Gå til innhold

The Last of Us Part II-dato avslørt med ny trailer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor jeg har forhåndsbestillt? Fordi dette er et spill jeg skal ha uan pokker sett. Så da er det bare å kaste pengene mot skjermen så slipper jeg å tenke på det når det kommer om 5 måneder. Nødvendig, neI. Men fordi jeg kan og vil.

Samme med Shadowkeep, Star wars Jedi: Fallen order, Doom eternal og Cyberpunk. Alle kjøpt og betalt på Ps store.

Death Stranding blir ikke forhåndsbestillt, mer usikker på det så venter på reviews. Samme med Outer worlds. Ellers er det ikke så mye som frister av spill som kommer før TLOU2 launch med formoding om at noe skulle dukke opp.

Er det andre som forhåndsbestiller spill de er sikre på ?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Merkelig at konsollspill som dette virker som et spill som er 2 generasjoner over det vi har fått på PC. Grafikken, lyden, animasjonene og ikke minst gameplayet. Vært så konge å hatt gameplay mulighetene her i en online multiplayer på PC. Typ survival eller noe. Ser så sinnsykt rått ut.

 

Naughty Dog er tydeligvis flere hakk over resten.

Lenke til kommentar

Dette blir smud. Er i utgangspunktet imot forhåndsbestilling, så venter til release med å kaste pengene mine noe sted som helst. Jeg er ganske sikker på at dette kommer til å bli en episk spillopplevelse, men det spørs om oppfølgeren klarer å ha samme innvirkning som det første spillet hadde nå som alle har så skyhøye forventninger.

Lenke til kommentar

Jeg forhåndsbestiller hvis jeg vil ha CE. Det vil jeg ha til denne, så har kjøpt/reservert 2 steder, så håper jeg får. Kansellerer når jeg har fått bekreftelse fra ett av stedene. Var et helvete å få tak i CE til den første (i etterkant, i hvert fall). :)

 

 

The Last of Us er mitt absolutte favorittspill, etter å ha begynt med Pong på tidlig (mot midten av) 80-tallet, og NES fra 1986 (før Super Mario Bros).

 

Rundet det først på normal (hard?) på PS3. Så rett etter jeg var ferdig, så begynte jeg på Survivor og fullførte det. Når PS4-versjonen kom, så rundet jeg på Grounded mode. Siste gjennomspilling var den desidert beste, og det er akkurat under Grounded-mode/vanskelighetsgrad, at jeg synes kampsystemet kom frem til å være bedre enn det meste andre. Storkoste meg! Hvert valg måtte nøye planlegges. Kampene føltes ekte, ikke noe hurtige greier og raske moves. Herlig. 

 

Historien og karaktergalleriet er et eget kapittel for seg selv.

 

Gleder meg veldig til oppfølgeren, men er også noe redd, da fallhøyden er veldig stor. The Last of Us hadde egentlig en historie som sluttet perfekt. Naughtyt Dog har nå ikke skuffet enda, så.. *bank i bordet*

  • Liker 2
Lenke til kommentar

The last of us part 1 har den beste historien i eit spill nokonsinne, historia er på nivå med dei beste filmane og tv-seriane, altså MYKJE MYKJE betre enn The Walking Dead som ein gjerne vil samanlikne med.

Ser verkeleg fram til part 2, dei har fantastiske skodespelarar og eit team som verkeleg kan dette med å få fram gode og vonde kjensler i folk. At dei har brukt så lang tid og er eit uavhengig team som får god tid på finpuss, lover veldig bra. Gleder meg

Lenke til kommentar

Hvorfor jeg har forhåndsbestillt? Fordi dette er et spill jeg skal ha uan pokker sett. Så da er det bare å kaste pengene mot skjermen så slipper jeg å tenke på det når det kommer om 5 måneder. Nødvendig, neI. Men fordi jeg kan og vil.

Samme med Shadowkeep, Star wars Jedi: Fallen order, Doom eternal og Cyberpunk. Alle kjøpt og betalt på Ps store.

Death Stranding blir ikke forhåndsbestillt, mer usikker på det så venter på reviews. Samme med Outer worlds. Ellers er det ikke så mye som frister av spill som kommer før TLOU2 launch med formoding om at noe skulle dukke opp.

Er det andre som forhåndsbestiller spill de er sikre på ?

 

Forhåndsbestiller spill jeg KUN vet blir bra. Alt Naughty Dog er bankers for meg. Men det er stort sett det.

Death Stranding og Kojima generelt er noe jeg er forsiktig med. Siste Metal Gear smakte litt dårlig etterhvert da den havna litt i Ubisoft land tilslutt. Repeterende missions og samlemani.

Men sant nok, 2019 har vært tørt for meg på spillfronten. Jeg multiplayer ikke, så historiebaserte spill er far and between. For EA og andre store selskap har jo funnet ut at det er nettopp i MP og Micortransaction hvor pengene ligger. Samtidig slipper de masse arbeid med campaign, voice acting og annet dill dall.. 2020 girer opp til å bli kanon start på ser det ut som.

Endret av Sindroid
Lenke til kommentar

De der har aldri laget en god combat sekvens. Mye annet gjør de bra men jeg har aldri fullført noen av spillene demmes.

 

Jeg orket ikke å spille nr 1 bare på grunn av den idiotiske gamepad styringa av spillet hadde det kommet på pc så hadde saken stilt seg anderledes for mitt vedkommende, så jeg har ikke store forhåpninger!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...