Jump to content
Espen Jansen

Du må være kjapp hvis du skal sikre deg Ducktales Remastered

Recommended Posts

Et bra spill, men for mye dialog ødelegger spillflyten. Pengebinge-låten er ekstremt bra dog. Jeg gir spillet 8 av 10, og originalen også 8 av 10. Gode verdi-spill, men de er ikke i klasse 10 av 10.

Takk for tipset!

Spelet kostar 29 kroner på Steam akkurat no, så det var eit lett val.

Annonse

Dæven. Har det gått 6 år siden det kom? Husker jeg så frem til at det skulle bli lansert, men endte aldri opp med å kjøpe det. For 29 kr var det ikke vanskelig nå!

For denne prisen anbefaler jeg alle å teste det. Det er faktisk en ganske god remake av et av de beste spillene som kom ut på NES (og det sier ikke lite).

Ellers er dette nok et tegn på hvordan dagens lisenssystem ødelegger for både utviklere og forbrukere. Capcom har (mest sannsynlig) ikke fornyet lisensen sin, dermed kan de ikke selge Duck Tales og vi kan ikke kjøpe det. Spillet og ipen kan bli liggende død og ubrukt i årevis mens Disney ruger på lisensen.  :thumbdown:

Et bra spill, men for mye dialog ødelegger spillflyten. Pengebinge-låten er ekstremt bra dog. Jeg gir spillet 8 av 10, og originalen også 8 av 10. Gode verdi-spill, men de er ikke i klasse 10 av 10.

Enig. Dette er et problem med mange spill i dag, og det er ikke alle spillsjangere der dialog og historiefortelling hører hjemme. 

Enig som dere sier, at dialogen ødelegger.

Men de følte vel de måtte bruke stemmeskuespillerne når de først hadde de fleste av de originale fra serien.

Syns også kanskje spillet var for lett, husker "originalen" på gameboy var shit vanskelig.