Gå til innhold

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter


haarod

Anbefalte innlegg

Jeg leter etter en film:

 

Tror den var engelsk eller nederlandsk.

 

Gangsteraktig stemning.

 

Det eneste jeg husker av den er en dialog mellom to menn (jeg fikk ikke sett hele), en av setningene som bet seg fast gikk ca. sånn:

 

"Before you know it your daughter is sucking the biggest c**k"

 

Diskusjonen gikk ut på hva man fikk ut av livet eller noe lignende.

 

Husker ikke mer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

husker jeg så en film for leenge siden, det omhandlet et lukus skip eller no som blir angrepet av et svær beist med tentakler, det jeg husker er at det var en scene hvor en kvinne blir dratt igjennom et toalett eller noe i alle fall et sekund var hun der, det andre så var badet full av blod og kvinnen borte, det er også en annen scene hvor en skyter i stykker en tentakel og en fallhveis fordøyd fyr detter ut, noen som vet hva filmen heter?

Lenke til kommentar

husker jeg så en film for leenge siden, det omhandlet et lukus skip eller no som blir angrepet av et svær beist med tentakler, det jeg husker er at det var en scene hvor en kvinne blir dratt igjennom et toalett eller noe i alle fall et sekund var hun der, det andre så var badet full av blod og kvinnen borte, det er også en annen scene hvor en skyter i stykker en tentakel og en fallhveis fordøyd fyr detter ut, noen som vet hva filmen heter?

Deep Rising, men anbefaller deg å ikke se skvipet igjen.

Lenke til kommentar

Normalt så husker jeg litt mer, men har kun traileren å gå etter :)

 

4-5 damer, som skal et eller annet, sikker noe med hevn å gjøre. Husker stort sett bare fine damer, biler og mye skyting thats it :). Filmen kom på samme tid som Grindhouse og Hell Ride hvis noen fikk med seg den og er i samme sjanger.

 

 

For jævlig å legge ut den beskrivelsen, jeg sitter gjerne å river meg i håret over det samme...

Lenke til kommentar

Normalt så husker jeg litt mer, men har kun traileren å gå etter :)

 

4-5 damer, som skal et eller annet, sikker noe med hevn å gjøre. Husker stort sett bare fine damer, biler og mye skyting thats it :). Filmen kom på samme tid som Grindhouse og Hell Ride hvis noen fikk med seg den og er i samme sjanger.

 

 

For jævlig å legge ut den beskrivelsen, jeg sitter gjerne å river meg i håret over det samme...

 

BitchSlap.

Lenke til kommentar

Hvilken film er dette?

 

En mann(mørkt hår) kjører en hvit mustang(?) nede i sørstatene eller deromkring(type klassisk øde landskap med redrocks .) På flukt fra politiet. Tror det var dette filmen i hovedsak dreide seg om. Lenge siden jeg så den. Svært takknemlig for svar"

Endret av THQ
Lenke til kommentar

Så en film som ble sendt på NRK for noen år siden, det var en film om andre verdenskrig, og handlingen var i Norge, det var en ungutt som vervet seg som frontkjemper (waffen SS) og så ble foreldra forbanna osv.. husker ikke så mye av filmen, siden det var så lenge sia dem sendte den da! Men hvis noen husker noe som helst hvilken film jeg prater om, så hadde jeg satt pris på å få vite navnet osv osv :yes:

 

Takk

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om noen kan hjelpe her siden denne filmen nok er litt obskur, men håper filmgeeksene her på diskusjon.no kanskje kan finne ut av det. ;)

 

Det er en animert kortfilm som omhandler et eldre ektepar når atombomben eksploderer ikke så langt fra huset deres. De kan ikke gå ut, og filmen følger deres siste dager i huset før de begge dør. Det er en stillferdig film, stilen virker mer tegnet enn CGI-animert. Jeg vet jeg så den på YouTube for noen måneder siden, men nå klarer jeg ikke å finne den igjen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981723

Husker ingen skuespillere, årstall eller noe nyttig egentlig..

MEN jeg kom på en film jeg vet jeg har sett. Husker ikke tittelen.

 

Den handler om en stakkar som blir angrepet av kvinner. Tror det er noe med svetten hans eller et stoff kroppen hans skiller ut når han blir opphisset eller "ivrig"

Moren hans blir rabiat på fødestuen når hun kjenner denne "lukten" av ham å må holdes tilbake av sykepleierene så hun ikke angriper ham. Å så følger en rekke "angrepssituasjoner" oppgjennom oppveksten hans. Han blir ikke konstant angrepet av alle kvinner i nærheten, men det går galt når han kysser, å så syns jeg å huske en hendelse på en restaurant. Han møter etterhvert en jente som ikke har luktesans eller noe slikt så hun angriper ham ikke. Det er det jeg husker. Har utrolig lyst å se den igjen, men har ikke peiling på hva den heter, så etter nesten tre timer med søking på nett og youtube har jeg omsider funnet denne siden. Så er det noen som kjenner igjen noe av dette så si fra!!!!!!!!!!! HJEEEEEELP!

Endret av Slettet+981723
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981723

Husker ingen skuespillere, årstall eller noe nyttig egentlig..

MEN jeg kom på en film jeg vet jeg har sett. Husker ikke tittelen.

 

Den handler om en stakkar som blir angrepet av kvinner. Tror det er noe med svetten hans eller et stoff kroppen hans skiller ut når han blir opphisset eller "ivrig"

Moren hans blir rabiat på fødestuen når hun kjenner denne "lukten" av ham å må holdes tilbake av sykepleierene så hun ikke angriper ham. Å så følger en rekke "angrepssituasjoner" oppgjennom oppveksten hans. Han blir ikke konstant angrepet av alle kvinner i nærheten, men det går galt når han kysser, å så syns jeg å huske en hendelse på en restaurant. Han møter etterhvert en jente som ikke har luktesans eller noe slikt så hun angriper ham ikke. Det er det jeg husker. Har utrolig lyst å se den igjen, men har ikke peiling på hva den heter, så etter nesten tre timer med søking på nett og youtube har jeg omsider funnet denne siden. Så er det noen som kjenner igjen noe av dette så si fra!!!!!!!!!!!

Lenke til kommentar

Hva het den filmen der det var 3(?) gutter som skulle på en Kiss konsert, men så var de ikke gammel nokk eller noe. Og moren til den ene gutten mente at det var satanmusikk de hørte på. Var ikke lenge siden jeg så denne, men fankern om jeg klarer og huske navne. :p

 

Ahh, nvm. Detroit Rock City var det. ^^

Endret av blashyrkh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...