Gå til innhold

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter


haarod

Anbefalte innlegg

Jeg så en film for noen år siden der et ektepar jobbet med monstre på et laboratorium. De klarer å lage en menneske lignende skapning som utvikler seg veldig fort. Skapningen har hale og er en jente. Jeg husker at den drepte en katt med en spiss på halen. Noen som vet hva filmen heter?

 

Splice? Aldri sett filmen selv, men jeg vet at det er en skapning med en hale i den. :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg leter etter en slags "dokumentar"film.

Lenge siden jeg har sett denne, så hukommelsen er litt shaky.

Men det var en slags komedie / dokumentarfilm om en person som liksom skuile vise folk hvordan man planlegger et mord og så var det en del tenåringer som endte opp på en låve og som ble jaga og drept av han karen.

Tror det var noe slik.

Mer husker jeg ikke!

Forslag?

Lenke til kommentar

Jeg leter etter en slags "dokumentar"film.

 

Lenge siden jeg har sett denne, så hukommelsen er litt shaky.

Men det var en slags komedie / dokumentarfilm om en person som liksom skuile vise folk hvordan man planlegger et mord og så var det en del tenåringer som endte opp på en låve og som ble jaga og drept av han karen.

 

Tror det var noe slik.

 

Mer husker jeg ikke!

 

Forslag?

 

Behind the Mask: The Rise of Leslie Vernon. Kremfilm!

Lenke til kommentar

 

Jeg leter etter en slags "dokumentar"film.

 

Lenge siden jeg har sett denne, så hukommelsen er litt shaky.

Men det var en slags komedie / dokumentarfilm om en person som liksom skuile vise folk hvordan man planlegger et mord og så var det en del tenåringer som endte opp på en låve og som ble jaga og drept av han karen.

 

Tror det var noe slik.

 

Mer husker jeg ikke!

 

Forslag?

 

Behind the Mask: The Rise of Leslie Vernon. Kremfilm!

 

DING DING DING!!

 

Det er den ja, tusen takk! :D

Lenke til kommentar

Hei! Jeg prøver å finne ut tittelen på en film jeg såvidt så litt av som barn og ble ganske skremt av. Dette er mest sannsynlig noe fra tidlig 80-tall. Jeg husker kun glimt fra en scene: Det er en dame som er veldig skremt og utafor døra hennes står et slags monster, litt "avskyelig snømann"-aktig og lager Chewbacca-lignende lyder. Så viser det seg at monsteret kun er en robot. Dette er det eneste jeh husker klart. Noen som kjenner seg igjen? :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

En film fra 80-90 tallet, hovedrollen er eddie murphy tror jeg (iallefall en mørk person)

Hovedpersonen får i oppgave å bruke opp 40 (?) millioner på en måned for å få arve en mrd $ av en ukjent onkel. Han investerer masse men ender opp med å bare tjene penger. "Arve advokaten" prøver å sabotere slik at han heller får pengene. Et veldig dyrt frimerke i filmen er et sentralt tema, dette blir postet på slutten så det er verdiløst og da har hovedpersonen brukt opp alle pengene.

 

edit: Filmen heter Brewsters millions

Endret av gunnar453
Lenke til kommentar

En film fra 80-90 tallet, hovedrollen er eddie murphy tror jeg (iallefall en mørk person)

Hovedpersonen får i oppgave å bruke opp 40 (?) millioner på en måned for å få arve en mrd $ av en ukjent onkel. Han investerer masse men ender opp med å bare tjene penger. "Arve advokaten" prøver å sabotere slik at han heller får pengene. Et veldig dyrt frimerke i filmen er et sentralt tema, dette blir postet på slutten så det er verdiløst og da har hovedpersonen brukt opp alle pengene.

 

Brewster's Millions?

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hei, Eg lurer på ein film. Husker ikkje heilt når eg såg den. Trur eg var rundt 16-17 år gammal. Så dette er 21-22 år sidan. Men det eg husker frå filmen var at det var ein gutt som likte veldig godt ting som vart radiostyrte. Fly, helikopter osv. I filmen så gjekk denne gutten på highschool eller noko. Han var ikkje på college. Så husker eg at det var ei jente som synest at han var søt eller noko i den duren. Så var det også nokre skurker inni bildet også. Veit dette e eit veldig tynt grunnlag, men det er alt eg har. E det nokoen som veit kva film dette er? Men sjølv om eg såg filmen i 93/94 så kan filmen være eldre en det.

Lenke til kommentar

Leter etter en film; Action film, der handlingen befinner seg i England, mener den var fra nyere dato 2006++

En (tidligre) SAS mann får vite at sin "....." er drept av noen småskurker, og setter karrieren på spill for å finne den ansvarlige

Prøvd å google litt men finner kun; Jason Bourne/Killer Elite/Jason statham... og alle de er feil.

Håper noen vet hva den heter =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...