Gå til innhold

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter


haarod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg leter etter en norsk kortfilm jeg så i 2006, men filmen kan være eldre, som handler om en liten familie på tre. Familien er ganske normal, men utover i filmen faller bitene på plass litt etter litt. Datteren syntes bla det lukter vondt i huset. Det er noe som ikke stemmer. På slutten av filmen ser vi at moren har vært død hele tiden. Jeg tror at faren drepte henne. Faren har behandlet moren som levende under hele filmen, og i sluttscenen tror jeg faren danser med liket av moren på stuegulvet mens datteren ser på. Moren har altså vært død hele tiden. Faren har spist middag med henne, sovet sammen med henne, og danset sammen med henne foran datteren. Vi ser altså hva som skjer igjennom øynene til faren og at han helt klar er syk som tror at moren fortsatt er levende. Jeg mener faren i filmen kan minne om Ingar Helge Gimle utseendemessing.

 

Noen forslag?

 

Jeg er Dina?

Lenke til kommentar

tumblr_lk3uj4Y89v1qh0484o1_500.gif

 

Noen som vet hvilken film dette er? Er dessverre alt jeg har å gå på :/

 

https://www.google.no/search?tbs=sbi:AMhZZiswJY9ThCl6eL-x1dE4tn7auoQIW-79YM_17BLSs3dbo0XvpFPZB-_1-ZlRqQwuGzIMNJ6bXWZjxSnC_1sqfSnBWDoxVxs6vT9g2nlJHMi3BZr1WBTSQIhOuB8qOXUaK6jv6Zt7echreRQZKLYMABYWIghDHx8sAYDR_1BRTuuUfRnO2pWh9PzG-4KPWGsl-IUiAosUYl54NtEqXTlnzcLtopMVYS6Rox-KD1LNvZv8V7Po-6nl6b7ck4Kx3R72fkLpbQrKhpQZWijy4rENeYIZ6yeSt3tvM-96jk8J8b8Gentvy5wxH420N7tk654BFQzaORINK8Ry-B-e-Ag6ZSKhnWTWVvgB8ZQxzgPe8DyEOJnkLHS7GtVRFpJ0a8XggDB8ZLN4Ksj_1TZcqrfbOxUihIU8nnhejPBlx0X5zDzx5k39-STmsRjxQnjszKmlYMLi5n9C8QW7Dm0S_1PgWvpvfTqha5mZd6e5EJuOAYEjjo2-pS_1RhDUZc3d42q4srSVAiV_1yQmCHlzJ_1kRBs5XMVj8GAwsyb4gHyoJJ4RmCNYn7q1AddVSAdeK-_15zC0eL5la1ucyuvWX1Nrb_1KudIb4MT68OJZYEFMv0WXyUUbtKBpGLioIJW8Kv7bi6GK1pgyX9dzz3IfARkRcYU68m76TmGD1prFYC-7-YdvWF1cwJknETu18QdhkysDwRNSEsgRiz867k8_1NlieKR8aIo0L7xeLvRhGTIJjbWtn-tFQJrmbqI8Bqz8zFJ9jEeo2T0CMowW-tYS8pYvMrT6ekhqNG1XbSc832Dda_1lr0mPCegwiyQggHrEZP_1g6orlo0v1utv9BMnmfR9A8ATEA4VfroWmcl6ZRe39pKKBu6QL2s06b50qoPuAiVf79gTx6vp7dtJLIkaMpEYW8H49vORAcDv9122-sJHe9Xl-JcF5UIE74oaVAtqa77ZUUo7zBkh_15gmRWWkrQDjZcwJl-pmpDfeXgFKotpYzZVo4khWG5UhmFSQSjYxSNNBCzs5qDJB07-BI7iBEwA-PqGyJSx4N-8wGaf2q-vcwCAtAKft1wlYecOIgkI5q4mbJQuN2jnkoAXY-SzJ7h5PJzmYgAxeGVS1PPYiVouG5gONiQ7z3NnOtRwn-SlhAIftky7-dXqs5Y3IqGHUh-RIqvygBv0X0PmutgdvsJYss70n0t6WpedTEJEHBA7pQO-OO19tZAy-ZOtFOnJFAn858qWF8_1WmGTD3JDkOJYKAV6ixPvXRhSdSsPtNdSbuTEeBWYiz6FpJsLXbOoYX2tbnoFfQMZo2K6oZq35CS6zM6s2g&hl=no&biw=1920&bih=979&site=search&sa=X&ei=dSlbT7v_J4_74QSproyrDw&sqi=2&ved=0CBwQ9Q8

Lenke til kommentar

Prøver å finne navnet på en skrekkfilm som jeg har sett før, men har glemt det. Filmen handler om en kar som hører døde snakke via tvn sin når tvn ikke lenger sender noe, altså i "hvit snø" modus... dere vet, når tvn viser masse hvite og svarte prikker og lager en sånn bruselyd.

 

Jeg trodde filmen het white snow, men det gjør den tydeligvis ikke.

 

Hadde blitt superhappy om noen kan hjelpe meg med å finne tittelnavnet igjen :)

Lenke til kommentar

Prøver å finne navnet på en skrekkfilm som jeg har sett før, men har glemt det. Filmen handler om en kar som hører døde snakke via tvn sin når tvn ikke lenger sender noe, altså i "hvit snø" modus... dere vet, når tvn viser masse hvite og svarte prikker og lager en sånn bruselyd.

 

Jeg trodde filmen het white snow, men det gjør den tydeligvis ikke.

 

Hadde blitt superhappy om noen kan hjelpe meg med å finne tittelnavnet igjen

Lenke til kommentar

En fransk film om ei dame som slår sønnen sin. Husker ikke så mye av traileren, men han lille gutten er på en slags fest (barnebursdag eller noe) og sitter inne på et rom med et annet barn. Så kommer det en gutt inn og sier at moren hans er på vei og at ho veit at sønnen har jugd! Mener også at sønnen danser med moren sin, ved å stå på føttene hennes mens hun styrer :)

 

EDIT: Mon fils à moi

Endret av Karina Hulesangerhule
Lenke til kommentar

Okei her kommer en vanskelig en.

 

Gammel film i farger, tror den er fra 70 - tallet, verden har gått under hvis jeg husker riktig.

Det jeg husker fra filmen er att alle snakker om en pres-y-dent.

Håpløst lite å gå etter ja, noen som vet hvilken film ?

 

Det kan ikke ha vært Death Race 2000?

http://www.youtube.com/watch?v=0ZLYEbkykCI

Mr. President er der, den er i farger og fra '70-tallet

Endret av hjahre
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Okei her kommer en vanskelig en.

 

Gammel film i farger, tror den er fra 70 - tallet, verden har gått under hvis jeg husker riktig.

Det jeg husker fra filmen er att alle snakker om en pres-y-dent.

Håpløst lite å gå etter ja, noen som vet hvilken film ?

 

Det kan ikke ha vært Death Race 2000?

 

Mr. President er der, den er i farger og fra '70-tallet

O'snap

kan det være den?

var jo helt sikker på at det var en film steve Mcqeen

før prøve å finne den og se.

 

takk for at du gadd å se på den gamle posten!

Endret av stich_it
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...