Gå til innhold

Playstation 5 - Generell diskusjon


LarZen

Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?  

717 stemmer

  1. 1. Blir Playstation 5 en større suksess enn sin forgjenger?

    • Ja.
      420
    • Nei.
      95
    • Like stor.
      64
    • Altfor tidlig å si noe om.
      114
    • Vet ikke.
      25


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Centy88 skrev (27 minutter siden):

Kult bra det Bone. Vet du har prøvd i lang tid å skaffe en.  Alt utstyret også utenom Pulse 3D headsettet 👍

Takk, takk! 😀 

Ja, vært noen sure runder og lang ventetid synes jeg, men som for mange andre. Men, nå løsnet det seg for meg, endelig. 

La headset i handlekurv for ikke så lenge siden, etter tips fra en eller annen her. Kanskje den andre tråden. :)

Lenke til kommentar
listen skrev (17 timer siden):

Jeg var i samme situasjon som deg. Om du kjøper Ultimate Edition så følger det med download code på Spider-Man Remastered, dette gjorde jeg og det funket veldig bra. 

Om du kjøper den vanlige utgaven, så får du visstnok muligheten til å kjøpe Spider-Man Remastered via PS store for noen hundrelapper. Er visst ikke mulig å kun kjøpe Spider-Man Remastered for seg selv uten at man eier Miles Morales. Det var slik jeg forstod det i hvert fall. Merkelig opplegg i grunnen...

Takker og bukker. Da ble det Ultimate. 😃 Eneste jeg egentlig er interessert i akkurat nå. 

Men først AstroBot, eller hva det het. 😊

Lenke til kommentar
Bone skrev (5 timer siden):

Da kan jeg endelig offisielt bli en del av gjengen, jeg også! 😃 

NetOnNet i går. Skal bli godt å kansellere Komplett-ordren min, fra 7. mai i fjor. 

 

Lukter ny elektronikk helt hit :D Gratulerer!  Vurderer innkjøp av fjernkontroll og kamera selv, met får man ta på et DNB 20% tilbud hos powert. Camera vet jeg faktisk ikke hva jeg skal bruke til en gang, men kult å ha alt samlet uansett 😛 

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar
2 hours ago, CaZpeR said:

Har bestilt flere ting fra dbrand og syns de holder god kvalitet på produktene sine. Så tror jeg blir å opprettholde ordren. Likte detaljene i dekslene som de har 👍🏻

Jepp, tror nok dbrand er bedre, har bare opplevd kvalitet fra dem tidligere. Hadde jeg visst at de skulle lansere hadde jeg ventet med å bestille.

Lenke til kommentar
Mala skrev (48 minutter siden):

 Camera vet jeg faktisk ikke hva jeg skal bruke til en gang, men kult å ha alt samlet uansett 😛 

Eneste bruksområdet per nå er vel som streaming kamera, sony har vel og bekreftet at det heller ikke vil kunne bli brukt til VR, så kjekt om du streamer og vil filme deg selv nedi et lite hjørne av streamen, men ellers ubrukelig :p 

Lenke til kommentar
Mala skrev (1 time siden):

Lukter ny elektronikk helt hit :D Gratulerer!  Vurderer innkjøp av kontroll og kamera selv, met får man ta på et DNB 20% tilbud hos powert. Camera vet jeg faktisk ikke hva jeg skal bruke til en gang, men kult å ha alt samlet uansett 😛 

Takker og bukker! 😃 

Nei, hva søren skal jeg med kamera?! Brukte jo forrige til move-kontrollere en gang i tiden, men nå har jeg ingen peil.. 😂

Lenke til kommentar
7 minutes ago, Theo343 said:

Cool will do. Hva slags spill kommer du til å spille på PS5 fremover tror du?

Hadde noen tanker om RDR Outlaws Collection (om det er en greie, elsket RDR2 og har aldri prøvd eneren), The Last  of Us, Apex (og forsåvidt COD, men må bli flinkere med kontroller), Uncharted (aldri spilt før), Miles Morales og den slags. Er bare å komme med forslag! :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Disse spille er must haves hvis du er ny til PlayStation. Feks Last of us 2 er kult å spille nå fordi der bruker de haptic feedback på triggerne feks når du bruker buen. 
 

God of war er strålende med 60fps og 4k oppdatering.

Men jeg må si Uncharted 2 kommer alltid å være en tidløs klassiker. Rett og slett utrolig bra gjennomført spill. 
 

Til Ps5 har jeg Demons Soul og spiderman. Venter spent på Resident evil Village i Mai. 7ern var jo bare kanon bra. 

Last ned demoen ligger på ps store. 
 

 

F836AFD2-F5B1-4455-9551-C04F257EBDA6.jpeg

Lenke til kommentar
L1pslide skrev (3 minutter siden):

Burde jeg skaffe meg eneren av Last of Us først? Eller er det greit å hoppe rett inn i 2? Uncharted, der kan jeg vel bare kjøre på med det siste? 

Ja , absolutt. Og nei det er ikke bare å hoppe inn i siste. Du kan jo egentlig, men er opp til deg :D Skal sies at første gang jeg spillte Uncharted serien så var det med 2ern først gikk greit det også. 

Lenke til kommentar
L1pslide skrev (7 minutter siden):

Burde jeg skaffe meg eneren av Last of Us først? Eller er det greit å hoppe rett inn i 2? Uncharted, der kan jeg vel bare kjøre på med det siste? 

Det gir jo ingen mening dette her. Hvor er gleden av å skippe majoriteten av opplevelsen ? 😛

Enbefaler selvsagt å begynne fra start på både TLOU og Uncharted. Når det kommer til Uncharted...så er i grunn det første spillet rimelig ræv, og sånn ellers syns jeg de 3 første spillene er noe oppskrytt. Det er for mange ræva gameplay aspekter her til at jeg vil se de er heeeeelt der oppe. 

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar
7 minutes ago, Mala said:

Det gir jo ingen mening dette her. Hvor er gleden av å skippe majoriteten av opplevelsen ? 😛

Enbefaler selvsagt å begynne fra start på både TLOU og Uncharted. Når det kommer til Uncharted...så er i grunn det første spillet rimelig ræv, og sånn ellers syns jeg de 3 første spillene er noe oppskrytt. Det er for mange ræva gameplay aspekter her til at jeg vil se de er heeeeelt der oppe. 

Haha! 😛 Spør fordi jeg aldri spilte RDR1 og endte opp med å bli forelsket i toeren. Mange ganger har jeg startet med det første spillet i en serie og mistet lysten, oftest på grunn av alderen på spillet/grafikken/osv. 

Lenke til kommentar

Jeg ser helt klart den, og den smellen kan du kanskje få med Uncharted..men disse spillene koster vel slikk og ingenting om dagen?

Men TLOU, dette MÅ du nesten bare kjøre på med. Og det er jo "gratis" med PS+ collection pakken og. Spillet er helt vanvittig bra, og teknisk sett så syns jeg det holder seg mer enn godt nok! Nydelig i 60fps også, mot TLO2 sine foreløpige 30.

Regner med ND slipper en PS5 oppdatering for spillet ila. året :) Eg mener at det er helt, helt essensielt å spille TLOU før man overhodet vurderer oppfølgeren. 

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...