Gå til innhold

Ari Behn er død, hvil i fred!


Anbefalte innlegg

Må innrømme at jeg også var skeptisk til Behn. Oppfattet ham som en folkeforfører som fikk sitt behov for oppmerksomhet dekket via ekteskapet med Märtha.

Har ikke vært bevisst på at han faktisk slet med tunge psykiske problemer, så i dag er dette bare trist. Spesielt med tanke på barna hans.

Hvil i fred Ari Behn. Dine tunge stunder er over.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hapi70 skrev (22 timer siden):

Så utrolig trist, fikk et lite sjokk nå. Jeg har alltid likt Ari ❤️ 

Hvis noen lurer på hvor kjærligheten til Ari kommer fra hos det norske folk, kan man se på hva han sa om Märtha og Durek (det hadde ikke vært meg for å si det sånn) , og også hvordan han ble mottatt som kunstner: https://www.tv2.no/v/1506153/

Og tenk litt på hva dere skriver her nå. Kommentarfeltene i alle norske aviser er stengt rundt denne saken og det er det nok en grunn til. Dette skrev Sissel Grana om Ari og skilsmissen i 2016: https://sisselgrana.no/nar-ble-det-ok-mobbe-de-som-er-annerledes/

Heldigvis kan ikke Ari lese noe av hatet.

Hah.

Lenke til kommentar
Red Frostraven skrev (35 minutter siden):

Heldigvis kan ikke Ari lese noe av hatet.

Den kommentaren fortjener faktisk så mye ettertanke at Ari hadde blitt imponert. Hver person har tanker rundt egen situasjon og hvordan folk oppfatter de. Dersom man føler seg upopulær, mobbet eller å ha fått ufortjent mye kritikk så kan det går det ut over selvbildet. Det gjelder nok spesielt offentlige personer som har begått dumme eller kontroversielle handlinger. Man bør vokte sine ord, spesielt når det er mange allerede har uttrykt sitt hat eller kritikk. Nettet kan fort bli en slags gapestokk. Selv små fornærmelser kan bli store når de kommer i stort antall.

Poenget er at folk bør ikke bare pøse på med hat og kritikk i ren saueflokk-mentalitet, men "se" de kritiserte i større grad og forsvare disse når det blir for mye. Det krever gangsyn, medmenneskelighet og tilgivelse.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb

Flyttet en god del innlegg fra tråden til "Durek hevder han kan vekke folk til livet".

Vennligst forsett diskusjonen om Durek der. Denne tråden handler ikke om Märtha Louise nye kjæreste, men om dødsfallet til Ari Behn. Dersom OT forsetter kommer vi til å fjerne dem fra denne tråden. 

Kommentarer tas på PM, og ikke i denne tråden. 

Endret av Slettet-x7D6du0Hjb
Lenke til kommentar
loddyman skrev (På 26.12.2019 den 15.35):

Har ikke vært bevisst på at han faktisk slet med tunge psykiske problemer

på hvilken måte? Har han oppsøkt helsevesenet for dette?

Jeg "påstår ikke" at det evt. ikke forholder seg slik(?) men hva "kjendiser" sier om depresjoner, utbrenthet, etc. er nødvendigvis ikke samme som "vanlige folk" oppfatter den slags.

Men ett problem har han åpenbart hatt.

Lenke til kommentar

Jeg syns det er trist som faen det som har skjedd. Som noen skrev så var Ari lykkelig ved vielsen i 2002 og nå har han virket deppa i det siste. Han har jo på en måte forberedt sin egen bortgang en tid i forveien, kan det virke som dersom man leser tittel og motiv på bildene. Som fx

"100 strikes before I go" 

"Borte" 

"Stort savn" tolker som savn av Marta pga blå øyne på bildet. 

"Paradise lost"

Og ift hans siste bok Inferno som er selvbiografisk. 

Jeg har lagt ved de nevnte bildene. Prinsesse bildet ble malt i 2015, ett år før det offentlige bruddet. 

Bildene er på aribehn.com

Ari slet med panikk angst etter bruddet og hsr selv sagt at han var på et null punkt der det i dre kompasset var helt ute av kurset ift ny vei. 

Det virker jo definitivt linket til bruddet at han tok sitt eget liv.

Jeg har sørget siden 1. juledag faktisk, syns dette var virkelig tragisk. ?

Så der sitter Marta igjen, med en mest sannsynlig falsk sjaman. Jeg tenker at når forelske har gitt seg og med dette så får hun en real oppvekker. Men kjenner selvsagt ikke til noe utover hva som fremkommer i media og i intervju. 

Screenshot_20191230_021010.jpg

Screenshot_20191230_020748.jpg

Screenshot_20191230_022026.jpg

Screenshot_20191230_021955.jpg

Endret av xrays
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Gjest endret tittelen til Ari Behn er død, hvil i fred!
Gjest Slettet+513

Jeg la merke til på Ari's instagram at han har postet flere ganger i måneden helt bak til midten av 2016 (sjekket ikke lengre bak), noen ganger flere dager på rad. Men etter februar har han bare postet to oppdateringer, ett oppslag om en utstilling og ett bilde. Det var vel i februar Se og Hør var de første til å skrive om Märtha's forhold til Durek.. Det må i sannhet ha vært belastende å se deres forhold bli smørt utover nyhetene helt frem til nå, og så kuliminerer det med at D faktisk kommer hit til jul og sitter med armen rundt den yngste av barna hans i kirken. Jeg håper Märtha våkner snart, før denne fyren ødelegger enda mere.

Lenke til kommentar

Alltid veldig trist når en far går til det skrittet. Dette er noe man bør snakke mer om i samfunnet i dag da disse tallene rundt menn er økende og man får håpe at dette blir katalysatoren til mer debatt omkring temaet.

Selv om du hadde det mørkt innvendig tror jeg du var en "lysfontene" for de rundt deg. Hvil i fred Ari.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...