Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Øh.

 

Du var den som dro inn sex i bildet, det er ikke som om det var implisitt i posten du først svarte på.

Artikkelen han linket til heter «Why Women Freeze During Sexual Assault». Denne linket han til i en tråd der en fyr forteller at dama har klint med en annen fyr, og diskusjonen går på rundt om man skal «tillate» partneren sin å danse når du ikke er der.

 

Rimelig rar vinkling spør du meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er nok et ganske kjent fenomen at kvinner er svært villige/disponert til å respondere på aggressive fremstøt med å "spille med" eller fryse. -ikke at jeg på noen som helst måte anser det som en unnskyldning til å bli med på whatever.

 

Det er i min natur som mann å ta det jeg vil ha så lenge jeg ikke ser en fysisk trussel som klarer å stoppe meg. -men den unnskyldning holder neppe i retten.

 

Og forøvrig mhht linker; sjelden jeg gidder å lese igjennom lange artikler selv som linkes eller 40 minutter lange YouTube videoer uten at den som drar frem linkene siterer, poengterer eller henviser direkte til avsnitt/tid.

 

Min observasjon tilsier forøvrig også at, ja, mange kvinner - spesielt unge, uerfarne jenter - tiltrekkes tikkende bomber inntil de blir klok av skade.

Endret av Invader Zim
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er man utro, så har man det i seg.

 

Blir for dumt å si at "det et sånn sutuasjon, derfor må man passe seg".

 

Det er faktisk noe som heter å ikke være interessert. Er man ikke interessert i andre, så endrer ikke det seg helt plutselig på et dansegulv eller i en situasjon med alkohol i bildet.

 

Ja, man mister litt kritisk kontroll i fylla, men man holder fortsatt på verdier man har fra før.

 

Ts, dama di var utro fordi hun var utro, ikke fordi det var dansing involvert. Ikke vær naiv

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Damen var på tur og klinte med en annen dude på dansegulvet. Han spurte henne om snappen hennes og hun ga den til han, men slettet han dagen etterpå.

 

Hun fortalte dette noen dager senere.

 

Anonymous poster hash: 3144e...b91

 

For å fortsette forholdet har vi pros i blå og cons i rød. Hvorfor fortalte hun ikke det dagen det skjedde eller rett etter hun våknet opp fra fylla? Veldig negativt. Men, så har vi faktoren som gjør hele greia ganske uvesentlig, den er markert i grønn. Med mindre "kline" er blitt ny slang for å ha sex så er jo dette ganske harmløst.

Lenke til kommentar

For å fortsette forholdet har vi pros i blå og cons i rød. Hvorfor fortalte hun ikke det dagen det skjedde eller rett etter hun våknet opp fra fylla? Veldig negativt. Men, så har vi faktoren som gjør hele greia ganske uvesentlig, den er markert i grønn. Med mindre "kline" er blitt ny slang for å ha sex så er jo dette ganske harmløst.

Du mener å kline med andre er harmløst og uvesentlig når man er i et forhold?
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ikke helt greit nei men kan ikke sammenlignes med reéll utroskap. Sjansen for å farskapssvindel er ikke tilstede og sjansen for sykdommer er mye lavere.

 

Det er din definisjon. Er du åpen for at andre kan mene at klining er utroskap, eller er din definisjon den globale malen for hvordan det burde være?

Lenke til kommentar

Det er ikke helt greit nei men kan ikke sammenlignes med reéll utroskap. Sjansen for å farskapssvindel er ikke tilstede og sjansen for sykdommer er mye lavere.

Da har vi en svært ulik definisjon av utroskap. Jeg kan bare spekulere i hvilke grunner du har for å definere dette som noe annet enn hva det er. I dag snakker man også om mikro-utroskap, som er noe helt annet enn fysisk kontakt, men fortsatt er utroskap.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Utroskap er å bryte et løfte, så hvorvidt klining er utroskap eller ikke avhenger av hvorvidt man har lovet for noen at man ikke skal kline.

 

Hele denne diskusjonen er meningsløs da utroskap defineres av de to menneskene som inngår i relasjonen, og all konflikt om hva som er eller ikke er utroskap løses med én enkelt samtale partene i mellom i forkant.

 

Det er som å leve i en dårlig 90-talls sitcom.

Endret av henrikwl
  • Liker 1
Lenke til kommentar

For meg ville det vært verre om dama begynte å betro seg til en annen og søke en annens selskap fremfor mitt enn om hun hadde seg en kveld med en annen kar.

 

For meg kan den ene til en viss grad unnskyldes til å være en isolert fuckup som ikke nødvendigvis trenger å bety noe mens den andre er i aller høyeste grad overlagt.

 

Ingen av delene hadde vært "kjekt" om det skjedde i hemmelighet, men jeg ville ikke reagert likt.

Vi har forskjellige meninger om hva som er greit og ikke greit :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...