Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva synes dere om en sånn kropp?


Gjest 9a1cb...2e2

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes hverken fra eller til. Har blitt såpass voksen nå at jeg har forstått at andres kropp ikke er noe jeg trenger å påtvinge min mening mot/for (egentlig alltid ment det samme på dette temaet) . Liker du ikke andres kropp/utseende - hold det for deg selv da det ikke er noen menneskerett å trakassere andre.

Ellers virker det som en flott dame jeg gjerne hadde slått av en prat med.

Endret av Theo343
  • Liker 5
Lenke til kommentar
3 minutes ago, ilpostino said:

Med tanke på hvilken del av forumet dette er postet i er det ikke til å stikke under en barkrakk at det er myntet på menn.

Med tanke på status i dagens samfunn ville jeg absolutt ikke antatt det ;) Vil tro at det var åpent for både kvinner og menn å komme med innspill.

Endret av Theo343
  • Liker 1
Lenke til kommentar
8 minutes ago, Tåkefyrste said:

Grusomt. Folk skal få lov å se ut som de selv vil, men å være stolt av det der er egentlig bare å lure seg selv.

Jeg tenker at hun kan være stolt av å ikke la seg affisere av andres dømmende meninger (IQ og god oppdragelse henger ikke alltid sammen med kropp?). Applauderes :D

Ellers virker hun rimelig avslappet på bildet og ikke "stolt" i den forstand som når man flexer kroppen på gymen. Men huff tenk om hun var stolt? For en skam?

 

Endret av Theo343
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hvorvidt jeg er seksuelt tiltrukket av henne eller ikke er revnende likegyldig med mindre ho gjør fremstøt mot meg, og da er det i så tilfelle en sak mellom meg og henne. Det gjør hun ikke. 

Ellers er det ikke egentlig så veldig mye å mene her, hun ser blid og omgjengelig ut, og det er vel stort sett det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...