Gå til innhold

Konspirasjoner atter en gang...


Den gode

Anbefalte innlegg

Mennesker lærer ved å herme etter hverandre(forledre) siden man er født. Når man er i skolealder har man bøker med bilder, lærere osv. Man tror på alt de sier. Det samme gjelder her, man tror dette er reelt, fordi atte,..jeg har utdannelse(blitt lært opp, tyngdekraften osv. hehe :-) Utrolig morsom verden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Andrè den gode

Bruker

  • photo-457552.jpg?_r=1547122501
  • Medlemmer
  • 7 innlegg
  •   8. september 2017

Skrevet 3. mars 2018 - 07:31

UrgeLoL, den 28 Feb 2018 - 17:18, sa:snapback.png

Ja særlig! Vi har ikke vært på månen! Månelandingen var faket! Og jorden er flat!

Jeg støtter deg. Jeg regner med at det er nordmenn som kommenterer inne her, at ikke flere nå, har skjønt at månelandingen var en stor svindel og at vi har blitt foret siden vi var små med dette tullet. :-) Ganskje artig å lese disse kommentarene. Jaja life goes on 

 

 

 

Ser ut som det er en gjenganger med konspirasjonsteorier om månelandingen. Har aldri skjønt hvorfor USA kan ha fordeler av å forfalske den

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Ser ut som det er en gjenganger med konspirasjonsteorier om månelandingen. Har aldri skjønt hvorfor USA kan ha fordeler av å forfalske den

 

Akkurat det med fordelene har jeg ingen problemer med å se. Det ville vært både teknisk mye enklere og vanvittig mye billigere. Hovesaken med månelandingen var jo egentlig "oneupmanship" mellom USA og Sovjet. (Ikke det at jeg tror den var bløff, jeg ser bare det som ville vært en fordel for USA med å bløffe.)

Lenke til kommentar

Akkurat det med fordelene har jeg ingen problemer med å se. Det ville vært både teknisk mye enklere og vanvittig mye billigere. Hovesaken med månelandingen var jo egentlig "oneupmanship" mellom USA og Sovjet. (Ikke det at jeg tror den var bløff, jeg ser bare det som ville vært en fordel for USA med å bløffe.)

Hadde kanskje vært like dyrt å bløffe? Mitchell og Webb passer godt inn her. :)

 

https://m.youtube.com/watch?v=P6MOnehCOUw

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Konspirasjonsmennesket lærer ved å herme etter andre konspirasjonsteoretikere helt siden man ‘’våkner opp’’. Når man er i ‘’oppvåkingsfasen’’ har man forumer med teoriene som er mest interessante, og bevis for disse påstandene; gjerne med flere påstander som slukes rått. Disse menneskene er ekstra opplyste siden de har diskutert på forumer og delt ideer, og vil ikke vedkjenne seg mainstream ‘’forsking’’ og annet tull.

Morsom verden ja.

  • Liker 7
Lenke til kommentar

Mennesker lærer ved å herme etter hverandre(forledre) siden man er født. Når man er i skolealder har man bøker med bilder, lærere osv. Man tror på alt de sier. Det samme gjelder her, man tror dette er reelt, fordi atte,..jeg har utdannelse(blitt lært opp, tyngdekraften osv. hehe :-) Utrolig morsom verden.

 

Å den naturlige reaktionen er å le av folk som sier det dem har blitt hjernevasket siden dem var barn.

 

Hvor mange her inne trur jula eller juletre har noe med jesus å gjoere?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Mennesker lærer ved å herme etter hverandre(forledre) siden man er født. Når man er i skolealder har man bøker med bilder, lærere osv. Man tror på alt de sier. Det samme gjelder her, man tror dette er reelt, fordi atte,..jeg har utdannelse(blitt lært opp, tyngdekraften osv. hehe :-) Utrolig morsom verden.

 

Å den naturlige reaktionen er å le av folk som sier det dem har blitt hjernevasket siden dem var barn.

 

Hvor mange her inne trur jula eller juletre har noe med jesus å gjoere?

Har du konkret info på hvem jesus er og om han fantes?

Lenke til kommentar

Mennesker lærer ved å herme etter hverandre(forledre) siden man er født. Når man er i skolealder har man bøker med bilder, lærere osv. Man tror på alt de sier. Det samme gjelder her, man tror dette er reelt, fordi atte,..jeg har utdannelse(blitt lært opp, tyngdekraften osv. hehe :-) Utrolig morsom verden.

 

Bare av ren nysgjerrighet: hvordan vil du forklare tyngdekraften? Tror du at jorda er flat eller rund? Hvorfor tror du ikke på utdannelse?

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Mennesker lærer ved å herme etter hverandre(forledre) siden man er født. Når man er i skolealder har man bøker med bilder, lærere osv. Man tror på alt de sier. Det samme gjelder her, man tror dette er reelt, fordi atte,..jeg har utdannelse(blitt lært opp, tyngdekraften osv. hehe :-) Utrolig morsom verden.

 

Så så, vekk nå. Voksne diskuterer her.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Tid og rom, du er ikke moden for det enda :-) Akkuratt som med alt annet, man er klar for diverse oppgaver på forskjellig tidspunkt i livet . Lykke til.

 

Konspirasjonsmennesket lærer ved å herme etter andre konspirasjonsteoretikere helt siden man ‘’våkner opp’’. Når man er i ‘’oppvåkingsfasen’’ har man forumer med teoriene som er mest interessante, og bevis for disse påstandene; gjerne med flere påstander som slukes rått. Disse menneskene er ekstra opplyste siden de har diskutert på forumer og delt ideer, og vil ikke vedkjenne seg mainstream ‘’forsking’’ og annet tull.
Morsom verden ja.

Lenke til kommentar

Tesla halleluja tilhengere, som en religion.Elon får folk til å tro at Mars er en planet (terraforma)og at man igjen kan lande på et lys på himmelen kalt månen. Norge er som den gutten som er "a bit slow", får med seg ting senere enn alle andre. Jaja det må være noen naive også, no stress det :-) No offence

 

 

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Tesla halleluja tilhengere, som en religion.Elon får folk til å tro at Mars er en planet (terraforma)og at man igjen kan lande på et lys på himmelen kalt månen. Norge er som den gutten som er "a bit slow", får med seg ting senere enn alle andre. Jaja det må være noen naive også, no stress det :-) No offence

 

 

 

Månen er en ost, det er noe alle vet, og en kan ikke lande på en ost. (Ikke mat trollet mer nå da folkens :))

Lenke til kommentar

Jeg kan møte de som har interesse eller vil snakke face to face. DiskusjonsCafe.. Jeg er med. Har spurt flere. Vi trenger åpne diskusjoner ikke sms mail og forum hele tiden. Aldersgrense 18. Evt foreldre i følge med barn. Dere er bare en prat mellom mennesker. :) Jeg er 38 år og sports og fjell int mann. Bil og fly også. Oslo området

Endret av Andrè den gode
Lenke til kommentar

Jeg kan møte de som har interesse eller vil snakke face to face. DiskusjonsCafe.. Jeg er med. Har spurt flere. Vi trenger åpne diskusjoner ikke sms mail og forum hele tiden. Aldersgrense 18. Evt foreldre i følge med barn. Dere er bare en prat mellom mennesker. :) Jeg er 38 år og sports og fjell int mann. Bil og fly også. Oslo området

Tror ikke jeg hadde holdt ut lenge. Har diskutert med konspirasjonsteoretikere/spirituelle/kristenkonservative alternativ folk før og det blir bare tull. Blir bare deprimerende når man ikke en gang kan enes om helt grunnleggende vitenskap. Kommer jo ingen vei når alle rasjonelle argumenter bare avfeies. Hva er da poenget? Jeg ønsker å lære saker og ting som kan begrunnes med logikk og vitenskap ikke sitte å koke opp meningsløst vissvass uten substans.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...