommentar
Granca skrev (Akkurat nå):

Er du sprek når det gjelder gåing? Bruker å ta noen lengre spaserturer/toppturer. Ingen harde ting, og det er lov med fast og flytende niste.

Forsåvidt. Men jeg liker å sykle bedre. Men oppover fjell så er jo beina en fin ting.. Men ja. Jeg er i ok form mr

Går du ofte?

Lenke til kommentar
keizersoze skrev (Akkurat nå):

Ok.. så for hva sum da?

Ingen sum. Trenger ikke mer penger. egentlig. Og jeg avskyr Donald med hele mitt hjerte, selv om jeg står godt plantet på høyresiden politisk. Sånne motbydelige skapninger kunne jorda vært foruten.

Lenke til kommentar
Granca skrev (Akkurat nå):

Ingen sum. Trenger ikke mer penger. egentlig. Og jeg avskyr Donald med hele mitt hjerte, selv om jeg står godt plantet på høyresiden politisk. Sånne motbydelige skapninger kunne jorda vært foruten.

Hehe joda. Bare nevnte ham siden han er selverklært whatever. Greier oss godt uten han ja. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Granca skrev (Akkurat nå):

Neh. Elsker å gå, hater å jogge. Bading er vel også akseptabel trim?

Bading er vel det sunnenste sånn leddmessig.Blir vel nigen vektløftere av svømmere, men så blir det vel heller ingen gode svømmere av vektløftere. 

Alt er jo akseptabelt.. Er det ikke hva en liker da? Om en ikke liker det, så gidder en jo ikke drive med det lenge...

Jeg likte å løpe, nå liker jeg å sykle...Ting forandrer seg.

Lenke til kommentar
Granca skrev (1 minutt siden):

Alkoholprisene blir nok det største sjokket for deg. Og prisene generelt også.

Så lenge jeg kan golfe nesten gratis, og se på nakne damer, så er alt greit :) Vel billig øl skader ikke heller. 

Satse på det der koronagreiene kommer under kontroll snart

Lenke til kommentar
keizersoze skrev (Akkurat nå):

Høres ut som vi bør ha en plan mr. Som sagt. Jeg har jo aldri vært i syden. Må sies da, at vannet på Island nok var varmere enn der sør.

Bader bare i oppvarmet basseng. 24 grader på Tamaragua. Alle kan gå inn. Selger øl og annet ved bassengkanten der også.

Tamaragua | Bestill hotell - Playa del Inglés hos Ving

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...