Gå til innhold

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter


haarod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var en filminnspilling på Oscarsborg festning ved Drøbak i fjor tror det var på tidlig sommer, er det noen som vet vet hva filmen skal hete og når den kommer?

Siden det var på Oscarsborg er jeg relativt sikker på at det har noe med senkingen av Blücher å gjøre

 

"Tre døgn til april"?

http://www.dagbladet.no/2014/04/08/kultur/blucher/film/kong_haakon/erik_poppe/32722714/

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Det var en filminnspilling på Oscarsborg festning ved Drøbak i fjor tror det var på tidlig sommer, er det noen som vet vet hva filmen skal hete og når den kommer?

Siden det var på Oscarsborg er jeg relativt sikker på at det har noe med senkingen av Blücher å gjøre

 

"Tre døgn til april"?

http://www.dagbladet.no/2014/04/08/kultur/blucher/film/kong_haakon/erik_poppe/32722714/

 

Det var det, takker så mye

Lenke til kommentar

En scifi film jeg mener å ha sett trailer for i fjor :

En Lab /leir i et fjell mener jeg det var, hvor de hadde bygget en robot/android (dame) som to gubber overvåket. Hans ene jobb var å ha kontakten med denne.

 

Så ser det ut som noe skjer, og er ikke forundret om han ene av de to også var en robot.

Tror hun bet Eve eller noe.

Endret av AllFather
Lenke til kommentar

Hei! Jeg prøver å finne en gammel film/dukketeater. Husker ikke årstall, men vet jeg har sett den da jeg var liten (80 tallet). Den kan og være fra 60/70 tallet. Husker bare litt av handlingen... jente (dukke) som går i skogen, treffer på andre på sin vei som har mindre klær enn henne og gir vekk alle klærene sine til slutt... tror den slutter med noe med stjerner og en glitrende kjole hun får fordi hun har gitt vekk sine egne. Høres helt rart ut, men dette er det jeg husker!

Lenke til kommentar

Hei,

Jeg er på jakt etter en film som starter med at en mann mister familien sin (konen og barnet blir drept). Det går så 10 år før det hele fortsetter, da tar mannen hevn mot statsadvokaten og mennene som gjorde dette mot familien sin. Alt dette mens han bevisst ble satt i fengsel. Noen som har en anelse om hva denne filmen heter? Statsadvokaten blir spilt av en svart skuespiller.

På forhånd, takk!

Lenke til kommentar

Hei,

 

Jeg er på jakt etter en film som starter med at en mann mister familien sin (konen og barnet blir drept). Det går så 10 år før det hele fortsetter, da tar mannen hevn mot statsadvokaten og mennene som gjorde dette mot familien sin. Alt dette mens han bevisst ble satt i fengsel. Noen som har en anelse om hva denne filmen heter? Statsadvokaten blir spilt av en svart skuespiller.

 

På forhånd, takk!

 

Law Abiding Citizen ?

Lenke til kommentar

Hei,

 

Jeg er på jakt etter en film som starter med at en mann mister familien sin (konen og barnet blir drept). Det går så 10 år før det hele fortsetter, da tar mannen hevn mot statsadvokaten og mennene som gjorde dette mot familien sin. Alt dette mens han bevisst ble satt i fengsel. Noen som har en anelse om hva denne filmen heter? Statsadvokaten blir spilt av en svart skuespiller.

 

På forhånd, takk!

Må vel være Law Abiding Citizen (2009) ?

Lenke til kommentar

Hei. Eg ser på ein film som heiter Mysterious Island frå 2005. Der er det ei dame som heiter Danielle Calvert.

Er det noken som veit kor gammal ho er? I filmen så spiller ho dattare til Gabrielle Anwar som er fødd i 1970. Grunnen til at eg lurer på det er at ho ser litt for gammal ut til å være dattera. Men eg kan jo ta feil her. Er det noken som kan hjelpa meg med dette?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei. Så en film for en god stund siden, har googlet i en snau time nå uten hell.

 

Handlingen er fra WW2, sett fra japan sin side. Det handler om 2 gutter/menn, driver med løping mener jeg å huske (OL-lignende nivå)

 

De blir senere innkaldt, og kjemper på japan sin side, før de blir tatt til fange av russerne. Da kjemper de en stund for russerne, før de klarer å rømme. Til slutt blir de tatt til fange av tyskerne, og filmen slutter med at de kjemper for tyskerne på normandie-strendene under de alliertes invasjon på D-dagen. Ene av de to dør.

Mener å huske at dette var en utrolig bra film , må sees igjen!

 

Noen som vet? På forhånd takk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...