Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva synes dere om en sånn kropp?


Gjest 9a1cb...2e2

Anbefalte innlegg

10 hours ago, abze said:

Første jeg la merke til var det vakre ansiktet. Bryr meg ikke så mye om kroppen, men må si hun har fine bryst. 

Enig. Men, man kan ikke heller overse at kroppen er litt i det største laget.

Det nedenfor brystpartiet er litt drøyt feit kropp. Og da har jeg tatt høyde for menns naturlige drifter for å like brede hofter, av reproduksjonssunnhets instinkter. Jeg liker mye forskjellig, så er ikke så kresen. Har sansen for små bryster også. Hadde vært artig å prøvekjørt en fjærlett asiatisk dame på reverse-cowgirl, men kanskje det blir med tanken.

Bare tanken på å ha ett så tungt fettberg ridende oppå.. huff det kan ikke gå bra. Eneste hun duger til er kanskje doggy hvor jeg er stående, kanskje jeg da ville kommet til på hullene hennes?  Eller for blowjob. Hun hadde vært kanon på blowjob er mine tanker ;)

Endret av G
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
43 minutes ago, Theo343 said:


De fleste menn som mobber andre menn som blir skallet i tidlig alder gjør det som regel av frykt for at det samme skal skje med dem. But it doesnt make it ok ;)

 

Heldigvis finnes en kvikk-fix. Barbere bort alt hår, da synes skalletheten mindre, og folk blir vant til det. Det er mange som har den frisyren. Pass kanskje på å vaske hodebunnen og smøre på en mindre fet hudkrem, så den ikke blir som en skinnende bowlingkule.

Lenke til kommentar
Drunkenvalley skrev (5 minutter siden):

 

Hun sier bare at hun ikke vil se sånn ut, og dette blir tolket som mobbing og rakke ned? Så det er slik med det estetiske, at det kun finnes et riktig svar? Og hvis man ikke svarer det moralsk/politisk korrekte, så rakker man ned og er "skamløs mobber"? 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Just now, GiaMahan said:

Hun sier bare at hun ikke vil se sånn ut, og dette blir tolket som mobbing og rakke ned? Så det er slik med det estetiske, at det kun finnes et riktig svar? Og hvis man ikke svarer det moralsk/politisk korrekte, så rakker man ned og er "skamløs mobber"? 

Er det verkeleg så vanskeleg å ikkje vera fæl mot folk?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
G skrev (1 time siden):

Enig. Men, man kan ikke heller overse at kroppen er litt i det største laget.

Det nedenfor brystpartiet er litt drøyt feit kropp. Og da har jeg tatt høyde for menns naturlige drifter for å like brede hofter, av reproduksjonssunnhets instinkter. Jeg liker mye forskjellig, så er ikke så kresen. Har sansen for små bryster også. Hadde vært artig å prøvekjørt en fjærlett asiatisk dame på reverse-cowgirl, men kanskje det blir med tanken.

Bare tanken på å ha ett så tungt fettberg ridende oppå.. huff det kan ikke gå bra. Eneste hun duger til er kanskje doggy hvor jeg er stående, kanskje jeg da ville kommet til på hullene hennes?  Eller for blowjob. Hun hadde vært kanon på blowjob er mine tanker ;)

Nå spør jeg dere, Theo og Drunkenvalley, som har kritisert meg sønder og sammen og kalt meg mobber: Er denne brukerens oppfatninger om hva den omtalte kvinnen kan brukes til, aktverdige? I mine øyne er slike menn søppel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
9 minutes ago, hermosa said:

Nå spør jeg dere, Theo og Drunkenvalley, som har kritisert meg sønder og sammen og kalt meg mobber: Er denne brukerens oppfatninger om hva den omtalte kvinnen kan brukes til, aktverdige? I mine øyne er slike menn søppel.

Heilt og ærleg kan eg ikkje sjå kvifor du trur eg er noko meir opprømt over kva han skriv enn du er.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Drunkenvalley skrev (11 minutter siden):

Heilt og ærleg kan eg ikkje sjå kvifor du trur eg er noko meir opprømt over kva han skriv enn du er.

Du kan vel ikke det. Men du rakker ned på meg fordi jeg skriver at jeg er glad for at jeg har mange fordeler ved å være normalt slank. Det gjelder alle normalvektige.

Lenke til kommentar
9 hours ago, GiaMahan said:

Hun skriver én setning om hva hun mener, og dette klarer du å vri til at hun rakker ned og bedriver mobbing?

Quote

Jeg skrev den første setningen. Du, Theo, vinkler det til at samme person har skrevet alt det siterte. Jeg har ikke karakterisert damen på noen måte. Hvorfor skulle jeg ikke være glad for at jeg er normalt slank? Jeg tar ikke spesielt stor plass. Jeg sitter ikke fast i en lenestol, for eksempel. Jeg klarer å smyge meg gjennom trange døråpninger (har en bod som er overfylt, men har ingenting å kaste, heller). Jeg har ingen problemer med å finne klær som passer min størrelse. Alt ialt, jeg sier meg fornøyd.

Basert på 1 setning? 

Heller basert på det siste innlegget og les lenger tilbake for å se hvorfor setningen ble hentet ut.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
8 hours ago, hermosa said:

Du kan vel ikke det. Men du rakker ned på meg fordi jeg skriver at jeg er glad for at jeg har mange fordeler ved å være normalt slank. Det gjelder alle normalvektige.

Kan vi slutte å late som at uttalelsen din handlet om deg (evt. ditt eget behov får å rakke ned på andre) og heller om damen på bildet? Du uttaler deg om damen på bildet med "glad for at jeg ikke ser slik ut".

Men det er jo slik mobbere slipper unna ved å ofte ikke tørre å være direkte mot personen det gjelder og pakke det inn på den måten du viser så godt med ditt eksempel. Det er ikke bare forkastelig og dårlig etikette men i tillegg også veldig feigt så jeg ville revurdert den type oppførsel og verdivalg.

Om det faktisk var hensikten din er en helt annen sak, men kanskje det da dreier seg om å lære empati for mennesker som ikke er som deg? Mitt forslag er å slutte å rakke ned på andre for å styrke sitt eget selvbilde. 

Man får bare tåle litt tyn når man tråkker feil,  reflektere å gå inn i seg selv. Modning handler om nettopp det.

 

EDIT:
Og for de som snakker om at overvektige "er en stor kostnad for samfunnet" så vil jeg påstå det veldig få tør å snakke om - at mobbing, hets og trakassering er en vesentlig større kostnad  og fører ofte til andre utfordringer i livet samt store kostnader for nettopp samfunnet.

 

Endret av Theo343
  • Liker 3
Lenke til kommentar
9 hours ago, G said:

Enig. Men, man kan ikke heller overse at kroppen er litt i det største laget.

Det nedenfor brystpartiet er litt drøyt feit kropp. Og da har jeg tatt høyde for menns naturlige drifter for å like brede hofter, av reproduksjonssunnhets instinkter. Jeg liker mye forskjellig, så er ikke så kresen. Har sansen for små bryster også. Hadde vært artig å prøvekjørt en fjærlett asiatisk dame på reverse-cowgirl, men kanskje det blir med tanken.

Bare tanken på å ha ett så tungt fettberg ridende oppå.. huff det kan ikke gå bra. Eneste hun duger til er kanskje doggy hvor jeg er stående, kanskje jeg da ville kommet til på hullene hennes?  Eller for blowjob. Hun hadde vært kanon på blowjob er mine tanker ;)

Seriøst G? Du er på ignore lista asap, ingen flere "gulltips" som du takket meg for ;)Sånne kommentarer kan du ta med "rasshøla på gutterommet" ikke offentlig. 

Og til de som måtte lure så er Ricky Gervais en av mine favorittkomikere, men profesjonell komedi på området er det ytterst få som behersker og de fleste bør holde seg langt unna.

Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar
9 hours ago, G said:

Heldigvis finnes en kvikk-fix. Barbere bort alt hår, da synes skalletheten mindre, og folk blir vant til det. Det er mange som har den frisyren. Pass kanskje på å vaske hodebunnen og smøre på en mindre fet hudkrem, så den ikke blir som en skinnende bowlingkule.

Trygge folk er ikke så usikre at de må barbere skallen bare for at man har blitt litt tynnere i håret G. Ikke alle føler trangen til å løpe til en kirurgisk klinikk så fort de ser at kroppen eldes normalt. Denne trenden er i seg selv et sykdomstegn.

Så har du de menn som har familier som ikke vil at pappa skal gjøre det du foreslår (som er litt obvious "fix"). Heldigvis er også disse trygge nok på seg selv til å ta hensyn til dem fremfor andre.

Har selv en av disse på jobben som sa "Jeg gjør det ikke fordi dattern min ville at jeg ikke skulle gjøre det - og deg tar jeg mindre hensyn til der". Dagens å se det lange ansiktet på dama som trodde hun kom med et "velmenende råd" ;). Men hun fortjente jo å stå der å  føle seg litt dum. Men de fleste har jo såpass EQ at man ikke plumper ut i den.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
8 hours ago, hermosa said:

Nå spør jeg dere, Theo og Drunkenvalley, som har kritisert meg sønder og sammen og kalt meg mobber: Er denne brukerens oppfatninger om hva den omtalte kvinnen kan brukes til, aktverdige? I mine øyne er slike menn søppel.

Jeg trodde man diskuterte seksualitet. Du får tåle såpass.

 

Her mister du også muligheten til å anta at jeg har for liten penis ;) Selv om den nok er relativt greit innenfor gjennomsnittet.

Jeg kunne også ha kommet på å ha sagt slike voldsomme ting som at denne kvinnen på foto, nok bare må ta til takke med nigerianere (peniser), eller liknende rase. Gitt at reproduksjon er viktig for henne.

Endret av G
Lenke til kommentar
51 minutes ago, Theo343 said:

Seriøst G? Du er på ignore lista asap, ingen flere "gulltips" som du takket meg for ;)Sånne kommentarer kan du ta med "rasshøla på gutterommet" ikke offentlig. 

Og til de som måtte lure så er Ricky Gervais en av mine favorittkomikere, men profesjonell komedi på området er det ytterst få som behersker og de fleste bør holde seg langt unna.

Ok, jeg har kanskje helt 2 ml bensin på bålet. Ikke kjenner jeg dama på foto. Jeg vil anta at det er foto av en vilkårlig person som ingen på forumet kjenner personlig, og at det ikke var foto av trådstarter.

Begrepet fettberg som jeg nyttet er selvsagt slikt man vokter seg for å bruke i det daglige. Ser selvsagt den delen. Og da hjelper det vel lite om jeg kommer etterpå å sier at jeg tenkte mest på utfordringer rundt selve seksualakten. Noe en med godvilje kan klare å lese ut i fra det jeg beskrev. Dessuten la jeg opp til at jeg ville ha slitt med seksualakten sammen med en slik person. Andre kan ha det helt toppers, vi er forskjellige.

Overvektige, fete er jo nesten samme ulla, for man kan jo ikke nytte noe slike ord dersom man skal være politisk korrekt. For å være PK, så må man hevde løgnaktig at personen er "normalvektig", dersom det er en egen sekkepost.

Endret av G
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...