Gå til innhold

Grille inne?


Kamz

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

... Og det me kullosforgiftning, er det virkelig sannsynlig? Har hørt om det men tenkte det skjedde i få tilfeller.

Ja, sjeldent noen blir kullosforgiftet.. men å grille innendørs er jo ikke akkurat dagligdags det heller da :p

 

På en måte kan du egentlig bare kjøre på, for med så lite forståelse av hvor farlig dette er, så kommer du uansett til å stryke med av noe idiotisk snart uansett.. da er det i det minste bedre å dø mett

Lenke til kommentar

Jeg vil også fraråde gassgrill innendørs. Eksplosjonsfaren er liten, pga. sikkerhetsmekanismer i dagens griller og gassflaskene. Men når man fyrer opp gass innendørs, stjeler flammen av lufta i leiligheten, og om man bor i nye leiligheter der det ikke trekker (som i min), blir det fort farlig. Problemstillingen gjelder i selv gamle hus.

Lenke til kommentar

Det får meg til å tenke på en jeg kjenner, som bruker en dieseldrevet byggtørker til å holde varmen mens han jobber i garasjen.

Mange som gjør det. Går helt topp så lenge man får eksosen ut på utsiden og ikke inn i garasjen. F.eks. ved å la porten stå oppe og og la varmeren stå på utsiden og blåse inn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...