Gå til innhold

Hvorfor gjør vi det ikke forbudt å være klimaskeptiker?


Anbefalte innlegg

Det er bevist at global oppvarming er gjort av menneskene. Hvorfor er det lov å motsi dette for folk som ikke engang har bestått gymnaset? Hvorfor er det ikke krav til relevant utdannelse for å si at dette ikke stemmer? Dette sprer bare misinformasjon og jeg synes det er så skadelig at det burde være ulovlig. Dette gjelder andre konspirasjonsteorier også, men en ting av gangen.

Endret av storpolitikeren
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folk kan være så uopplyste  eller idioter de vil(som er to forskjellige ting) og det bør være lov.

Men man bør ha lover og regler som hidrer de med uærlige motiver(les penger) ikke skal få spre løgner alle steder. Om noen blir betalt av oljenæringa til å lage en propaganda bok mot global oppvarming,  bør det være lover som stopper at denne boka kan gies til barn, brukes på skolen. 

Før i tiden hadde vi en kvakksalve lov, den er desverre borte, vi må få den tilbake,  og den bør inkludere, ting som aktiv og med vilje prøver å lyve for penger, selv om det ikke gjelder medisin. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
3 hours ago, Gunfreak said:

Folk kan være så uopplyste  eller idioter de vil(som er to forskjellige ting) og det bør være lov.

Men man bør ha lover og regler som hidrer de med uærlige motiver(les penger) ikke skal få spre løgner alle steder. Om noen blir betalt av oljenæringa til å lage en propaganda bok mot global oppvarming,  bør det være lover som stopper at denne boka kan gies til barn, brukes på skolen. 

Før i tiden hadde vi en kvakksalve lov, den er desverre borte, vi må få den tilbake,  og den bør inkludere, ting som aktiv og med vilje prøver å lyve for penger, selv om det ikke gjelder medisin. 

Jeg foreslår ikke en lov mot å være dum. Jeg foreslår en lov mot å la dumme folk få spre feilinformasjon som er bevist at ikke er slik. Det bare skader alle.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...