Cthulhu Skrevet 27. april 2019 Skrevet 27. april 2019 Men så liker vi å leke, da.<br data-mce-bogus="1">TEST: Segway Drift W1
BizzyX78 Skrevet 27. april 2019 Skrevet 27. april 2019 (endret) - Selv har jeg ikke balanse til slike, men det var morsomt å se iJustine's review av disse for ca. 9 måneder siden.Det er absurd hvor begrenset bruskområde disse har.Mulig dem har oppdatert bruksanvisningen sin litt siden den gang. Endret 27. april 2019 av BizzyX78 2
kjeLL// Skrevet 27. april 2019 Skrevet 27. april 2019 dette er en sånn ting folk med mye penger kjøper, og som kommer til å bli like mye brukt som det lille elektriske helikopteret du har.
bshagen Skrevet 28. april 2019 Skrevet 28. april 2019 Neste dere burde teste, er OneWheel https://onewheel.com
stoff3r Skrevet 2. mai 2019 Skrevet 2. mai 2019 Det var noen skikkelig jomfru-joggesko i artikkelbildet
alike Skrevet 3. mai 2019 Skrevet 3. mai 2019 Det var noen skikkelig jomfru-joggesko i artikkelbildet Det der er Asics løpesko, og ikke noe "jomfru-joggesko som du beskriver. Bruker lignende modell selv når jeg er ute å løper ?
oophus Skrevet 3. mai 2019 Skrevet 3. mai 2019 Det var noen skikkelig jomfru-joggesko i artikkelbildet Det er faktisk "jomfru" å ha formeninger om joggesko..
stoff3r Skrevet 19. mai 2019 Skrevet 19. mai 2019 Vel joggesko og dongeri i denne kombinasjonen blir i min omgangskrets forstått som en nerd som er oppslukt i sine hobbyer og ikke har hatt tid til å se på folk rundt seg, evt score i særlig stor grad. Joggeskoene er bra de, til jogging.
Cthulhu Skrevet 13. juli 2019 Forfatter Skrevet 13. juli 2019 Vel joggesko og dongeri i denne kombinasjonen blir i min omgangskrets forstått som en nerd som er oppslukt i sine hobbyer og ikke har hatt tid til å se på folk rundt seg, evt score i særlig stor grad. Joggeskoene er bra de, til jogging. Jeg har uansett aldri vært noen moteløve, og akkurat disse joggeskoa er både vanntette og usedvanlig komfortable. At vi som jobber i Tek.no er nerder sier jo nesten seg selv... 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå