Gå til innhold

Hvor får jeg kjøpt et vanntett telt til en fornuftig penge?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • ilpostino endret tittelen til Hvor får jeg kjøpt et vanntett telt til en fornuftig penge?
  • 1 måned senere...

Helsport.no, fantastiske telt men litt dyre. I gjengjeld så har du et  telt i 20 år om du tar vare på det, og det er lite å si på kundeservicen til helsport. Får du rift i teltet eller knekker en stang, så fikser de det ganske så kjapt.
Greide å rive opp dunposen min fra helsport, gikk 2 uker fra jeg sendte den inn til jeg fikk den tilbake ferdig reparert uten å betale noe :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Som flere skriver; du beskrive hvor/hvordan du skal bruke det for at du skal få noenlunde fornuftige svar.

Det finnes telt alt i fra gratis til flere titalls tusen. Alle er ikke like gode til alt. Med litt kunnskap og øvelse trenger du ikke mer enn en presenning og snor. Masse videoer på YouTube om denslags.

Lenke til kommentar
Dubious skrev (2 timer siden):

For dagsturer med klar himmel så trenger man kun en sovepose
Har sovet ute om vinteren i kun sovepose, under ett tre

Om vinteren kan jeg såvidt forstå det, bortsett fra kulda, men om sommeren, kryper det ikke masse saksedyr og alskens biller inn i soveposen?

Jeg har dog lekt med tanken å kjøpe sånn hengekøye med overtrekk og/eller myggnetting. Det virker enkelt og lettvint, mindre å dra med seg enn et helt telt. Kanskje litt styr å få opp, men får vel ikke vært så mye mer styr enn med et telt.

Lenke til kommentar

Tror ikke krypdyrene ville bo inne i fjertehulen din ?

Har kun en natt på barmark uten telt, men det gikk fint
Har flere netter i telt, uten bunn, på barmark

Har vurdert hengekøye, men jeg sover på siden så det er ikke så aktuelt for meg, selv om noen sier at det går fint å ligge sidelengs

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...