Gå til innhold

Film-ID tråden: Spør her hvis du lurer på hva en film heter


haarod

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lurer på en film som jeg så for veeeeldig lenge siden, kanskje når jeg var 12 år. Det eneste jeg husker var kanskje 5-minutter fra starten.

Det var noen som var i et hus/hotell, det kom en type med maskingevær og drepte de, husker også at det kom blodsprut på veggen i det han fyrte av. Tror også det var et eller annet med en bilbombe. Den var på den tida ganske voldelig.

Tror den gikk på en kanal som ikke eksisterer lenger, Ztv eller noe.

Håper det er noen der ute som har noen tips.

Lenke til kommentar

Hei ! :)

Jeg så en film for noen uker siden og likte det veldig godt. Jeg så filmen på tv og fikk ikke sett begynnelsen av filmen. Filmen handla om en jente som hadde begynt på militær skole. Militær skolen var for jenter og gutter. Hun som "styrte" jentene likte ikke den nye jenta. Hun "nye" jentas stefar var sånn "skjef" på den militær skolen. Det var også sånn drill konkurranse også. De kom på andre plass tror jeg. Vet noen navnet på filmen jeg mener?

Lenke til kommentar

1. Hva heter den serien (vet at det ikke er film, men poster her alikevell), som gikk på barnetv for ca 5 - 10 år siden, der hvor det var kenguruer som spilte basket? De bodde på en øy som var beskyttet av et magnet/glassfelt.

 

2. Serien der hvor det er mange dyr på en øy, og de styrer øyas fremdrift ved hjelp av en vulkan (lava og greier). Husker spesielt godt en isbjørn, han var sjefen så vidt jeg husker.

 

3. En film som handler om noen dyr som spiller fotballkamper. Her var det muldvarper som flytta på mål, og alt mulig. Den het noe med "andre omgang"...

 

Takk for hjelpen. :)

Endret av Haakon*
Lenke til kommentar

Jeg så en film for ikke så altfor lenge siden hos en vennine, og jeg har veldig lyst og se den igjen men husker selvfølgelig ikke hva den heter. Den var ganske bra, og egentlig ganske scarey syns jeg. Skal prøve å komme me en litt grei beskrivelse, av det jeg husker ( har gullfisk hukommelse ). SÅ viss du tror du vet hva den heter så bare skriv! Selv tror jeg d var noe med ''road'' eller noe på R? men vet ikkje!

 

Det e ialfall tre ungdommer(en jente å to gutter), sånn i 20 årene som skal på en tur mener eg det e, hvertfall han ene var en som hun jenten hadde møtt på nettet og som hun liksom møtte for første gang no,å de blir vel sammen enkli. å han andre tror eg e broren hennes, også skal de på tur då eller noe også skjer det masse på den turen, men det e hvertfall nåkke med en lastebilsjåfør og sånn, som kobler seg inn på radioen dies å sånn også skjer det masse greier også jakter han på de på en måte, eller han vil hevne seg på de då fordi de stjal bilen hans tror eg, eller de var inni huset hans hvertfall. Også klarer han å ta de å torturere de å noe greiere, e syyyyyyykt spennende hvertfall! noen som vet hva den heter? utifra min ''dødsgode'' beskrivelse? Mener det er en toer også, har sikkert forklart litt fra begge for har sett toeren også, tror jeg... gullfiskhukommelse!!! Bare hiv dåkkar på på ka dåkkar tror d kan være, gjør ikkje noe om d e feil, glad for alle svar!

 

På forhånd takk!:)

Lenke til kommentar

Jeg prøver en gang til:

 

Jeg lurer på en film som jeg så for veeeeldig lenge siden, kanskje når jeg var 12 år. Det eneste jeg husker var kanskje 5-minutter fra starten.

Det var noen som var i et hus/hotell, det kom en type med maskingevær og drepte de, husker også at det kom blodsprut på veggen i det han fyrte av. Tror også det var et eller annet med en bilbombe. Den var på den tida ganske voldelig.

Tror den gikk på en kanal som ikke eksisterer lenger, Ztv eller noe.

Håper det er noen der ute som har noen tips.

 

Jeg MÅÅÅÅ finne ut hvilken film det er.

Lenke til kommentar
Jeg prøver en gang til:

 

Jeg lurer på en film som jeg så for veeeeldig lenge siden, kanskje når jeg var 12 år. Det eneste jeg husker var kanskje 5-minutter fra starten.

Det var noen som var i et hus/hotell, det kom en type med maskingevær og drepte de, husker også at det kom blodsprut på veggen i det han fyrte av. Tror også det var et eller annet med en bilbombe. Den var på den tida ganske voldelig.

Tror den gikk på en kanal som ikke eksisterer lenger, Ztv eller noe.

Håper det er noen der ute som har noen tips.

 

Jeg MÅÅÅÅ finne ut hvilken film det er.

 

Hjelper enda mindre at vi ikke vet når du så filmen. Å si at du var 12år sier ingenting. For alt jeg vet er du 14 nå...

Lenke til kommentar

En jeg så for kanskje tre år siden:

Er to eller tre journalister som drar til ett av de øst-europeiske (bosnia) landene på 90-tallet, for å finne en krigsherre. Det ender med at en av de nesten blir torturert, men reddet av spesialstyrker i siste liten.

Husker en scene hvor de spiser en plass og kjører uten og betale, så skyter restauranteieren etter de med hagle.

Lenke til kommentar
1. Husker ikke om den het noe annet på norsk, men på fransk het den i hvertfall Kangoo.

2. Noahs Dyrebare Øy.

Begge to stemte! Tusen hjertelig takk! Herlige minner. :) Om noen vet den siste, så bare si ifra!

 

1. Hva heter den serien (vet at det ikke er film, men poster her alikevell), som gikk på barnetv for ca 5 - 10 år siden, der hvor det var kenguruer som spilte basket? De bodde på en øy som var beskyttet av et magnet/glassfelt.

 

2. Serien der hvor det er mange dyr på en øy, og de styrer øyas fremdrift ved hjelp av en vulkan (lava og greier). Husker spesielt godt en isbjørn, han var sjefen så vidt jeg husker.

 

3. En film som handler om noen dyr som spiller fotballkamper. Her var det muldvarper som flytta på mål, og alt mulig. Den het noe med "andre omgang"...

 

Takk for hjelpen. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...