Gå til innhold

Ny telefon black friday - maks 3k


^fmj

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De fleste selger jo telefonene allerde med tap. (Men tjener inn på abb eller tilbehør). Så selv på Black Friday er det skjeldent at man finner noen bedre deal.. Så mitt råd er bare å kjøpe det billigste du finner innenfor din prisklasse (som du ikke nevner noe om) om noen setter ned prisen..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

De fleste selger jo telefonene allerde med tap. (Men tjener inn på abb eller tilbehør). Så selv på Black Friday er det skjeldent at man finner noen bedre deal.. Så mitt råd er bare å kjøpe det billigste du finner innenfor din prisklasse (som du ikke nevner noe om) om noen setter ned prisen..

Overskriften, maks 3000 kroner.

Lenke til kommentar

I den prisklassen får du ikke knallkamera. Men du kan få brukbart kamera. Nokia 7 Plus, Huawei P20 eller Motorola G7 Plus ligger alle i prissjiktet du nevner. Men du får ikke S10 kamera på noen av dem, noe jeg tror du også er klar over.

 

I den prisklassen kan man dessverre ikke forvente det beste kameraet.

Lenke til kommentar

I den prisklassen får du ikke knallkamera. Men du kan få brukbart kamera. Nokia 7 Plus, Huawei P20 eller Motorola G7 Plus ligger alle i prissjiktet du nevner. Men du får ikke S10 kamera på noen av dem, noe jeg tror du også er klar over.

 

I den prisklassen kan man dessverre ikke forvente det beste kameraet.

Det er jeg helt enig i, men best mulig er målet.

 

Takk for svar alle så langt.

Lenke til kommentar

Fattern kjøpe Moto G7 Plus. Jeg kjøpte Galaxy S10e. Nesten så jeg ville valgt Motorola'n om jeg kunne valgt om igjen . Fantastisk mange gode telefoner under 3000kr

Veldig klare forskjeller i spesifikasjoner dog: https://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=9533&idPhone2=9537

 

Det kommer som vanlig gode tilbud på fjorårets toppmodeller på black friday. Hadde nok ventet hvis du kan.

Lenke til kommentar

Veldig klare forskjeller i spesifikasjoner dog: https://www.gsmarena.com/compare.php3?idPhone1=9533&idPhone2=9537

 

Det kommer som vanlig gode tilbud på fjorårets toppmodeller på black friday. Hadde nok ventet hvis du kan.

Fullt klar over det, og jeg har bestandig kjørt toppmodell-linjen. I dag bruker jeg iphone 11 Pro of Galaxy S10e, men poenget mitt er av de budsjettmobilene gir så vanvittig mye for pengene. Jeg hadde sikkert klart meg med de selv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...