Gå til innhold

Arkiteter bestrider offisell forklaring for 9/11


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
clink skrev (På 3.11.2021 den 15.27):

Noen flere bilder av WTC stål, for å vise dimensjonene.
Dessuten er skråkuttene ikke naturlig om det er gjort i oppryddingssammenheng.

wtc_beams_20110907_1099705444.jpg

51c4c73a5b6f8.image.jpg

Hvorfor er det unaturlig å kutte bjelkene på skrå? Har du noen som helst teknisk bakgrunn eller teknisk forklaring på hvorfor dette ikke er naturlig? 

Har du noen gang kappet ned et større tre? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
clink skrev (3 timer siden):

Husker fra mange  år tilbake at det ble avklart at den motoren ikke stemmer med det aktuelle flyet. Det er kjente opplysninger nå.
Samme med flyvrakdelene utenfor Pentagon, som heller ikke er fra riktige fly, for der var det jo ikke noen sammenheng mellom de små skadene og påståtte krasjede fly.

Nei, dette ble aldri avklart noe som helst sted. Det er bare dumme og tomme påstander som sirkulerer i dine kretser. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
34 minutes ago, Rune_says said:

Fant det på Scribd - har oppdatert posten.   Rødt fargepigment av jernoksyd i en epoxymaling.  Ikke noe skummelt m.a.o. og ingen alu funnet.

Det er gjort iherdige forsøk å forvirre folk så de skal tro de reaktive chips bare er rød maling.
De vitenskaplige testene i regi av Niels Harrit og gjengen viser noe helt annet. Chipsene brenner eksplosivt og det er p-reviewed rapport fra studien, noe debunkerne forsøker å så tvil om gang på gang.

Lenke til kommentar
Oddvardm skrev (På 3.11.2021 den 15.03):

Som du ser i den artikkelen jeg ga deg (jeg siterer alltid våre motdebatanter) er mange bilder klare montasjer. 

Så du går rett i flat jord modus og avskriver det som motbeviser deg som "montasjer" og forfalskninger. Men, du klarer ikke legge fram ett eneste bildetekkisk bevis for denne påstanden heller merkelig nok. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Serpentbane skrev (1 minutt siden):

Så du går rett i flat jord modus og avskriver det som motbeviser deg som "montasjer" og forfalskninger. Men, du klarer ikke legge fram ett eneste bildetekkisk bevis for denne påstanden heller merkelig nok. 

Dette er tull. Se på hva clink har skrevet og slutt med å slenge rundt med injurier og slander.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Oddvardm skrev (1 minutt siden):

Aklla. Hvis du går tilbake og ser, så har clink (i blinken 🙂) lagt med referanser til FAA database, motortype oa. Hva mer vil du ha?

Kilde på at motoren ble lagt ut.

Syntes der er merkelig om ingen skal ha sett dn kran plassere ut en flymotor midt i new york sentrum, jeg har ikke vært der selv, men ryktene sier jo at new york er en ganske tett befolket by.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
16 minutes ago, Serpentbane said:

Hvorfor er det unaturlig å kutte bjelkene på skrå? Har du noen som helst teknisk bakgrunn eller teknisk forklaring på hvorfor dette ikke er naturlig? 

Har du noen gang kappet ned et større tre? 

Jada, jeg har både kappet og felt store trær (i omvendt rekkefølge).
Man lager et fellskår for å bestemme retningen treet skal felles. Å lage fellskår er å skjære ut en bit så treet kan vippe i den retning, når man fra motsatt side skjærer inn mot fellskåret. Før man skjærer helt av slår man gjerne inn stålkile, eller har sørget for tau et godt stykke opp i treet - eventuelt begge deler.
Uten kile eller tau er det ingen garanti for at treet faller av seg selv, da det kan være stor ubalanse og greinvekt på feil side.
På et rasområde/ruinhaug som WTC var det drøssevis av kraner i sving, så om det skulle "felles" stålbjelker ville man sikre/holde disse med kran mens kapping foregår. Man står ikke å kapper stålbjelker på samme måte som trær når det er flust med maskiner tilgjengelig i oppryddinga.

Lenke til kommentar
Oddvardm skrev (2 minutter siden):

Dette er tull. Se på hva clink har skrevet og slutt med å slenge rundt med injurier og slander.

Injurier og påstander?

Det er dere som påstår ting som at det er unaturlig å kutte på skrå osv som om dere har peiling. For en latterlig spøk. 

Nei, det er ikke unaturlig å kutte på skrå, det er det eneste naturlige å gjøre for kontroll og sikkerhet. Og der det er aktuelt fører det til at det over kuttet sklir av uten at man må velte det ned. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
3 minutes ago, aklla said:

Kilde på at motoren ble lagt ut.

Syntes der er merkelig om ingen skal ha sett dn kran plassere ut en flymotor midt i new york sentrum, jeg har ikke vært der selv, men ryktene sier jo at new york er en ganske tett befolket by.

Ja, alltid merkelig at ingen skal ha sett....
Men i krig og jævelskap er propaganda et mye brukt verktøy. I denne hendelsen, så absolutt mye brukt.
 

Lenke til kommentar
aklla skrev (2 minutter siden):

Kilde på at motoren ble lagt ut.

Syntes der er merkelig om ingen skal ha sett dn kran plassere ut en flymotor midt i new york sentrum, jeg har ikke vært der selv, men ryktene sier jo at new york er en ganske tett befolket by.

Nå kan ikke jeg, clink eller noen andre gi deg en slik kilde. Det kan godt hende at motoren kommer fra flyet som krasjet, men da er flyet ikke det flyet som offisiellt traff WTC. Hvorfor? Fordi det flyet hadde i henhold til FAA sin database en annen type motor. Hvorfor skal alle ha hjelm? 😆

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...