Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Dansegulvet er et minefelt for monogame forhold. Alkohol, musikk, god stemning, intime danser, dopamin som kicker inn når du får oppmerksomhet fra det motsatte kjønn... Det er fort gjort at kyss blir utvekslet.

 

Jeg husker jeg spurte faren min når jeg var vel rundt 13 år om hvorfor han hadde så god drag på damene. Han sa noe lignende "Jeg er flink til å danse, jeg utmerker meg på dansegulvet". Det trodde jeg ikke helt på, da jeg var i tvil i hans danseferdigheter og at dansegulvet var greia. Jeg syntes på den tiden at dansing generelt var kjipe greier, og så ikke helt for meg at det var greia for sjekking.

 

Så gikk det fort noen år, og jeg ble eldre. Jeg skulle få en åpenbaring etter å ha vært på byen. Nei, det var ikke Gud eller Jesus som kom til meg, men at dansegulvet er et veldig godt egnet for å sjekke opp damer.

 

Pro Tip:

Ikke la din partner gå ut på dansegulvet uten oppsyn  :lol: 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette synes jeg var rimelig tåpelig. Så om en jente er ute på dansegulvet og koser seg, og en gutt spør om hun vil være med han hjem, så klarer hun ikke si nei? Hun fryser til is, er klar til å bli løftet opp og bært til sengs, og holder seg pinnestiv til samleiet er over? Interessant.

Du har åpenbart lite erfaring fra dette når du tror noen «spør» om noe som helst. Du spør ikke om noen vil være med deg hjem.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hadde det vært sånn at partneren min «lot» meg få gjøre ting eller ei, så ville jeg ikke vært i et forhold.

Til syvende og sist tror jeg et det har en liten betydning. Utifra egen statistikk fra den tid jeg var singel så er ca. 1 av 3 jenter i forhold når de sjekker meg opp. Om det er på dansegulvet eller på byen generelt. Edit: Dette gjelder studenter, jeg vil tro at det er mer utroskap blant dem på grunn av at de generelt er unge og flere har avstandsforhold... Endret av Heradon
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Det er veldig enkelt. Det er fordi han er mann, og skal dermed ha frihet. Han har åpenbart noen trust issues og kontrollbehov han trenger å jobbe med.

Jeg greier etter beste evne ikke å skjønne at det skal være så vanskelig å forstå det jeg skriver. Ingen skal kontrollere noen. Dersom jentas personlighet er av en slik natur at jeg hadde følt et behov for å kontrollere ting, så hadde jeg ikke vært interessert i et forhold i utgangspunktet. Dette kan da umulig være så vanskelig.
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Til syvende og sist tror jeg et det har en liten betydning. Utifra egen statistikk fra den tid jeg var singel så er ca. 1 av 3 jenter i forhold når de sjekker meg opp. Om det er på dansegulvet eller på byen generelt.

Ja, jeg sier ikke at folk ikke er utro. Men jeg mener det bygger på en karakterbrist, og kommer til å være utro enten de er på dansegulvet eller ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, jeg sier ikke at folk ikke er utro. Men jeg mener det bygger på en karakterbrist, og kommer til å være utro enten de er på dansegulvet eller ikke.

Så du er helt imot teorien om at butikkene skal gjemme bort røyk og snus?(og godteri for den del).

Det kan stå fritt fremme og synlig, for det er en karakterbrist om man kjøper? Og da snakker jeg ikke bare om de som allerede er avhengige, men også "vanlig" konsum.

 

Det er avhengighet inne i bildet når det gjelder røyk og snus, så sammenligningen min er ikke helt grei og litt stråmannsaktig, men alikevell handler det også om å fjerne de situasjonene som gjør at man fristes.

 

Jeg har ingen intensjon om å være utro, og jeg liker å tro at jeg ikke noen sinne vil være det.

Men alikevell, blir jeg puttet på et "club" dansegulv, og unge lettkledde damer med puppene nærmest fallende ut av BH'en elger seg på meg, så blir jeg nok ganske opphisset. Si jeg har drukket en del, noe man også gjerne gjør i slike steder.

Fortsatt tror jeg at jeg ikke hadde gjort noe. Men å oppsøke slike steder blir feil etter min mening når man er gift og har barn, eller fast partner for den del. Det vil gjøre vondt og kreve viljestyrke å avstå - vi er av naturens side programmert til å like slike ting, spesielt når vi får det så ettertrykkelig opp i trynet, med rusmidler i tillegg.

Endret av Drogin
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det at noen individer bør holde seg unna dansegulvet fordi de mangler selvkontroll er noe helt annet enn at det på generell basis bør være forskjellige regler for menn og kvinner i et parforhold.

Folk gjør som de vil. Personlig vil jeg ikke ut på slike dansegulv når jeg er i fast forhold, og jeg har samme ønske for partneren min. Og hun samme ønske om meg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det at noen individer bør holde seg unna dansegulvet fordi de mangler selvkontroll er noe helt annet enn at det på generell basis bør være forskjellige regler for menn og kvinner i et parforhold.

Hvis det først skal være regler, noe det ikke skal behøve å være, så bør de selvsagt være ulike, da menn og kvinner er ulike. Kvinner blir gravide når de har sex, dermed kan en mann risikere å kaste bort hele livet sitt på å oppdra en annen manns barn og gener, fordi kona har vært utro. Dette gjør det også verre om kvinner er utro, enn om menn er det. Det er også derfor promiskuøse kvinner sett på som lite attraktive for eksklusive forhold. Vi er programmert til å frykte den risikoen disse medfører. Endret av coffeee
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Så du er helt imot teorien om at butikkene skal gjemme bort røyk og snus?(og godteri for den del).

Det kan stå fritt fremme og synlig, for det er en karakterbrist om man kjøper? Og da snakker jeg ikke bare om de som allerede er avhengige, men også "vanlig" konsum.

 

Det er avhengighet inne i bildet når det gjelder røyk og snus, så sammenligningen min er ikke helt grei og litt stråmannsaktig, men alikevell handler det også om å fjerne de situasjonene som gjør at man fristes.

 

Jeg har ingen intensjon om å være utro, og jeg liker å tro at jeg ikke noen sinne vil være det.

Men alikevell, blir jeg puttet på et "club" dansegulv, og unge lettkledde damer med puppene nærmest fallende ut av BH'en elger seg på meg, så blir jeg nok ganske opphisset. Si jeg har drukket en del, noe man også gjerne gjør i slike steder.

Fortsatt tror jeg at jeg ikke hadde gjort noe. Men å oppsøke slike steder blir feil etter min mening når man er gift og har barn, eller fast partner for den del. Det vil gjøre vondt og kreve viljestyrke å avstå - vi er av naturens side programmert til å like slike ting, spesielt når vi får det så ettertrykkelig opp i trynet, med rusmidler i tillegg.

Jeg sammenligner ikke mennesker med døde objekter. Det vil alltid være minst to involvert når det kommer til sex. Det er jo ikke sånn at du bare velger og vraker og peker på den du vil ha med hjem, og så har ikke den noe valg. Så jeg er enig i at sammenligningen din ikke er god.

 

At man føler det ikke er innafor å gå på klubb og den slags må jo være helt greit. Jeg har aldri likt den typen ting, og det har ikke dama mi heller. Men hun liker å danse, noe jeg ikke gjør så voldsomt mye av. Det er absolutt mange steder i Oslo man kan gå ut og danse uten at det er en kjøttkjeller som på Horgans. Man må jo bare velge uteplasser med omhu.

Lenke til kommentar

Dette gjør det også verre om kvinner er utro, enn om menn er det. Det er også derfor promiskuøse kvinner sett på som lite attraktive for eksklusive forhold. Vi er programmert til å frykte den risikoen disse medfører.

 

Verre for hvem? Det er akkurat like vondt for kvinner å finne ut at deres partner har vært utro. Du fremstår ekstremt egoistisk og selvsentrert. Barnslig og umoden.

Lenke til kommentar

Dette gjør det også verre om kvinner er utro, enn om menn er det. Det er også derfor promiskuøse kvinner sett på som lite attraktive for eksklusive forhold. Vi er programmert til å frykte den risikoen disse medfører.

 

Verre for hvem? Det er akkurat like vondt for kvinner å finne ut at deres partner har vært utro. Du fremstår ekstremt egoistisk og selvsentrert. Barnslig og umoden.

Hvor får du dette tøvet fra, hjernevasket av moderne feministisk ideologi? Det er veldokumenterte biologiske årsaker til at ting er som de er..

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Så du er helt imot teorien om at butikkene skal gjemme bort røyk og snus?(og godteri for den del).

Det kan stå fritt fremme og synlig, for det er en karakterbrist om man kjøper? Og da snakker jeg ikke bare om de som allerede er avhengige, men også "vanlig" konsum.

 

Det er avhengighet inne i bildet når det gjelder røyk og snus, så sammenligningen min er ikke helt grei og litt stråmannsaktig, men alikevell handler det også om å fjerne de situasjonene som gjør at man fristes.

 

Jeg har ingen intensjon om å være utro, og jeg liker å tro at jeg ikke noen sinne vil være det.

Men alikevell, blir jeg puttet på et "club" dansegulv, og unge lettkledde damer med puppene nærmest fallende ut av BH'en elger seg på meg, så blir jeg nok ganske opphisset. Si jeg har drukket en del, noe man også gjerne gjør i slike steder.

Fortsatt tror jeg at jeg ikke hadde gjort noe. Men å oppsøke slike steder blir feil etter min mening når man er gift og har barn, eller fast partner for den del. Det vil gjøre vondt og kreve viljestyrke å avstå - vi er av naturens side programmert til å like slike ting, spesielt når vi får det så ettertrykkelig opp i trynet, med rusmidler i tillegg.

Norge har også en veldig stygg drikkekultur, hvor målet er å bli så full som mulig så ofte som mulig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...